خانهاخبار
گزارش سالانه یکتانت از وضعیت بازاریابی دیجیتال در ایران منتشر شد

گزارش سالانه یکتانت از وضعیت بازاریابی دیجیتال در ایران منتشر شد

روز گذشته یکتانت گزارش سالانه خود از وضعیت بازاریابی دیجیتال در ایران منتشر کرد
۱۴۰۲/۶/۵

این گزارش که روز گذشته برای خبرنگاران ارسال شد شامل اطلاعات جذابی از وضعیت اینترنت در ایران و بررسی صنعت تبلیغات است. یکتانت هدف خود را از ارائه این گزارش، بررسی قسمت‌های مختلف بازاریابی دیجیتال، با تکیه بر آمار و داده‌های مستخرج از منابع گوناگون بیان کرده تا تصویر روشنی از وضعیت بازاریابی دیجیتال در ایران در اختیار مخاطب قرار بگیرد. 

در این گزارش موارد زیر را خواهیم دید:

◼ وضعیت بازاریابی دیجیتال در جهان

◼ نگاهی به میزان و نحوه تعاملات و رفتار دیجیتال ایرانیان

◼ بررسی تعامل کاربران و کسب‌وکارها در وب‌سایت‌های ایرانی

◼ نقش شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها و اپلیکیشن‌‌ها در بازاریابی دیجیتال

◼ فروشگاه‌های آنلاین و حوزه‌ فعالیت‌ آن‌ها

◼ مروری بر آمار بازاریابی بازگشتی، تبلیغات در گوگل، رپورتاژ آگهی و تبلیغات در شبکه نمایش خانگی‌

◼ نگاهی به تبلیغات در تلویزیون و تبلیغات محیطی

برای آماده‌سازی گزارش «بازاریابی دیجیتال ایران در سال ۱۴۰۱» مجموعه‌های دیگری در کنار یکتانت در تدوین ساختار و روش‌شناسی پژوهش و نیز تهیه و جمع‌آوری داده‌ها مشارکت داشتند. این همکاری باعث شد تا گزارش فعلی، با جامعیت بیشتری در دسترس مخاطبین قرار گیرد.

image

 

این گزارش را می‌توانید به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)