خانهاخبار
قیمت و زمان عرضه حلقه هوشمند امیزفیت تایید شد

قیمت و زمان عرضه حلقه هوشمند امیزفیت تایید شد

برند امیزفیت اعلام کرده که حلقه هوشمند Helio Ring از دو هفته آینده و با قیمت ۳۰۰ دلار برای بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.

۱۴۰۳/۲/۱۲

در ماه ژانویه سال جاری میلادی و در طی رویداد CES 2024، امیزفیت از حلقه هوشمند جدید خود به نام هلیو رینگ (Helio Ring) رونمایی کرد که برای ورزشکاران طراحی شده و با ساعت‌های هوشمند این برند بهترین سازگاری را دارد. 

حالا به تازگی برند امیزفیت زمان عرضه و برچسب قیمتی پوشیدنی موردانتظار خود را تایید کرده است. طبق اعلام رسمی، حلقه هوشمند هلیو رینگ از تاریخ ۱۵ مه سال جاری میلادی (۲۶ اردیبهشت) و با قیمت ۳۰۰ دلار روانه بازار آمریکای شمالی می‌شود. 

حلقه هوشمند هلیو رینگ امیزفیت

شایان ذکر است در صورتی که کاربران حلقه هلیو رینگ را با ساعت Cheetah Pro و یا T-Rex Ultra امیزفیت خریداری کنند، قیمت این حلقه به ۱۵۰ دلار کاهش پیدا می‌کند.

امیزفیت تایید کرده که در ابتدا اندازه‌های محدودی از هلیو رینگ عرضه خواهد شد ولی با گذشت زمان این حلقه در اندازه‌های متنوع‌تری در دسترس قرار می‌گیرد. امیزفیت همچنین اعلام کرده که هلیو رینگ به زودی روانه سایر بازارهای جهانی نیز خواهد شد.

حلقه هوشمند هلیو رینگ امیزفیت ۱

مهمترین و موردانتظارترین محصول بازار حلقه‌های هوشمند یعنی گلکسی رینگ سامسونگ در ماه ژوئیه معرفی خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد امیزفیت قصد دارد هرچه زودتر حلقه هوشمند خود را روانه بازار کند تا این پوشیدنی در رقابت با گلکسی رینگ محو نشود. بسیار بعید به نظر می‌رسد که گلکسی رینگ با قیمت بیشتر از ۳۰۰ دلار روانه بازار شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)