ایرانسل، اپراتور 17 ساله ایران را شکست داد
گروه خبری GSM: در نوروز 90 مشتركان 15 میلیونی ایرانسل...
۲۲ فروردین ۱۳۹۰
گروه خبری GSM: در نوروز 90 مشتركان 15 میلیونی ایرانسل از 32 میلیون مشترك همراه اولی بیشتر پیامك ارسال كردند و با رقم زدن این ركورد تازه ثابت كردند، از این پس دیگر جوان بودن دلیل قابل قبولی برای ایرانسل نیست و توقع مشتركان این اپراتور حتی از مشتركان اپراتور 17 ساله بیشتر است.
به گزارش خبرگزاری فارس،دو روز پیش حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات، هر چند دیر، اما در اقدامی جدید، آمار پیامك نوروزی را به تفكیك اپراتورها اعلام كرد.
وی در این آمار از افزایش 70 درصدی ارسال پیامك در مشتركان تلفن همراه در نوروز 90 خبر داد و گفت: از 29 اسفند 89 تا 13 فروردین 90، ارسال پیامك در مشتركان ایرانسل بیش از 110 درصد و در همراه اولیها 40 درصد افزایش یافته است.
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات گفته است: در مجموع مشتركان همراه اول و ایرانسل در 14 روز ( از 29 اسفند 89 تا 13 فروردین 90) حدود چهار و نیم میلیارد پیامك ارسال كردهاند كه از این تعداد سهم مشتركان ایرانسل، دو میلیارد و 246 میلیون و سهم مشتركان همراه اول، دو میلیارد و 207 میلیون پیامك بوده است.
این در حالی است كه تا سه روز نخست نوروز، آمار ارسال پیامك در اپراتورهای تلفن همراه به ترتیب، همراه اول 584 میلیون و ایرانسل 513 میلیون پیامك بوده است و در پایان روز سیزدهم فرودین عكس شده و به ارقام دو میلیارد و 207 میلیون و دو میلیارد و 246 میلیون تغییر یافته است؛ به این ترتیب 15 میلیون مشترك ایرانسل، 39 میلیون پیامك بیشتر از 32 میلیون مشترك همراه اول، ارسال كردهاند.
این ارقام نهایی كه اعلام آنها از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جای شك و شبههای بر جای نمیگذارد، از دو جهت اندكی غیر متنظره است.
جذابیت و تا حدی تعجب از آمار پیامكهای نوروزی به دلیل بیشتر بودن تعداد پیامكهای ایرانسل از همراه اول نیست؛ زیرا حتی برابر بودن این آمارها نیز جالب است.
نخست باید گفت كه این جذابیت از حیث تعداد مشتركان است كه همراه اول 32 میلیون مشترك فعال و طبق آمار نامعلوم و محرمانهای ایرانسل 15 میلیون مشترك (به اندازه نصف همراه اول) دارد.
دوم آنكه، تا سه روز نخست نوروز كه آمار پیامكهای همراه اول بیش از ایرانسل بود، این منطق كه اپراتوری با دو برابر مشترك و عمر 17 ساله، از اپراتوری 4 ساله، تنها 70 میلیون پیامك بیشتر داشته باشد، عمل خارقالعادهای نیست و این دلیل بسیار منطقی به نظر میرسید.
اما هماكنون كه این آمار به این شكل بالعكس شده، مشتركان ایرانسل با ثبت این ركورد ثابت كردند، از این پس دیگر جوان بودن دلیل قابل قبولی برای ایرانسل نیست و توقع مشتركان این اپراتور حتی بیشتر از مشتركان اپراتور 17 ساله است.
از این آمار دلگرم كننده دو نكته به چشم میآید؛ نخست اینكه آیا به واقع رقم خوردن این ركورد توسط 15 میلیون مشترك ایرانسل انجام شده و دقیقا چه تعداد مشترك ایرانسل این تعداد پیامك را ارسال كردهاند كه با این حساب برای شفاف سازی هر چه بیشتر و رفع شبهات، نه تنها نگاه دوباره به آمار حقیقی و دقیق مشتركان ایرانسل خالی از لطف نخواهد بود، بلكه ضروری خواهد بود.
