خانهاخبار
رندرهای گلکسی F55 طراحی آن را نشان می‌دهند

رندرهای گلکسی F55 طراحی آن را نشان می‌دهند

میان‌رده جدید سامسونگ به عنوان نسخه ری‌برند گلکسی C55 که چندی پیش برای بازار چین معرفی شد روانه بازار خواهد شد. 

۱۴۰۳/۲/۱۲

سامسونگ چندی پیش تایید کرد که در طی ماه جاری میلادی از میان‌رده جدیدی برای بازار هند رونمایی خواهد کرد که گلکسی F55 نام دارد. در حال حاضر هنوز مشخصات فنی این گوشی تایید نشده ولی بنچمارک گیک‌بنچ به تازگی تایید کرده که گلکسی F55 به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک مجهز خواهد بود.

بنچمارک گیک‌بنچ گلکسی f55

پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ همچنین نشان داده که گلکسی F55 (با شناسه مدل SM-E556B) با حافظه رم ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۴ در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، میان‌رده سامسونگ به ترتیب امتیازهای ۸۴۳ و ۲۳۰۷ را به خود اختصاص داده است.

جدا از لیست گیک‌بنچ، رندرهایی نیز از گلکسی F55 فاش شده که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌دهد. همانطور که در این تصاویر مشخص است، این میان‌رده از پنل پشتی چرمی و دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد. 

رندر نسخه نارنجی گلکسی F55

رندرهای گلکسی F55 تایید می‌کنند که این گوشی به عنوان نسخه ری‌برند گلکسی C55 روانه بازار خواهد شد. رنگ‌بندی گوشی نیز شامل دو رنگ مشکی و نارنجی خواهد بود. 

رندر نسخه مشکی رنگ گلکسی F55

با توجه به این که گلکسی F55 نسخه ری‌برند گلکسی C55‌ است، انتظار داریم که گوشی جدید سامسونگ به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شود. همچنین گلکسی F55 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، سنسور اثرانگشت درون نمایشگر، شارژ ۴۵ واتی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی همراه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)