مزاحم اپراتوری؛ تبلیغات ناخواسته اپراتورها تا کجا ادامه دارد؟
دیگر شنیدن صدای پیامک تبلیغاتی و ناخواسته بر روی گوشیهای تلفن همراه، پدیدهای عادی است. هر ساعت از شبانه روز ممکن است موبایل شما، پیامکی تبلیغاتی دریافت کند بی آنکه شما بخواهید. اگر هم بخواهید این سرویس قطع شود، اغلب ناچارید از پیامکهای خدماتی دیگر که خودتان خواستهاید (مانند پیامک بانکها) چشم بپوشید. این در حالی است که مشترکان در حال پرداخت هزینه برای سرویس خود هستند و این امر اعتراضات زیادی به همراه داشته است.
دسته گل جدید هم اجبار به شنیدن صدای تبلیغات به جای بوق انتظار است. مهم نیست شما مشترک کدام اپراتور باشید، اگر به یک خط ایرانسل زنگ بزنید، صدایی در حال تبلیغ است.
معلوم نیست پدیده مزاحمت اپراتوری، تا کجا قرار است پیش رود و چه ابعاد جدیدی پیدا کند.
البته روشن است که اپراتورها حق تبلیغ دارند. بسیاری از شرکتهای خدماتی نیز تبلیغ میکنند اما تبلیغ با مزاحمت و ورود ناخواسته به فضای آرامش مشترکان کمی متفاوت است. فرض کنید ما در میان نوشتههایمان ناگهان شروع به تبلیغ محصولی کنیم. در حالی که شما با هدف خواندن یک مطلب صفحه را باز کردهاید.

تبلیغات و فروش بیشتر، رونق و رقابت سالمی به وجود میآورد اما دلیلی بر مزاحمت نیست.
نظر شما درباره این اقدام جدید ایرانسل چیست؟ به نظر شما یک اپراتور موبایل اجازه مزاحمت برای مشترکان را دارد؟ منتظر نظرهای شما هستیم.