الجی با رونمایی از ربات CLOi مشتریان منطقه خاورمیانه و آفریقا را شگفتزده کرد
الجی با حرکت در راستای برترین قابلیتهای هوش مصنوعی، ربات CLOi خود را در CES 2018 عرضه کرد. ربات CLOi الجی در حالی که همگام با جدیدترین فناوریها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی حرکت میکند، در نمایشگاه اخیر Innofest 2018 در منطقه خاورمیانه و آفریقا رونمایی شد و توجه و علاقه بسیاری را به خود جلب کرد.
شرکت الجی اعلام کرد ایحاد برند ThinQ را به منظور شناسایی تمام لوازمخانگی، لوازم الکتریکی مصرفی و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2018، بوده است . همه محصولات و خدمات LG ThinQ میتوانند از یادگیری عمیق استفاده کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین میتوانند با محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی شرکتهای همکار الجی نیز ارتباط برقرار کرده و با فناوری یادگیری عمیق الجی (DeepThinQ) هم سازگار شوند.
طبق آخرین گزارش IDC، انتظار میرود سرمایهگذاری کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا روی سیستم هوش مصنوعی به بیش از 114 میلیون دلار در سال 2021 برسد. همچنین موسسه Gartner گزارش داده است که بین سه تا پنج سال آینده حدود 50 درصد تعاملات تحلیلی به وسیله هوش مصنوعی انجام میشود.
به علاوه به استناد گزارش مجمع اقتصاد جهانی در سال 2017، جوانان در خاورمیانه و آفریقای شمالی انتظار دارند انقلاب چهارم صنعتی تاثیر بسزایی در نحوه کار کردن و زندگی روزمرهشان داشته باشد. در عین حال بر اساس تحقیقات انجمن اقتصاد جهانی، بسیاری از اینکه در آینده، رباتها در کنار انسانها کار کنند احساس راحتی دارند و مشکلی از این بابت ندارند
آقای کوین چا، مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای الجی میگوید: انتظار میرود پیشرفت هوش مصنوعی و رباتیک تحولی در سبک زندگی و صنعت در سرتاسر دنیا به وجود آورد و در نهایت تجربه زندگی انسانها را بهبود دهد. آن هم از طریق انجام کارهای تکراری در محل کار گرفته تا از بین بردن کارهای قدیمی و عذابآور مثل تمیز کردن سرویسهای بهداشتی و غیره. ما مطمئنیم مشتریان در این منطقه به خوبی شاهد ارزشی که محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی ما در زندگی آنها ایجاد میکنند خواهند بود. محصولاتی که چه برای آنها و چه برای همکاران تجاری ما و فروشندگان مثمر ثمر خواهد بود.
هدف برند ThinQ توجه به این نکته است که محصولات هوشمند الجی همیشه به شما فکر میکنند تا زندگی شما را بهتر کنند. با توجه به اینکه هوش مصنوعی آینده فناوری را تشکیل میدهد، الجی تلاش میکند تا این فناوری را بیشتر قابل دسترس کرده و وجه تهدیدآمیز آن را کمرنگتر کند.
فناوری DeepThinQ 1.0 که سال پیش با احداث لابراتور هوش مصنوعی الجی در کره توسعه پیدا کرد. لابراتوری که هدف آن افزایش سرعت تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی است. این پلتفرم به راحتی اجازه میدهد قابلیت هوش مصنوعی را در طیف وسیعی از محصولات به کار گرفته و به توسعهدهندگان محصولات الجی اجازه میدهد از فناوری یادگیری عمیق در محصولات آینده این شرکت استفاده کنند. در راستای استراتژی به اشتراکگذاری فناوری برند ThinQ ، محصولات الجی که از DeepThinQ بهره میبرند ( از موبایل گرفته تا لوازمخانگی) با استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی و میزبانی از فناوریها و راهحلها، بهترین تجربه کاربری را فراهم میکنند.
آقای Derek Sim، مدیر بازاریابی الجی در خاورمیانه و آفریقا میگوید: الجی خود را متعهد میداند تا ارزشمندی محصولاتش را با هوش مصنوعی تقویت کند. ماموریت جهانی ما این است که به زندگی مردم ارزشی اضافه کنیم و به شدت معتقدیم که سرمایهگذاری روی فناوریهای جدید کمک بسیاری برای رسیدن به این هدف میکند. ما بسیار مشتاقیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و چگونه میتوانیم به مشتریان ارزشمندمان کمک کنیم تا در سال آینده بهرهوری بیشتری در زندگیشان داشته باشند.
فناوری DeepThinQ از همین حالا با محصولات خاصی در حال شکلدهی بخش تجاری و خانگی است. در فرودگاه بینالمللی Incheon کره، ربات راهنمای فرودگاه الجی LG’s Airport Guide))، از قابلیت کاهش سر و صدای محیط برای بهبود عملکرد سیستم تشخیص صدا استفاده کرده و بهتر میتواند نیاز مشتریان را متوجه شود. ربات جاروبرقی الجی، تفاوت بین صندلی و حیوان خانگی را تشخیص داده و بر اساس آن حرکت میکند. آشپزخانه نیز با دارا بودن لوازمی مثل یخچال InstaView ThinQ، اجاقگازEasyClean و ماشین ظرفشویی QuadWash الجی علاوه بر افزایش بازده و کارایی به شما اجازه میدهد بدون استرس و نیاز به استفاده از دست، غذای روزانه خود را آماده کنید و به علاوه زمان بیشتری را به خود و خانواده اختصاص دهید.
شرکت الجی با عرضه ابزار توسعه هوش مصنوعی خود در همه بخشهای تجاری الجی در حال توسعه یادگیری عمیق بر پایه فناوری هوش مصنوعی است تا سرعت تولید محصولات جدید مجهز به آخرین فناوریهای روز را افزایش دهد.