GSM-logo
خانهاخبار
راه اندازی سیستم One Pass توسط گوگل تنها یک روز بعد از سیستم مشابه اپل، گوگل: ما جنگ نداریم!

راه اندازی سیستم One Pass توسط گوگل تنها یک روز بعد از سیستم مشابه اپل، گوگل: ما جنگ نداریم!

گروه خبری GSM: مدیر اجرایی اخبار گوگل در کنفرانسی...
۰۶ فروردین ۱۳۹۰

تبلیغات

home_header
گروه خبری GSM: به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،مدهف چیناپا مدیر اجرایی اخبار گوگل  در کنفرانسی در مورد رسانه جدید گوگل به نام ‘One Pass’ اعلام کرد که این شرکت در جستجوی یک جنگ با اپل نیست و با این شرکت هیچ گونه خصومت ندارند.

او سپس سخنان ماه پیش رئیس اجرایی گوگل یعنی اریک اشمیت را تکرار کرد که مدل ثبت نام و آبونمان  اپل بسته بوده و دارای جوانب مثبت و منفی است و مدل ما باز بوده و انهم دارای جوانب مثبت و منفی است.

در اواخر ماه گذشته شرکت گوگل سرویس ‘One Pass’ را راه اندازی کرد که یک سرویس اشتراکی است که به ناشران اجازه میدهد تا محتوای دیجیتالی خود را با صرف هزینه ای شارز کرده و در نتیجه اجازه دسترسی به محتوای خود را از هر مکانی داشته باشند.

به این ترتیب کاربران سرویس می توانند تنها با رمز عبور خود به محتوای دیجیتالی خود از تلفن همراه ،تبلت و یا بصورت آنلاین از هر جایی دسترسی داشته باشند  و احتیاج به وارد کردن گذر واژه های مختلف ندارند.

در ضمن دسترسی های کاربران به این سرویس دارای مدتهای مختلفی همچون رایگان ،دسترسی محدود و … با توجه به هزینه پرداختی از سوی ناشران است  و حتی شما می توانید با تلفن همراه خود ،مقاله خود را به فروش نیز برسانید.

گوگل با سیستم جدید امیدوار است تا بتواند به افزایش تعداد ناشران در حوزه تولید محتوای دیجیتال کمک فراوانی کند و البته این سرویس فعلا در بریتانیا مورد استقبال قرار گرفته است.

او در مورد مزایای این سرویس توضیح داد که :”سرویس ما چیزی فراتر از سرویس پرداخت پولی است  زیرا روش قدیمی بسیار پیچیده بوده و دادن اجازه دسترسی بسیار طاقت فرسای و غیر هوشمندانه بود”.

سرویس گوگل تنها یک روز پس از معرفی سرویس مشابه اپل صورت گرفت که دارای روش بسیار سختگیرانه است و اشتراک شارژ نیز بسیار وقت گیر است و با اینکه هزینه ثبت نام این سرویس در هر دو شرکت یکسان است شرکت اپل ۳۰ درصد درامد ناشران را برای خود حفظ می کند.
گروه خبری GSM: به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،مدهف چیناپا مدیر اجرایی اخبار گوگل  در کنفرانسی در مورد رسانه جدید گوگل به نام ‘One Pass’ اعلام کرد که این شرکت در جستجوی یک جنگ با اپل نیست و با این شرکت هیچ گونه خصومت ندارند.

او سپس سخنان ماه پیش رئیس اجرایی گوگل یعنی اریک اشمیت را تکرار کرد که مدل ثبت نام و آبونمان  اپل بسته بوده و دارای جوانب مثبت و منفی است و مدل ما باز بوده و انهم دارای جوانب مثبت و منفی است.

در اواخر ماه گذشته شرکت گوگل سرویس ‘One Pass’ را راه اندازی کرد که یک سرویس اشتراکی است که به ناشران اجازه میدهد تا محتوای دیجیتالی خود را با صرف هزینه ای شارز کرده و در نتیجه اجازه دسترسی به محتوای خود را از هر مکانی داشته باشند.

به این ترتیب کاربران سرویس می توانند تنها با رمز عبور خود به محتوای دیجیتالی خود از تلفن همراه ،تبلت و یا بصورت آنلاین از هر جایی دسترسی داشته باشند  و احتیاج به وارد کردن گذر واژه های مختلف ندارند.

در ضمن دسترسی های کاربران به این سرویس دارای مدتهای مختلفی همچون رایگان ،دسترسی محدود و … با توجه به هزینه پرداختی از سوی ناشران است  و حتی شما می توانید با تلفن همراه خود ،مقاله خود را به فروش نیز برسانید.

گوگل با سیستم جدید امیدوار است تا بتواند به افزایش تعداد ناشران در حوزه تولید محتوای دیجیتال کمک فراوانی کند و البته این سرویس فعلا در بریتانیا مورد استقبال قرار گرفته است.

او در مورد مزایای این سرویس توضیح داد که :”سرویس ما چیزی فراتر از سرویس پرداخت پولی است  زیرا روش قدیمی بسیار پیچیده بوده و دادن اجازه دسترسی بسیار طاقت فرسای و غیر هوشمندانه بود”.

سرویس گوگل تنها یک روز پس از معرفی سرویس مشابه اپل صورت گرفت که دارای روش بسیار سختگیرانه است و اشتراک شارژ نیز بسیار وقت گیر است و با اینکه هزینه ثبت نام این سرویس در هر دو شرکت یکسان است شرکت اپل ۳۰ درصد درامد ناشران را برای خود حفظ می کند.
home_header