تازهترین راهکارهای تجاری-نمایشی سامسونگ
سامسونگ در این دوره از نمایشگاه الکامپ، جدیدترین نمایشگرهای تجاری شامل نمایشگر ۵۵ اینچی Outdoor، ویدئو والها، جدیدترین نوع از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج، اولین مانیتور خمیده گیمینگ جهان با زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه و در نهایت نسخه بروز و پیشرفتهای از راهکار سامانه اسمارت ساینیج MagicINFO را به معرض نمایش گذاشته است.
حرفهایهای همیشه حاضر
نمایشگرهایoutdoor یکی از انواع نمایشگرهای حرفهای سامسونگ هستند که با تجهیز به ویژگیهایی همچون استاندارد ضد آب و گردوغبار با IP56، روشنایی بالا، پنل ضد تابش و کالیبراسیون پیشرفته به محصولاتی کارآمد، قدرتمند و مناسب برای نمایش تبلیغات و تصاویر در فضاهای عمومی مبدل شدهاند.
نمایشگرهای outdoor سامسونگ در دسته نمایشگرهای اسمارت ساینیج قرار میگیرند، این نمایشگرها به کمک پنل LED قادرند تا تصاویر را با طیف گسترده و با شدت روشنایی ۲۵۰۰ نیت و تنوعی از رنگها نمایش دهند. صفحه نمایش outdoorها به گونهای طراحی شده که در هر زمانی از شبانهروز و در هر مکانی از نظر روشنایی، تصاویری چشمنواز و با بالاترین وضوح و کیفیت را به چشم مخاطبان منتقل کند.
بدنه مقاوم و ضد ضربه و خش یکی دیگر از ویژگیهای خاص نمایشگرهای outdoor سامسونگ است. این نمایشگرها دارای صفحه ضد ضربه بوده که با یک لایه محافظ برای حفاظت در مقابل مواد شیمیایی و رنگ پوشیده شده است. توان کارکرد در دمای منفی ۳۰ درجه و بالای ۵۰ درجه یکی دیگر از قابلیتهای خاص این نمایشگرهاست.
سامسونگ در نمایشگاه الکامپ امسال مدل ۵۵ اینچی نمایشگرهای outdoor را به غرفه خود آورده است.
قابهای دیواری
نمایشگرهای ویدئو وال (video wall) یکی دیگر از محصولاتی هستند که سامسونگ در غرفه خود به نمایش گذاشته است، این نمایشگرها به کمک قابلیت شخصیسازی بالای محتوا، ضخامت ۳.۵ میلیمتری و روشنایی ۷۰۰ نیت پنل به دستگاهی کارآمد برای پخش انواع تصاویر و محتوای تبلیغاتی، هنری، اطلاعرسان و... تبدیل شدهاند.
ضخامت نازک و ابعاد مناسب، نمایشگرهای ویدئو وال را به قابهای نقاشی شبیه کرده است که بر زیبایی دیوارهای هر کسبوکاری میافزاید. ضمن اینکه ویدئو والها از جمله نمایشگرهای حرفهای هستند که میتوانند محتوا را در دو شکل افقی و عمودی پخش کنند.
روشنایی ۷۰۰ نیت و پنل ضدانعکاس ویدئو والها موجب شده تا این نمایشگرها کارآیی بالایی را در نمایش تصاویر شفاف و واضح از خود نشان دهند.
راهکارهای دیجیتال ساینیج
سامسونگ امسال جدیدترین نمایشگر اسمارت ساینیج (standalone) را به الکامپ بیستوسوم آورده است. این نمایشگر با تجهیز به سیستم عامل تایزن (Tizen) و بهره بردن از پردازنده پیشرفته، کار پردازش تصویر را با قدرت بیشتری انجام میدهد.
این نمایشگرها با برخورداری از پنلی با قابلیت کار مداوم ۲۴ و ۱۶ ساعت در شبانهروز و امکان به اشتراکگذاری و شخصیسازی آسان محتوا، حذف سایر هزینههای جانبی تبلیغاتی و در نتیجه افزیش بهرهوری را در پی خواهند داشت.
روشنایی ۵۰۰ نیت و رزولوشن فولاچدی به همراه نرخ کنتراست بالا، این نوع از نمایشگرهای اسمارت ساینیج را در زمره دستگاههای باکیفیت و مقرونبه صرفه برای خردهفروشیها، فروشگاهها و... قرار داده است.
در کنار این محصولات، مانیتور گیمینگ C27FG70 سامسونگ و نسخه جدید راهکار تجاری MagicINFO دیگر محصولات غرفه سامسونگ را تشکیل میدهند.
MagicINFO راهکاریست که به منظور کنترل و اشتراک راحت و بدون دردسر محتوا طراحی شده است، این راهکار کاربران را قادر میسازد تا تعداد زیادی از نمایشگرهای حرفهای را به سادگی کنترل و محتوای آن را تغییر دهند.
C27FG70 دیگر میهمان جدید الکامپ بیستوسوم است، این مانیتور اولین مانیتور گیمینگ جهان به شمار میرود که با پنلی خمیده طراحی و عرضه شده است. انحنای ۱۸۰۰ میلیمتری پنل، زمان واکنش پذیری فوق سریع ۱ میلی ثانیه و نرخ بروزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتزی باعث شده تا C27FG70 تجربه متمرکز و بینظیری از بازیهای کامپیوتری را به کاربران منتقل کند.
مجموع این محصولات از غرفه سامسونگ در الکامپ بیستوسوم، نمایشگاهی متنوع و رنگارنگ از نمایشگرها و مانیتورها ساخته است.
برای مشاهده این محصولات در بیستوسومین نمایشگاه بینالمللی الکامپ تهران میتوانید به سالن 44A (خیلج فارس) و غرفه شماره ۹۰۱ مراجعه کنید. این نمایشگاه از ۳۰ تیر تا ۲ مردادماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود.
برچسبها: