خانهاخبار
ویوو X100 اولترا در نخستین تصویر رندری دیده شد

ویوو X100 اولترا در نخستین تصویر رندری دیده شد

ویوو به زودی از دو پرچمدار جدید رونمایی خواهد کرد که حالا طراحی آن‌ها در تصویری جدید فاش شده است.

۱۴۰۳/۲/۱۲

سال گذشته، ویوو X100 پرو با سیستم دوربین قدرتمند و قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته روانه بازار شد. پرچمدار ویوو در تست‌های فنی بسیار موفق ظاهر شد و یکی از بهترین گوشی‌های مبتنی بر دوربین بازار محسوب می‌شود. 

همانطور که می‌دانیم، ویوو در حال توسعه دو مدل جدید از سری X100 است که با سیستم دوربین پیشرفته و تراشه‌های قدرتمند همراه خواهند شد.

ویوو X100‌ اولترا در کنار ویوو X100s

به تازگ تصویری در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده که دو گوشی ویوو X100s و ویوو X100 اولترا را در کنار هم نشان می‌دهد. هر دوی این گوشی‌ها از ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل بهره می‌برند ولی مدل اولترا با چینش جدید دوربین‌ها همراه شده در حالی که گوشی ویوو X100s از طراحی مشابه ویوو X100 پرو بهره برخوردار خواهد شد.

متاسفانه منبع اصلی تصویر دو پرچمدار ویوو مشخص نشده و حتی نسخه باکیفیتی نیز از آن موجود نیست. با این وجود، تصویر فاش‌شده تایید می‌کند که ویوو X100 اولترا به سنسور پریسکوپی تله‌فوتو و پوشش لنز T زایس برای دوربین‌ها مجهز خواهد شد. 

نوشته‌های زیر ماژول دوربین دستگاه نشان می‌دهند که ویوو X100 اولترا از دوربین عریض ۱۴ میلی‌متری و سنسور تله‌فوتو ۸۵ میلی‌متری برخوردار خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه شود.

ویوو X100 پرو

تفاوت اصلی بین ویوو X100 اولترا و ویوو X100s به تراشه آن‌ها مربوط می‌شود. در واقع، ویوو X100s از تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس بهره خواهد برد که نسخه بهبودیافته دیمنسیتی ۹۳۰۰ به شمار می‌رود.

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X100s و ویوو X100 اولترا احتمالا به زودی معرفی خواهند شد. خوشبختانه ویوو قصد دارد که این دو گوشی را برای بازارهای جهانی نیز عرضه کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)