خانهاخبار
استراتژی‌های موبایلی مایکروسافت بازبینی می‌شوند

استراتژی‌های موبایلی مایکروسافت بازبینی می‌شوند

گروه خبری GSM :مایکروسافت در حال تحلیل مجدد استراتژی‌های موبایلی خود است تا با بررسی ...
۳ بهمن ۱۳۸۹

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM :مایکروسافت در حال تحلیل مجدد استراتژی‌های موبایلی خود است تا با بررسی احتمال موفقیت یا شکست خود در این بازار، بهترین راه را برای حضور در بازار جهانی تلفن‌های همراه پیدا کند.

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات  و ارتباطات (ایستنا) شرکت مایکروسافت در تلاش است با سیستم‌عامل "ویندوز فون 7" سهم خود در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را افزایش دهد. اما با وجود گوشی هوشمند آیفون 4 اپل، افزایش محبوبیت گوشی‌های اندرویدی از جمله EVO 4G و Droid X و شکست گوشی هوشمند Kin برای حضور در بازار، مایکروسافت در حال بررسی مجدد استراتژی‌های خود است تا ارزش واقعی این بازار با برای رقابت با دیگر شرکت‌ها دریابد.
شرکت مایکروسافت در سال‌های نخست بزرگترین تحول را در دنیای گوشی‌های هوشمند به‌جود آورد، تحولات گسترده‌ای را در حوزه سیستم‌های عامل سرور و سیستم‌های پیام‌رسان ایجاد کرد و توانست خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزار به تمام کاربران جهانی معرفی کند و سیستم‌عامل خانگی خود را در بیش از 90 درصد رایانه‌های شخصی جهان ارایه دهد. اما تجربه چند سال اخیر نشان داده که این شرکت نتوانسته است در حوزه تلفن‌همراه موفقیت چندانی کسب کند و سیستم‌عامل ویندوزموبایل آن محبوبیت چندانی نزد کاربران ندارد.
مایکروسافت برای پیوستن به یک موج و رسیدن موفقیت در یک زمینه به‌خصوص معمولا با سرعت پایینی حرکت می‌کند. در حالی که این شرکت با سرعت پایین خود برای تصاحب بازار جهانی تلفن‌همراه به جلو حرکت می‌کند، شرکت RIM با گوشی‌های هوشمند بلک‌بری توانسته است بیش از مایکروسافت در این زمینه به موفقیت برسد و به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند سازمانی خود را معرفی کند.
این شرکت هم‌اکنون در حال تحلیل مجدد استراتژی‌های موبایلی خود است تا با بررسی احتمال موفقیت یا شکست خود در این بازار، بهترین راه را برای حضور در بازار جهانی تلفن‌های همراه پیدا کند.

گروه خبری GSM :مایکروسافت در حال تحلیل مجدد استراتژی‌های موبایلی خود است تا با بررسی احتمال موفقیت یا شکست خود در این بازار، بهترین راه را برای حضور در بازار جهانی تلفن‌های همراه پیدا کند.

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات  و ارتباطات (ایستنا) شرکت مایکروسافت در تلاش است با سیستم‌عامل "ویندوز فون 7" سهم خود در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را افزایش دهد. اما با وجود گوشی هوشمند آیفون 4 اپل، افزایش محبوبیت گوشی‌های اندرویدی از جمله EVO 4G و Droid X و شکست گوشی هوشمند Kin برای حضور در بازار، مایکروسافت در حال بررسی مجدد استراتژی‌های خود است تا ارزش واقعی این بازار با برای رقابت با دیگر شرکت‌ها دریابد.
شرکت مایکروسافت در سال‌های نخست بزرگترین تحول را در دنیای گوشی‌های هوشمند به‌جود آورد، تحولات گسترده‌ای را در حوزه سیستم‌های عامل سرور و سیستم‌های پیام‌رسان ایجاد کرد و توانست خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزار به تمام کاربران جهانی معرفی کند و سیستم‌عامل خانگی خود را در بیش از 90 درصد رایانه‌های شخصی جهان ارایه دهد. اما تجربه چند سال اخیر نشان داده که این شرکت نتوانسته است در حوزه تلفن‌همراه موفقیت چندانی کسب کند و سیستم‌عامل ویندوزموبایل آن محبوبیت چندانی نزد کاربران ندارد.
مایکروسافت برای پیوستن به یک موج و رسیدن موفقیت در یک زمینه به‌خصوص معمولا با سرعت پایینی حرکت می‌کند. در حالی که این شرکت با سرعت پایین خود برای تصاحب بازار جهانی تلفن‌همراه به جلو حرکت می‌کند، شرکت RIM با گوشی‌های هوشمند بلک‌بری توانسته است بیش از مایکروسافت در این زمینه به موفقیت برسد و به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند سازمانی خود را معرفی کند.
این شرکت هم‌اکنون در حال تحلیل مجدد استراتژی‌های موبایلی خود است تا با بررسی احتمال موفقیت یا شکست خود در این بازار، بهترین راه را برای حضور در بازار جهانی تلفن‌های همراه پیدا کند.


نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

mehdee4

۱۳۸۹/۱۱/۳
همین مایکروسافت مگه نبود که قبل انتشار ویندوز موبایل 7 برای اندروید و IOS مراسم تششیع جنازه گرفته بود؟!!!! حالا چی شد؟!! D: تجدید نظر؟

پیشنهاد سردبیر