دوم آنكه، با توجه به اینكه اغلب مشتركان اپراتور ایرانسل را مشتركان اعتباری تشكیل میدهند و ذات اعتباری بودن به معنای مدیریت هزینه است؛ آیا به واقع ایرانسل به این موفقیت دست یافته كه با اجرای روشهای مختلف و طرحهای تشویقی، تعرفههای مختلفی را برای پیامك پیشبینی كند، به گونهای كه ایرانسلیها برای ارسال پیامك نگران زیادی از بابت هزینه نداشته باشند؛ یا محبوبیت این سرویس بین مشتركان اغلب جوان این اپراتور باعث اقبال پیامك، بدون در نظر گرفتن هزینه آن شده است.
در خاتمه باید چنین گفت در صورت ثبت ركورد پیامكهای نوروز 90 توسط حداكثر 15میلیون و 800 هزار مشترك ایرانسل و در صورتی كه به طور متوسط مشتركان ایرانسل برای پیامكهای خود كمتر از مشتركان همراه اول هزینه پرداخت كنند، نخست باید به ایرانسل و سپس به تمام 15 میلیون مشترك این اپراتور خدا قوت گفت.
به گزارش خبرگزاری فارس،دو روز پیش حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات، هر چند دیر، اما در اقدامی جدید، آمار پیامك نوروزی را به تفكیك اپراتورها اعلام كرد.
وی در این آمار از افزایش 70 درصدی ارسال پیامك در مشتركان تلفن همراه در نوروز 90 خبر داد و گفت: از 29 اسفند 89 تا 13 فروردین 90، ارسال پیامك در مشتركان ایرانسل بیش از 110 درصد و در همراه اولیها 40 درصد افزایش یافته است.
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات گفته است: در مجموع مشتركان همراه اول و ایرانسل در 14 روز ( از 29 اسفند 89 تا 13 فروردین 90) حدود چهار و نیم میلیارد پیامك ارسال كردهاند كه از این تعداد سهم مشتركان ایرانسل، دو میلیارد و 246 میلیون و سهم مشتركان همراه اول، دو میلیارد و 207 میلیون پیامك بوده است.
این در حالی است كه تا سه روز نخست نوروز، آمار ارسال پیامك در اپراتورهای تلفن همراه به ترتیب، همراه اول 584 میلیون و ایرانسل 513 میلیون پیامك بوده است و در پایان روز سیزدهم فرودین عكس شده و به ارقام دو میلیارد و 207 میلیون و دو میلیارد و 246 میلیون تغییر یافته است؛ به این ترتیب 15 میلیون مشترك ایرانسل، 39 میلیون پیامك بیشتر از 32 میلیون مشترك همراه اول، ارسال كردهاند.
این ارقام نهایی كه اعلام آنها از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جای شك و شبههای بر جای نمیگذارد، از دو جهت اندكی غیر متنظره است.
جذابیت و تا حدی تعجب از آمار پیامكهای نوروزی به دلیل بیشتر بودن تعداد پیامكهای ایرانسل از همراه اول نیست؛ زیرا حتی برابر بودن این آمارها نیز جالب است.
نخست باید گفت كه این جذابیت از حیث تعداد مشتركان است كه همراه اول 32 میلیون مشترك فعال و طبق آمار نامعلوم و محرمانهای ایرانسل 15 میلیون مشترك (به اندازه نصف همراه اول) دارد.
دوم آنكه، تا سه روز نخست نوروز كه آمار پیامكهای همراه اول بیش از ایرانسل بود، این منطق كه اپراتوری با دو برابر مشترك و عمر 17 ساله، از اپراتوری 4 ساله، تنها 70 میلیون پیامك بیشتر داشته باشد، عمل خارقالعادهای نیست و این دلیل بسیار منطقی به نظر میرسید.
