GSM-logo
خانهاخبار
همکاری استراتژیک جدید نوکیا و یاهو

همکاری استراتژیک جدید نوکیا و یاهو

گروه خبری GSM: نوکیا و یاهو برای ارائه سرویس‌های اینترنتی مشترک به کاربران سرتاسر دنیا با هم متحد می‌شوند...
۰۴ خرداد ۱۳۸۹

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: این همکاری استراتژیک جهانی پیشتازان این صنعت را قادر به ارائه سرویس‌هایی قوی‌تر در زمینه ایمیل، Instant Messaging‌، نقشه و مسیریابی برروی موبایل و کامپیوتر می‌نماید.

یاهو و نوکیا خبر از همکاری مشترک جهانی در زمینه گسترش ارائه خدمات پیشتاز آنلاین خود داده‌اند که به کاربران امکان این تجربه عالی را می‌دهد تا همواره بتوانند با دنیای خارج ارتباط داشته و در جریان آنچه اطرافشان به وقوع می‌پیوندد، باشند.

به گزارش روابط عمومی نوکیا، با بیش از 5 سال سابقه همکاری، اینک نوکیا و یاهو خواهند توانست توانایی های یکدیگر را در زمینه ارائه خدمات ایمیل، Instant Messaging‌، نقشه و مسیریابی تقویت نموده و به کاربران امکان تجربه‌ای در سطح جهانی را برروی موبایل و کامپیوترشان بدهند. 

برمبنای این همکاری:

نوکیا از این پس به عنوان ارائه‌کننده انحصاری و جهانی سرویس‌های نقشه و مسیریاب یاهو به شمار رفته و دارایی‌های یاهو در این زمینه با پیوستن Ovi Maps به آنها تحت نام تجاری " powered by Ovi " شناخته خواهد شد.

یاهو از این پس به عنوان ارائه کننده انحصاری و جهانی سرویس‌هایOvi Mail  و Ovi Chat  نوکیا به شمار رفته و از این پس با نام تجاری " Ovi Mail / Ovi Chat powered by Yahoo!" شناخته خواهد شد.

نوکیا و یاهو قصد دارند تا با ایجاد شناسه‌های کاربری مشترک برای سرویس‌هایشان این امکان را به کاربران بدهند تا به راحتی بتوانند با شناسه‌های کاربری Ovi خود از سرویس‌های مشخصی از یاهو نیز استفاده کرده و بدین طریق به آسانی به محتوا و سرویس‌های آنلاین مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

یاهو و نوکیا با یکدیگر سرویس‌های اینترنتی مشترکی را ارائه کرده که همگی برمبنای نیاز اصلی مشتریان، برنامه‌نویسان، اپراتورها و تبلیغ کنندگان خواهد بود. این دو شرکت از مزایای مربوط به گستره جهانی و همچنین نام تجاری شناخته شده خود در موارد مربوط به کاربران و مخاطبان استفاده خواهند کرد.

برخی از این سرویس‌های مشترک از نیمه دوم سال 2010 در دسترس خواهند بود و از سال 2011 نیز کاربران در سرتاسر دنیا خواهند توانست از این خدمات استفاده نمایند.

نوکیا به عنوان بزرگترین تولید‌کننده موبایل در دنیا با فروش صدها میلیون موبایل در سال و همچنین به عنوان پیشتاز در زمینه نقشه‌های دیجیتالی با سرمایه‌گذاری و ابتکاری بی‌وقفه در ارائه سرویس‌های نقشه و مسیریابی دیجیتال تمرکز کرده و اکنون توانسته است این سرویس را در 77 کشور دنیا و به 46 زبان مختلف فراهم سازد. یاهو نیز که تعداد کاربران تمامی سایت‌های مربوط به آن ماهانه به 600 میلیون نفر می‌رسد، به عنوان وب‌سایتی مرکزی و اصلی به حساب آمده که کاربران را قادر می‌سازد تا در هر زمان و هرکجا از زندگی آنلاین برمبنای سلایق شخصی خود لذت برند. به عنوان یکی از نام‌های پیشتاز در دنیای اینترنت، یاهو از طریق ایجاد تجربه‌های ناب وب روی موبایل و کامپیوتر می‌کوشد تا بر تعداد مخاطبان خود بیفزاید.

