خانهاخبار
مراقب باشید چه زمانی در واتس‌اپ آنلاین هستید

مراقب باشید چه زمانی در واتس‌اپ آنلاین هستید

واتس‌اپ در iOS به زودی زمان آنلاین بودن شما را به مخاطبین‌تان نشان می‌دهد این قابلیت پیش از این در نسخه اندروید واتس‌اپ مشاهده شده بود.
 

۱۴۰۳/۲/۱۲

واتس‌اپ، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های چت، به تازگی قابلیت «Recently Online» را در نسخه بتای اندروید خود معرفی کرده است.

اکنون، شواهد کشف‌شده توسط وب‌سایت WaBetaInfo در آخرین نسخه بتای iOS واتس‌اپ (24.9.10.71) که روی TestFlight در دسترس است، نشان می‌دهد کاربران iOS نیز ممکن است به زودی از همین قابلیت بهره‌مند شوند.

قابلیت «Recently Online» برای کاربران منتخب بتای iOS نمایش داده می‌شود و نمایه‌ای محدود از فعالیت اخیر مخاطبین شما در واتس‌اپ را ارائه می‌دهد.

هنگامی که برای شروع یک چت جدید یا برقراری تماس اقدام می‌کنید، اکنون می‌توانید ببینید کدام مخاطبین در بازه زمانی اخیر فعال بوده‌اند.

این قابلیت به صورت لحظه‌ای نشان‌دهنده‌ی تمام افراد آنلاین نیست، اما به شما این امکان را می‌دهد که متوجه شوید چه کسانی با احتمال بیشتری به پیام‌ها یا تماس‌های شما پاسخ سریعی خواهند داد.

قابلیت «Recently Online» برای کاربران منتخب بتای iOS

به نظر می‌رسد در حال حاضر، تنظیمات حریم خصوصی واتس‌اپ شما با قابلیت «Recently Online» ادغام می‌شود. بنابراین، مخاطبینی که قابلیت نمایش «Last Seen» یا وضعیت آنلاین خود را غیرفعال کرده‌اند، در لیست «Recently Online» گنجانده نخواهند شد.

این قابلیت می‌تواند تعامل با اپلیکیشن را افزایش دهد، زیرا کاربران با دیدن اینکه مخاطبی به تازگی فعال بوده است، احتمالاً بیشتر با او ارتباط برقرار خواهند کرد.

چنین استراتژی‌هایی برای افزایش مدت زمان حضور کاربران در اپلیکیشن، در میان پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی چندان غیرمعمول نیست. این قابلیت در حال حاضر فقط برای گروه منتخب تست‌کنندگان بتای iOS در دسترس است.

به احتمال زیاد، راه‌اندازی گسترده‌تر آن برای کاربران iOS در آینده‌ای نزدیک صورت خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)