اما هماكنون كه این آمار به این شكل بالعكس شده، مشتركان ایرانسل با ثبت این ركورد ثابت كردند، از این پس دیگر جوان بودن دلیل قابل قبولی برای ایرانسل نیست و توقع مشتركان این اپراتور حتی بیشتر از مشتركان اپراتور 17 ساله است.
از این آمار دلگرم كننده دو نكته به چشم میآید؛ نخست اینكه آیا به واقع رقم خوردن این ركورد توسط 15 میلیون مشترك ایرانسل انجام شده و دقیقا چه تعداد مشترك ایرانسل این تعداد پیامك را ارسال كردهاند كه با این حساب برای شفاف سازی هر چه بیشتر و رفع شبهات، نه تنها نگاه دوباره به آمار حقیقی و دقیق مشتركان ایرانسل خالی از لطف نخواهد بود، بلكه ضروری خواهد بود.
دوم آنكه، با توجه به اینكه اغلب مشتركان اپراتور ایرانسل را مشتركان اعتباری تشكیل میدهند و ذات اعتباری بودن به معنای مدیریت هزینه است؛ آیا به واقع ایرانسل به این موفقیت دست یافته كه با اجرای روشهای مختلف و طرحهای تشویقی، تعرفههای مختلفی را برای پیامك پیشبینی كند، به گونهای كه ایرانسلیها برای ارسال پیامك نگران زیادی از بابت هزینه نداشته باشند؛ یا محبوبیت این سرویس بین مشتركان اغلب جوان این اپراتور باعث اقبال پیامك، بدون در نظر گرفتن هزینه آن شده است.
در خاتمه باید چنین گفت در صورت ثبت ركورد پیامكهای نوروز 90 توسط حداكثر 15میلیون و 800 هزار مشترك ایرانسل و در صورتی كه به طور متوسط مشتركان ایرانسل برای پیامكهای خود كمتر از مشتركان همراه اول هزینه پرداخت كنند، نخست باید به ایرانسل و سپس به تمام 15 میلیون مشترك این اپراتور خدا قوت گفت.
گروه خبری GSM: در نوروز 90 مشتركان 15 میلیونی ایرانسل از 32 میلیون مشترك همراه اولی بیشتر پیامك ارسال كردند و با رقم زدن این ركورد تازه ثابت كردند، از این پس دیگر جوان بودن دلیل قابل قبولی برای ایرانسل نیست و توقع مشتركان این اپراتور حتی از مشتركان اپراتور 17 ساله بیشتر است.
به گزارش خبرگزاری فارس،دو روز پیش حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات، هر چند دیر، اما در اقدامی جدید، آمار پیامك نوروزی را به تفكیك اپراتورها اعلام كرد.
وی در این آمار از افزایش 70 درصدی ارسال پیامك در مشتركان تلفن همراه در نوروز 90 خبر داد و گفت: از 29 اسفند 89 تا 13 فروردین 90، ارسال پیامك در مشتركان ایرانسل بیش از 110 درصد و در همراه اولیها 40 درصد افزایش یافته است.
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات گفته است: در مجموع مشتركان همراه اول و ایرانسل در 14 روز ( از 29 اسفند 89 تا 13 فروردین 90) حدود چهار و نیم میلیارد پیامك ارسال كردهاند كه از این تعداد سهم مشتركان ایرانسل، دو میلیارد و 246 میلیون و سهم مشتركان همراه اول، دو میلیارد و 207 میلیون پیامك بوده است.
این در حالی است كه تا سه روز نخست نوروز، آمار ارسال پیامك در اپراتورهای تلفن همراه به ترتیب، همراه اول 584 میلیون و ایرانسل 513 میلیون پیامك بوده است و در پایان روز سیزدهم فرودین عكس شده و به ارقام دو میلیارد و 207 میلیون و دو میلیارد و 246 میلیون تغییر یافته است؛ به این ترتیب 15 میلیون مشترك ایرانسل، 39 میلیون پیامك بیشتر از 32 میلیون مشترك همراه اول، ارسال كردهاند.
