GSM-logo
خانهاخبار
Call center روی صندوق‏های پستی نصب می‏شود

Call center روی صندوق‏های پستی نصب می‏شود

گروه خبری GSM: نصب مرکز تماس (Call center) روی صندوق‏های پستی شخصی باعث می‏شود تا دریافت یک مرسوله در این صندوق‏ها، از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به صاحب صندوق‏های شخصی الکترونیکی اطلاع داده شود.
۰۹ اردیبهشت ۱۳۸۷

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: نصب مرکز تماس (Call center) روی صندوق‏های پستی شخصی باعث می‏شود تا دریافت یک مرسوله در این صندوق‏ها، از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به صاحب  صندوق‏های شخصی الکترونیکی اطلاع داده شود.

به گزارش موبنا،رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پست اظهار داشت: سال جاری، طرح ایجاد صندوق‏های شخصی الکترونیکی در تمامی استان‏های کشور اجرایی خواهد شد.

این طرح در سال گذشته به صورت پایلوت در دو منطقه پستی شهر تهران اجرا شد.

وی افزود : پیش از این افرادی که دارای صندوق پستی شخصی بودند، می‏بایست برای دریافت مرسولات خود، به صورت تصادفی به واحدهای پستی مراجعه می‏کردند که با نصب سیستم الکترونیکی مذکور، مراجعه غیر ضروری به این واحدها حذف شده است.

محمد حسن محبیان عراقی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پست در خصوص  مزایای راه‏اندازی این سیستم، گفت: به کمک این سیستم، از تأخیر در دریافت مرسولات جلوگیری خواهد شد و همچنین بر اساس سیاست‏های اساسی دولت، سفرهای زاید درون شهری نیز کاهش خواهدیافت.

وی خاطر نشان کرد: پایلوت این طرح در سال گذشته در دو منطقه پستی شهر تهران اجرا شد که با استقبال بسیار خوب صاحبان صندوق‏های پستی شخصی مواجه بود و با توجه به برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته، سال جاری نیز در سطح کشور عملیاتی خواهدشد.

مدیر عامل شرکت پست با بیان این مطلب که صندوق‏های شخصی به درخواست مشتریان و به منظور قرار گرفتن مرسولات مهم از جمله پست پشتاز ایجاد می‏شود، تصریح کرد: متقاضیان می‏توانند با مراجعه به واحدهای پستی موردنظر خود و تشکیل پرونده، نسبت به دریافت این صندوق‏ها و یا تجهیز آن‌ها به سیستم الکترونیکی، اقدام کنند.

رییس هیأت مدیره پست اظهار داشت: از سوی دیگر و طی سال گذشته، تجهیزات الکترونیکی روی صندوق‏های پستی شهری نیز نصب شده است تا زمان تخلیه، این صندوق‏ها را  گزارش و موجب جلوگیری از تأخیر در تحویل نامه‏ها به متقاضیان شود.   

گروه خبری GSM: نصب مرکز تماس (Call center) روی صندوق‏های پستی شخصی باعث می‏شود تا دریافت یک مرسوله در این صندوق‏ها، از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به صاحب  صندوق‏های شخصی الکترونیکی اطلاع داده شود.

به گزارش موبنا،رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پست اظهار داشت: سال جاری، طرح ایجاد صندوق‏های شخصی الکترونیکی در تمامی استان‏های کشور اجرایی خواهد شد.

این طرح در سال گذشته به صورت پایلوت در دو منطقه پستی شهر تهران اجرا شد.

وی افزود : پیش از این افرادی که دارای صندوق پستی شخصی بودند، می‏بایست برای دریافت مرسولات خود، به صورت تصادفی به واحدهای پستی مراجعه می‏کردند که با نصب سیستم الکترونیکی مذکور، مراجعه غیر ضروری به این واحدها حذف شده است.

محمد حسن محبیان عراقی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پست در خصوص  مزایای راه‏اندازی این سیستم، گفت: به کمک این سیستم، از تأخیر در دریافت مرسولات جلوگیری خواهد شد و همچنین بر اساس سیاست‏های اساسی دولت، سفرهای زاید درون شهری نیز کاهش خواهدیافت.

وی خاطر نشان کرد: پایلوت این طرح در سال گذشته در دو منطقه پستی شهر تهران اجرا شد که با استقبال بسیار خوب صاحبان صندوق‏های پستی شخصی مواجه بود و با توجه به برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته، سال جاری نیز در سطح کشور عملیاتی خواهدشد.

مدیر عامل شرکت پست با بیان این مطلب که صندوق‏های شخصی به درخواست مشتریان و به منظور قرار گرفتن مرسولات مهم از جمله پست پشتاز ایجاد می‏شود، تصریح کرد: متقاضیان می‏توانند با مراجعه به واحدهای پستی موردنظر خود و تشکیل پرونده، نسبت به دریافت این صندوق‏ها و یا تجهیز آن‌ها به سیستم الکترونیکی، اقدام کنند.

رییس هیأت مدیره پست اظهار داشت: از سوی دیگر و طی سال گذشته، تجهیزات الکترونیکی روی صندوق‏های پستی شهری نیز نصب شده است تا زمان تخلیه، این صندوق‏ها را  گزارش و موجب جلوگیری از تأخیر در تحویل نامه‏ها به متقاضیان شود.   
home_header