خانهاخبار
سری آنر ۲۰۰ به تراشه‌های قدرتمند کوالکام مجهز می‌شود

سری آنر ۲۰۰ به تراشه‌های قدرتمند کوالکام مجهز می‌شود

افشاگری ادعا کرده که دو گوشی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو از تراشه‌های اسنپدراگون 8s نسل سه و اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهند برد.

۱۴۰۳/۲/۱۲

براساس آنچه گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند، آنر در حال توسعه چندین گوشی جدید است که تحت عنوان سری آنر ۲۰۰ روانه بازار خواهند شد. حالا به تازگی نیز یک افشاگر جزئیاتی پیرامون سخت‌افزار دو گوشی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو را به اشتراک گذاشته است.

تراشه های سری آنر  ۲۰۰

طبق گفته‌های این افشاگر، گوشی آنر ۲۰۰ به تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز خواهد شد در حالی که آنر ۲۰۰ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه برخوردار می‌شود. همانطور که می‌دانیم، اسنپدراگون 8s نسل سه نسخه ضعیف‌شده اسنپدراگون ۸ نسل سه محسوب می‌شود.

برای مقایسه، سال گذشته نیز گوشی‌های آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو به ترتیب با دو تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه و اسنپدراگون ۸ نسل دو عرضه شدند. این افشاگر در ادامه گزارش خود ادعا کرده که طراحی ماژول دوربین سری آنر ۲۰۰ به طور قابل‌توجهی تغییر پیدا خواهد کرد.

گوشی آنر ۱۰۰ پرو
آنر ۱۰۰ پرو

در خبری دیگر، دو گوشی متعلق به آنر اخیرا با شناسه مدل ELP-AN00 و ELI-AN00 در گواهی 3C چین ثبت شدند. گمان می‌رود که این دو گوشی همان آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو باشند. گواهی 3C تایید می‌کند که گوشی‌های آنر از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد. 

گواهی شارژ سری آنر ۲۰۰

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که سری آنر ۲۰۰ از نمایشگر اولد با لبه‌های خمیده و رزولوشن تصویر 1.5K بهره خواهد برد. همچنین گزارش شده که مدل پرو از دوربین سلفی دوگانه بهره خواهد برد که در ناچ کسپولی‌شکل جای خواهند گرفت.

در نهایت باید اشاره کرد که دوربین اصلی آنر ۲۰۰ پرو احتمالاً از گشودگی دیافراگم متغیر و لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهد شد. به علاوه، این گوشی به احتمال زیاد به سنسور تله‌فوتو مجهز خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)