این ارقام نهایی كه اعلام آنها از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جای شك و شبههای بر جای نمیگذارد، از دو جهت اندكی غیر متنظره است.
جذابیت و تا حدی تعجب از آمار پیامكهای نوروزی به دلیل بیشتر بودن تعداد پیامكهای ایرانسل از همراه اول نیست؛ زیرا حتی برابر بودن این آمارها نیز جالب است.
نخست باید گفت كه این جذابیت از حیث تعداد مشتركان است كه همراه اول 32 میلیون مشترك فعال و طبق آمار نامعلوم و محرمانهای ایرانسل 15 میلیون مشترك (به اندازه نصف همراه اول) دارد.
دوم آنكه، تا سه روز نخست نوروز كه آمار پیامكهای همراه اول بیش از ایرانسل بود، این منطق كه اپراتوری با دو برابر مشترك و عمر 17 ساله، از اپراتوری 4 ساله، تنها 70 میلیون پیامك بیشتر داشته باشد، عمل خارقالعادهای نیست و این دلیل بسیار منطقی به نظر میرسید.
اما هماكنون كه این آمار به این شكل بالعكس شده، مشتركان ایرانسل با ثبت این ركورد ثابت كردند، از این پس دیگر جوان بودن دلیل قابل قبولی برای ایرانسل نیست و توقع مشتركان این اپراتور حتی بیشتر از مشتركان اپراتور 17 ساله است.
از این آمار دلگرم كننده دو نكته به چشم میآید؛ نخست اینكه آیا به واقع رقم خوردن این ركورد توسط 15 میلیون مشترك ایرانسل انجام شده و دقیقا چه تعداد مشترك ایرانسل این تعداد پیامك را ارسال كردهاند كه با این حساب برای شفاف سازی هر چه بیشتر و رفع شبهات، نه تنها نگاه دوباره به آمار حقیقی و دقیق مشتركان ایرانسل خالی از لطف نخواهد بود، بلكه ضروری خواهد بود.
دوم آنكه، با توجه به اینكه اغلب مشتركان اپراتور ایرانسل را مشتركان اعتباری تشكیل میدهند و ذات اعتباری بودن به معنای مدیریت هزینه است؛ آیا به واقع ایرانسل به این موفقیت دست یافته كه با اجرای روشهای مختلف و طرحهای تشویقی، تعرفههای مختلفی را برای پیامك پیشبینی كند، به گونهای كه ایرانسلیها برای ارسال پیامك نگران زیادی از بابت هزینه نداشته باشند؛ یا محبوبیت این سرویس بین مشتركان اغلب جوان این اپراتور باعث اقبال پیامك، بدون در نظر گرفتن هزینه آن شده است.
در خاتمه باید چنین گفت در صورت ثبت ركورد پیامكهای نوروز 90 توسط حداكثر 15میلیون و 800 هزار مشترك ایرانسل و در صورتی كه به طور متوسط مشتركان ایرانسل برای پیامكهای خود كمتر از مشتركان همراه اول هزینه پرداخت كنند، نخست باید به ایرانسل و سپس به تمام 15 میلیون مشترك این اپراتور خدا قوت گفت.
به گزارش خبرگزاری فارس،دو روز پیش حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات، هر چند دیر، اما در اقدامی جدید، آمار پیامك نوروزی را به تفكیك اپراتورها اعلام كرد.
وی در این آمار از افزایش 70 درصدی ارسال پیامك در مشتركان تلفن همراه در نوروز 90 خبر داد و گفت: از 29 اسفند 89 تا 13 فروردین 90، ارسال پیامك در مشتركان ایرانسل بیش از 110 درصد و در همراه اولیها 40 درصد افزایش یافته است.
