هواپيمايي بريتانيا با 11 هزار پيامك عذرخواهي كرد
گروه خبری GSM :شركت خطوط هواپی بریتانیا با گشایش ترمینال شماره 5 خود مجبور به ارسال بیش از 11 هزار پیامك عذرخواهی شد.
۲۵ فروردین ۱۳۸۷
گروه خبری GSM :شركت خطوط هواپی بریتانیا با گشایش ترمینال شماره 5 خود مجبور به ارسال بیش از 11 هزار پیامك عذرخواهی شد.
استفاده این خط هوایی از پیامك به این دلیل بود كه ترمینال تازه ساخت این خط هوایی به دلیل مواجه شدن با مشكل جدی، مجبور به كنسل كردن و یا تاخیر در پروازها شد.
خط هوایی بریتانیا كه در استفاده از سرویس های جدید برای برقراری ارتباط با مسافران خود پیشرو است،از چند زبان مختلف برای سرویس دهی به مسافران خود استفاده می كند تا آنها بتوانند به صورت آنلاین از ساعت های پرواز، چك كردن وسایل و بلیت خود هشدار شوند.
گروه خبری GSM :شركت خطوط هواپی بریتانیا با گشایش ترمینال شماره 5 خود مجبور به ارسال بیش از 11 هزار پیامك عذرخواهی شد.
استفاده این خط هوایی از پیامك به این دلیل بود كه ترمینال تازه ساخت این خط هوایی به دلیل مواجه شدن با مشكل جدی، مجبور به كنسل كردن و یا تاخیر در پروازها شد.
خط هوایی بریتانیا كه در استفاده از سرویس های جدید برای برقراری ارتباط با مسافران خود پیشرو است،از چند زبان مختلف برای سرویس دهی به مسافران خود استفاده می كند تا آنها بتوانند به صورت آنلاین از ساعت های پرواز، چك كردن وسایل و بلیت خود هشدار شوند.