گروه خبری GSM: این همکاری استراتژیک جهانی پیشتازان این صنعت را قادر به ارائه سرویس‌هایی قوی‌تر در زمینه ایمیل، Instant Messaging‌، نقشه و مسیریابی برروی موبایل و کامپیوتر می‌نماید.

یاهو و نوکیا خبر از همکاری مشترک جهانی در زمینه گسترش ارائه خدمات پیشتاز آنلاین خود داده‌اند که به کاربران امکان این تجربه عالی را می‌دهد تا همواره بتوانند با دنیای خارج ارتباط داشته و در جریان آنچه اطرافشان به وقوع می‌پیوندد، باشند.

به گزارش روابط عمومی نوکیا، با بیش از 5 سال سابقه همکاری، اینک نوکیا و یاهو خواهند توانست توانایی های یکدیگر را در زمینه ارائه خدمات ایمیل، Instant Messaging‌، نقشه و مسیریابی تقویت نموده و به کاربران امکان تجربه‌ای در سطح جهانی را برروی موبایل و کامپیوترشان بدهند. 

برمبنای این همکاری:

نوکیا از این پس به عنوان ارائه‌کننده انحصاری و جهانی سرویس‌های نقشه و مسیریاب یاهو به شمار رفته و دارایی‌های یاهو در این زمینه با پیوستن Ovi Maps به آنها تحت نام تجاری " powered by Ovi " شناخته خواهد شد.

یاهو از این پس به عنوان ارائه کننده انحصاری و جهانی سرویس‌هایOvi Mail  و Ovi Chat  نوکیا به شمار رفته و از این پس با نام تجاری " Ovi Mail / Ovi Chat powered by Yahoo!" شناخته خواهد شد.

نوکیا و یاهو قصد دارند تا با ایجاد شناسه‌های کاربری مشترک برای سرویس‌هایشان این امکان را به کاربران بدهند تا به راحتی بتوانند با شناسه‌های کاربری Ovi خود از سرویس‌های مشخصی از یاهو نیز استفاده کرده و بدین طریق به آسانی به محتوا و سرویس‌های آنلاین مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

یاهو و نوکیا با یکدیگر سرویس‌های اینترنتی مشترکی را ارائه کرده که همگی برمبنای نیاز اصلی مشتریان، برنامه‌نویسان، اپراتورها و تبلیغ کنندگان خواهد بود. این دو شرکت از مزایای مربوط به گستره جهانی و همچنین نام تجاری شناخته شده خود در موارد مربوط به کاربران و مخاطبان استفاده خواهند کرد.

برخی از این سرویس‌های مشترک از نیمه دوم سال 2010 در دسترس خواهند بود و از سال 2011 نیز کاربران در سرتاسر دنیا خواهند توانست از این خدمات استفاده نمایند.

نوکیا به عنوان بزرگترین تولید‌کننده موبایل در دنیا با فروش صدها میلیون موبایل در سال و همچنین به عنوان پیشتاز در زمینه نقشه‌های دیجیتالی با سرمایه‌گذاری و ابتکاری بی‌وقفه در ارائه سرویس‌های نقشه و مسیریابی دیجیتال تمرکز کرده و اکنون توانسته است این سرویس را در 77 کشور دنیا و به 46 زبان مختلف فراهم سازد. یاهو نیز که تعداد کاربران تمامی سایت‌های مربوط به آن ماهانه به 600 میلیون نفر می‌رسد، به عنوان وب‌سایتی مرکزی و اصلی به حساب آمده که کاربران را قادر می‌سازد تا در هر زمان و هرکجا از زندگی آنلاین برمبنای سلایق شخصی خود لذت برند. به عنوان یکی از نام‌های پیشتاز در دنیای اینترنت، یاهو از طریق ایجاد تجربه‌های ناب وب روی موبایل و کامپیوتر می‌کوشد تا بر تعداد مخاطبان خود بیفزاید.

home_header