Call center روی صندوقهای پستی نصب میشود
گروه خبری GSM: نصب مرکز تماس (Call center) روی صندوقهای پستی شخصی باعث میشود تا دریافت یک مرسوله در این صندوقها، از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به صاحب صندوقهای شخصی الکترونیکی اطلاع داده شود.
به گزارش موبنا،رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پست اظهار داشت: سال جاری، طرح ایجاد صندوقهای شخصی الکترونیکی در تمامی استانهای کشور اجرایی خواهد شد.
این طرح در سال گذشته به صورت پایلوت در دو منطقه پستی شهر تهران اجرا شد.
وی افزود : پیش از این افرادی که دارای صندوق پستی شخصی بودند، میبایست برای دریافت مرسولات خود، به صورت تصادفی به واحدهای پستی مراجعه میکردند که با نصب سیستم الکترونیکی مذکور، مراجعه غیر ضروری به این واحدها حذف شده است.
محمد حسن محبیان عراقی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پست در خصوص مزایای راهاندازی این سیستم، گفت: به کمک این سیستم، از تأخیر در دریافت مرسولات جلوگیری خواهد شد و همچنین بر اساس سیاستهای اساسی دولت، سفرهای زاید درون شهری نیز کاهش خواهدیافت.
وی خاطر نشان کرد: پایلوت این طرح در سال گذشته در دو منطقه پستی شهر تهران اجرا شد که با استقبال بسیار خوب صاحبان صندوقهای پستی شخصی مواجه بود و با توجه به برنامهریزیهای صورت گرفته، سال جاری نیز در سطح کشور عملیاتی خواهدشد.
مدیر عامل شرکت پست با بیان این مطلب که صندوقهای شخصی به درخواست مشتریان و به منظور قرار گرفتن مرسولات مهم از جمله پست پشتاز ایجاد میشود، تصریح کرد: متقاضیان میتوانند با مراجعه به واحدهای پستی موردنظر خود و تشکیل پرونده، نسبت به دریافت این صندوقها و یا تجهیز آنها به سیستم الکترونیکی، اقدام کنند.
گروه خبری GSM: نصب مرکز تماس (Call center) روی صندوقهای پستی شخصی باعث میشود تا دریافت یک مرسوله در این صندوقها، از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به صاحب صندوقهای شخصی الکترونیکی اطلاع داده شود.
به گزارش موبنا،رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پست اظهار داشت: سال جاری، طرح ایجاد صندوقهای شخصی الکترونیکی در تمامی استانهای کشور اجرایی خواهد شد.
این طرح در سال گذشته به صورت پایلوت در دو منطقه پستی شهر تهران اجرا شد.
وی افزود : پیش از این افرادی که دارای صندوق پستی شخصی بودند، میبایست برای دریافت مرسولات خود، به صورت تصادفی به واحدهای پستی مراجعه میکردند که با نصب سیستم الکترونیکی مذکور، مراجعه غیر ضروری به این واحدها حذف شده است.
محمد حسن محبیان عراقی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پست در خصوص مزایای راهاندازی این سیستم، گفت: به کمک این سیستم، از تأخیر در دریافت مرسولات جلوگیری خواهد شد و همچنین بر اساس سیاستهای اساسی دولت، سفرهای زاید درون شهری نیز کاهش خواهدیافت.
وی خاطر نشان کرد: پایلوت این طرح در سال گذشته در دو منطقه پستی شهر تهران اجرا شد که با استقبال بسیار خوب صاحبان صندوقهای پستی شخصی مواجه بود و با توجه به برنامهریزیهای صورت گرفته، سال جاری نیز در سطح کشور عملیاتی خواهدشد.
مدیر عامل شرکت پست با بیان این مطلب که صندوقهای شخصی به درخواست مشتریان و به منظور قرار گرفتن مرسولات مهم از جمله پست پشتاز ایجاد میشود، تصریح کرد: متقاضیان میتوانند با مراجعه به واحدهای پستی موردنظر خود و تشکیل پرونده، نسبت به دریافت این صندوقها و یا تجهیز آنها به سیستم الکترونیکی، اقدام کنند.