home_header
GSM-logo
خانهاخبار
افزایش میزان استفاده از تبلت ها به جای رایانه شخصی

افزایش میزان استفاده از تبلت ها به جای رایانه شخصی

گروه خبری GSM: شركت AdMob كه به عنوان مركز تبلیغات شركت گوگل...
۲۱ فروردین ۱۳۹۰

تبلیغات

home_header
گروه خبری GSM: شركت AdMob كه به عنوان مركز تبلیغات شركت گوگل محسوب می‌شود،‌ در یكی از جدیدترین بررسی‌های خود افزایش چشمگیر علاقمندی كاربران به خرید رایانه‌های لوحی را نشان داد.

به گزارش فارس به نقل از الكترونیستا، طبق آمار حاصل از بررسی جدید این مركز 28 درصد كاربرانی كه صاحب رایانه لوحی بودند و در عین حال بیشتر آن‌ها از iPad اپل استفاده می‌كردند، این دستگاه را به عنوان رایانه اصلی خود مورد استفاده قرار می‌دادند و برای انجام فعالیت‌های روزانه خود رایانه‌های رومیزی یا لپ‌تاپ‌ها را به طور كامل كنار گذاشته بودند.
برای آن دسته از كاربرانی كه رایانه لوحی خود را با هدف خواندن كتاب‌های الكترونیكی خریداری كردند، 50 درصد كاربران این ابزار را بیشتر از كتاب‌های كاغذی مورد مطالعه قرار داده‌اند و 52 درصد نیز بیش از رادیو آن را به كار گرفته‌اند. همچنین آمارهای مذكور نشان داد كه 34 درصد كاربران برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی از رایانه‌های لوحی بیشتر از تلویزیون‌ها استفاده كرده‌اند.
این محصول هم‌اكنون محبوب‌ترین ابزار الكترونیكی برای گشت‌وگذارهای اینترنتی محسوب می‌شود و 84 درصد صاحبان تبلت‌ در دنیا اعلام كرده‌اند كه به صورت مرتب از بازی‌های نصب شده در آن استفاده می‌كنند.
جست‌وجوهای اینترنتی دومین بخش مورد علاقه صاحبان تبلت بوده است كه طبق آمار، 74 درصد كاربران از آن برای جست‌وجوهای اینترنتی خود استفاده كرده‌اند. همچنین 46 درصد كاربران هم این ابزار را به طور كامل جایگزین كتاب‌های كاغذی خود كرده‌اند.
گروه خبری GSM: شركت AdMob كه به عنوان مركز تبلیغات شركت گوگل محسوب می‌شود،‌ در یكی از جدیدترین بررسی‌های خود افزایش چشمگیر علاقمندی كاربران به خرید رایانه‌های لوحی را نشان داد.

به گزارش فارس به نقل از الكترونیستا، طبق آمار حاصل از بررسی جدید این مركز 28 درصد كاربرانی كه صاحب رایانه لوحی بودند و در عین حال بیشتر آن‌ها از iPad اپل استفاده می‌كردند، این دستگاه را به عنوان رایانه اصلی خود مورد استفاده قرار می‌دادند و برای انجام فعالیت‌های روزانه خود رایانه‌های رومیزی یا لپ‌تاپ‌ها را به طور كامل كنار گذاشته بودند.
برای آن دسته از كاربرانی كه رایانه لوحی خود را با هدف خواندن كتاب‌های الكترونیكی خریداری كردند، 50 درصد كاربران این ابزار را بیشتر از كتاب‌های كاغذی مورد مطالعه قرار داده‌اند و 52 درصد نیز بیش از رادیو آن را به كار گرفته‌اند. همچنین آمارهای مذكور نشان داد كه 34 درصد كاربران برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی از رایانه‌های لوحی بیشتر از تلویزیون‌ها استفاده كرده‌اند.
این محصول هم‌اكنون محبوب‌ترین ابزار الكترونیكی برای گشت‌وگذارهای اینترنتی محسوب می‌شود و 84 درصد صاحبان تبلت‌ در دنیا اعلام كرده‌اند كه به صورت مرتب از بازی‌های نصب شده در آن استفاده می‌كنند.
جست‌وجوهای اینترنتی دومین بخش مورد علاقه صاحبان تبلت بوده است كه طبق آمار، 74 درصد كاربران از آن برای جست‌وجوهای اینترنتی خود استفاده كرده‌اند. همچنین 46 درصد كاربران هم این ابزار را به طور كامل جایگزین كتاب‌های كاغذی خود كرده‌اند.
home_header