تقسیط بدهی خطوط تلفن همراه سلب امتیاز شده
گروه خبری GSM: مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار با اشاره به طرحهای تشویقی همراه اول برای پرداخت بدهی مشترکان این اپراتور گفت: در طرح همراه فجر تمهیداتی درنظر گرفته شده تا حتی برای کسانی که اخطار سوم برای سلب امتیاز خطوطشان به دلیل بدهی داده شده در صورت مراجعه، امکان تقسیط بدهی فراهم شود. آنان با پرداخت به موقع اقساط بدهی خود، در قرعهکشی شرکت داده میشوند.
حمیدرضا آقاجانی در گفتوگو با خبرنگار موبنا با بیان اینکه همراه اول در طرحهای تشویقی دو هدف را دنبال میکند که یکی از آن اهداف تشویق مشتریان به پرداخت به موقع است، اظهار داشت: پرداخت به موقع مشترکان در ساخت و ساز و توسعه شبکه و ارتقای مکالمات موثر است. از سوی دیگر چون این ارتباط دو سویه است همراه اول درصدد ارتقای این روابط است تا بحث مشتری محوری را بیشتر مدنظر قرار دهد.
وی گفت: به خاطر لطفی که مشتریان به اپراتور منتخب خود داشته و صورتحساب خود را به موقع پرداخت میکنند، همراه اول نیز سعی میکند با مکانیزمهای تشویقی این ارتباط را دوسویه کند.
وی با تاکید بر فرهنگسازی در بحث اصلاح الگوی مصرف نیز گفت: با تشویق مشترکان به پرداخت غیرحضوری میزان مراجعات به مراکز کمتر شده و ترافیک و آلودگی نیز کاهش مییابد.
به گفته این مقام مسوول در طرح ثامن همراه اول 5/5 میلیون پرداخت غیرحضوری انجام شده است. این به معنی کاهش مراجعات به دفاتر خدماتی این اپراتور است.
وی تصریح کرد: بیشتر جوایز طرح همراه فجر، مختص کسانی است که مبادرت به پرداخت غیرحضوری میکنند.
آقاجانی با تاکید بر اینکه طرحهای تشویقی همراه اول کاهش لاوصولیهای این شرکت را به همراه داشته و طرحهای موفقی بوده، خاطر نشان کرد: در طرح همراه فجر امکان تقسیط بدهی برای صورتحسابهای بیش از 100 هزار تومان فراهم شده است.
به گزارش موبنا مشترکان همراه اول برای تقسیط بدهی تا پنجم اسفندماه زمان دارند.
گروه خبری GSM: مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار با اشاره به طرحهای تشویقی همراه اول برای پرداخت بدهی مشترکان این اپراتور گفت: در طرح همراه فجر تمهیداتی درنظر گرفته شده تا حتی برای کسانی که اخطار سوم برای سلب امتیاز خطوطشان به دلیل بدهی داده شده در صورت مراجعه، امکان تقسیط بدهی فراهم شود. آنان با پرداخت به موقع اقساط بدهی خود، در قرعهکشی شرکت داده میشوند.
حمیدرضا آقاجانی در گفتوگو با خبرنگار موبنا با بیان اینکه همراه اول در طرحهای تشویقی دو هدف را دنبال میکند که یکی از آن اهداف تشویق مشتریان به پرداخت به موقع است، اظهار داشت: پرداخت به موقع مشترکان در ساخت و ساز و توسعه شبکه و ارتقای مکالمات موثر است. از سوی دیگر چون این ارتباط دو سویه است همراه اول درصدد ارتقای این روابط است تا بحث مشتری محوری را بیشتر مدنظر قرار دهد.
وی گفت: به خاطر لطفی که مشتریان به اپراتور منتخب خود داشته و صورتحساب خود را به موقع پرداخت میکنند، همراه اول نیز سعی میکند با مکانیزمهای تشویقی این ارتباط را دوسویه کند.
وی با تاکید بر فرهنگسازی در بحث اصلاح الگوی مصرف نیز گفت: با تشویق مشترکان به پرداخت غیرحضوری میزان مراجعات به مراکز کمتر شده و ترافیک و آلودگی نیز کاهش مییابد.
به گفته این مقام مسوول در طرح ثامن همراه اول 5/5 میلیون پرداخت غیرحضوری انجام شده است. این به معنی کاهش مراجعات به دفاتر خدماتی این اپراتور است.
وی تصریح کرد: بیشتر جوایز طرح همراه فجر، مختص کسانی است که مبادرت به پرداخت غیرحضوری میکنند.
آقاجانی با تاکید بر اینکه طرحهای تشویقی همراه اول کاهش لاوصولیهای این شرکت را به همراه داشته و طرحهای موفقی بوده، خاطر نشان کرد: در طرح همراه فجر امکان تقسیط بدهی برای صورتحسابهای بیش از 100 هزار تومان فراهم شده است.
به گزارش موبنا مشترکان همراه اول برای تقسیط بدهی تا پنجم اسفندماه زمان دارند.