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات گفته است: در مجموع مشتركان همراه اول و ایرانسل در 14 روز ( از 29 اسفند 89 تا 13 فروردین 90) حدود چهار و نیم میلیارد پیامك ارسال كردهاند كه از این تعداد سهم مشتركان ایرانسل، دو میلیارد و 246 میلیون و سهم مشتركان همراه اول، دو میلیارد و 207 میلیون پیامك بوده است.
این در حالی است كه تا سه روز نخست نوروز، آمار ارسال پیامك در اپراتورهای تلفن همراه به ترتیب، همراه اول 584 میلیون و ایرانسل 513 میلیون پیامك بوده است و در پایان روز سیزدهم فرودین عكس شده و به ارقام دو میلیارد و 207 میلیون و دو میلیارد و 246 میلیون تغییر یافته است؛ به این ترتیب 15 میلیون مشترك ایرانسل، 39 میلیون پیامك بیشتر از 32 میلیون مشترك همراه اول، ارسال كردهاند.
این ارقام نهایی كه اعلام آنها از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جای شك و شبههای بر جای نمیگذارد، از دو جهت اندكی غیر متنظره است.
جذابیت و تا حدی تعجب از آمار پیامكهای نوروزی به دلیل بیشتر بودن تعداد پیامكهای ایرانسل از همراه اول نیست؛ زیرا حتی برابر بودن این آمارها نیز جالب است.
نخست باید گفت كه این جذابیت از حیث تعداد مشتركان است كه همراه اول 32 میلیون مشترك فعال و طبق آمار نامعلوم و محرمانهای ایرانسل 15 میلیون مشترك (به اندازه نصف همراه اول) دارد.
دوم آنكه، تا سه روز نخست نوروز كه آمار پیامكهای همراه اول بیش از ایرانسل بود، این منطق كه اپراتوری با دو برابر مشترك و عمر 17 ساله، از اپراتوری 4 ساله، تنها 70 میلیون پیامك بیشتر داشته باشد، عمل خارقالعادهای نیست و این دلیل بسیار منطقی به نظر میرسید.
اما هماكنون كه این آمار به این شكل بالعكس شده، مشتركان ایرانسل با ثبت این ركورد ثابت كردند، از این پس دیگر جوان بودن دلیل قابل قبولی برای ایرانسل نیست و توقع مشتركان این اپراتور حتی بیشتر از مشتركان اپراتور 17 ساله است.
از این آمار دلگرم كننده دو نكته به چشم میآید؛ نخست اینكه آیا به واقع رقم خوردن این ركورد توسط 15 میلیون مشترك ایرانسل انجام شده و دقیقا چه تعداد مشترك ایرانسل این تعداد پیامك را ارسال كردهاند كه با این حساب برای شفاف سازی هر چه بیشتر و رفع شبهات، نه تنها نگاه دوباره به آمار حقیقی و دقیق مشتركان ایرانسل خالی از لطف نخواهد بود، بلكه ضروری خواهد بود.
دوم آنكه، با توجه به اینكه اغلب مشتركان اپراتور ایرانسل را مشتركان اعتباری تشكیل میدهند و ذات اعتباری بودن به معنای مدیریت هزینه است؛ آیا به واقع ایرانسل به این موفقیت دست یافته كه با اجرای روشهای مختلف و طرحهای تشویقی، تعرفههای مختلفی را برای پیامك پیشبینی كند، به گونهای كه ایرانسلیها برای ارسال پیامك نگران زیادی از بابت هزینه نداشته باشند؛ یا محبوبیت این سرویس بین مشتركان اغلب جوان این اپراتور باعث اقبال پیامك، بدون در نظر گرفتن هزینه آن شده است.
در خاتمه باید چنین گفت در صورت ثبت ركورد پیامكهای نوروز 90 توسط حداكثر 15میلیون و 800 هزار مشترك ایرانسل و در صورتی كه به طور متوسط مشتركان ایرانسل برای پیامكهای خود كمتر از مشتركان همراه اول هزینه پرداخت كنند، نخست باید به ایرانسل و سپس به تمام 15 میلیون مشترك این اپراتور خدا قوت گفت.