احتمال اختلال در شبکه ایرانسل
گروه خبری GSM : مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت؛ پس از اجرای موفقیت آمیز دو مرحله از عملیات به روزرسانی و ارتقای تجهیزات فنی شبکه ایرانسل در اواسط مردادماه، سومین مرحله این عملیات از ساعت 23 پنجشنبه 19 شهریور آغاز میشود و حداکثر تا صبح روز جمعه 20 شهریور به طول میانجامد.
آرش کریم بیگی مدیر روابط عمومی ایرانسل در گفت وگو با ایلنا ضمن اعلام این خبر گفت: در زمان اجرای سومین مرحله از عملیات به روزرسانی و ارتقای تجهیزات فنی ایرانسل ممکن است برخی از مشترکین در برخی از مناطق با اختلالاتی مواجه شوند. به همین سبب تصمیم گرفتیم این عملیات را در نیمه شب پنجشنبه انجام دهیم تا اختلال احتمالی روی ارتباطات مشترکین را در مدت اجرای این عملیات به حداقل برسانیم.
وی با عذرخواهی از مشترکان به دلیل وقوع اختلالات احتمالی طی این عملیات به روزرسانی تجهیزات گفت؛ این موضوع از طریق پیام کوتاه به آن دسته از مشترکانی که ممکن است در برخی از مناطق با اختلالاتی مواجه شوند، اطلاع رسانی شده است. مدیر روابط عمومی ایرانسل تصریح کرد؛ طی این پیامک به مشترکان اطلاع رسانی شده در صورتی که بعد از پایان این عملیات همچنان با اختلالی مواجه بودند، لازم است یک بار گوشی تلفن همراه خود را خاموش و سپس روشن کنند و در صورتی که احیاناً همچنان با اختلالی مواجه بودند، میتوانند از طریق تماس با مرکز تماس ایرانسل مشکل خود را حل و فصل کنند.
به گفته وی مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل با شمارههای 130 برای مشترکان سیم کارتهای دائمی برای تماس از خطوط ایرانسل و 09351300000 برای تماس از سایر خطوط و همچنین 140 برای مشترکان سیم کارتهای اعتباری برای تماس از خطوط ایرانسل و 09351400000 برای تماس از سایر خطوط در کلیه ساعات شبانه روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به مشترکان ایرانسل است.
گروه خبری GSM : مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت؛ پس از اجرای موفقیت آمیز دو مرحله از عملیات به روزرسانی و ارتقای تجهیزات فنی شبکه ایرانسل در اواسط مردادماه، سومین مرحله این عملیات از ساعت 23 پنجشنبه 19 شهریور آغاز میشود و حداکثر تا صبح روز جمعه 20 شهریور به طول میانجامد.
آرش کریم بیگی مدیر روابط عمومی ایرانسل در گفت وگو با ایلنا ضمن اعلام این خبر گفت: در زمان اجرای سومین مرحله از عملیات به روزرسانی و ارتقای تجهیزات فنی ایرانسل ممکن است برخی از مشترکین در برخی از مناطق با اختلالاتی مواجه شوند. به همین سبب تصمیم گرفتیم این عملیات را در نیمه شب پنجشنبه انجام دهیم تا اختلال احتمالی روی ارتباطات مشترکین را در مدت اجرای این عملیات به حداقل برسانیم.
وی با عذرخواهی از مشترکان به دلیل وقوع اختلالات احتمالی طی این عملیات به روزرسانی تجهیزات گفت؛ این موضوع از طریق پیام کوتاه به آن دسته از مشترکانی که ممکن است در برخی از مناطق با اختلالاتی مواجه شوند، اطلاع رسانی شده است. مدیر روابط عمومی ایرانسل تصریح کرد؛ طی این پیامک به مشترکان اطلاع رسانی شده در صورتی که بعد از پایان این عملیات همچنان با اختلالی مواجه بودند، لازم است یک بار گوشی تلفن همراه خود را خاموش و سپس روشن کنند و در صورتی که احیاناً همچنان با اختلالی مواجه بودند، میتوانند از طریق تماس با مرکز تماس ایرانسل مشکل خود را حل و فصل کنند.
به گفته وی مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل با شمارههای 130 برای مشترکان سیم کارتهای دائمی برای تماس از خطوط ایرانسل و 09351300000 برای تماس از سایر خطوط و همچنین 140 برای مشترکان سیم کارتهای اعتباری برای تماس از خطوط ایرانسل و 09351400000 برای تماس از سایر خطوط در کلیه ساعات شبانه روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به مشترکان ایرانسل است.