خانهمقاله‌ها
چگونه بفهمیم چه کسانی در اینستاگرام ما را فالو یا آنفالو کرده‌اند؟

چگونه بفهمیم چه کسانی در اینستاگرام ما را فالو یا آنفالو کرده‌اند؟

رازهای کشف فالوورهای واقعی در اینستاگرام! در این مقاله، روش‌های مختلفی برای یافتن فالوورهای واقعی و آنفالوورهای خود در اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم.
 

۱۴۰۳/۲/۱۱

چگونه بفهمیم که چه کسانی ما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند؟

چگونه بفهمیم که چه کسانی ما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند؟

اگر تعداد دنبال‌کنندگان شما در اینستاگرام برای‌تان اهمیت دارد، احتمالاً تا به حال با تجربه‌ای مانند لایک نکردن پست‌های‌تان توسط یکی از دنبال‌کنندگان روبرو شده‌اید و این موقعیت باعث شده احساس ناامیدی کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که اینستاگرام هرگز به شما اعلام نمی‌کند که کدام یک از دنبال‌کنندگان شما را آنفالو کرده است. بنابراین، برای فهمیدن اینکه چه کسی شما را آنفالو کرده است، نیاز به اقدامات بیشتری دارید.

در این ادامه، به روش‌هایی برای دیدن افرادی که شما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند، اشاره خواهیم کرد.

بررسی لیست دنبال‌شدگان (Following) یک کاربر

شما می‌توانید با مراجعه به پروفایل اینستاگرام یک کاربر، به صورت دستی بررسی کنید که آیا آن کاربر شما را دنبال می‌کند یا خیر. البته برای اینکه بفهمید کسی شما را آنفالو کرده است،

در وهله‌ی اول باید بدانید که آیا قبلاً شما را دنبال می‌کرده‌اند یا نه.

ابتدا باید به پروفایل کاربری فرد مورد نظر در اینستاگرام بروید. برای این کار، می‌توانید دکمه‌ی جستجوی ذره‌بین شکل را در نوار ابزار پایین صفحه فشار دهید و سپس نام کاربری او را در نوار جستجو تایپ کنید.

بررسی لیست دنبال‌شدگان (Following) یک کاربر

در پروفایل فرد مورد نظر در اینستاگرام، به قسمت «Following» بروید. این بخش معمولاً در گوشه بالا سمت راست صفحه قرار دارد. سپس بر روی عددی که در این بخش قرار دارد کلیک کنید.

بررسی لیست فالووینگ یک کاربر

اگر فرد مورد نظر شما را دنبال کرده باشد، حساب کاربری شما در بالای لیست دنبال‌شدگان او ظاهر خواهد شد.

اگر فرد مورد نظر شما را دنبال نکند، به این معنی است که یا هرگز شما را دنبال نکرده است یا بعداً شما را آنفالو کرده است. در این صورت، حساب کاربری شما در لیست دنبال‌شدگان او ظاهر نخواهد شد.

با این روش ساده، می‌توانید به راحتی بررسی کنید که آیا کاربر مورد نظر شما را در اینستاگرام دنبال می‌کند یا خیر.

بررسی فهرست فالوورهای خود در اینستاگرام

برای بررسی فهرست فالوورهای خود در اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به پروفایل خود در اینستاگرام بروید.
  • در بخش پروفایل، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تعداد کل افرادی که شما را دنبال می‌کنند (فالوورها) و همچنین لیست کامل حساب‌هایی که شما را دنبال می‌کنند را مشاهده کنید.
بررسی فهرست فالوورهای خود در اینستاگرام
  • در داخل فهرست فالوورهای خود، از قسمت جستجو (Search) که در بالای صفحه قرار دارد، استفاده کنید و نام یا نام کاربری فردی را که فکر می‌کنید شما را آنفالو کرده است، تایپ کنید.
  • اگر پروفایل آن فرد در نتایج جستجو ظاهر شود، به این معنی است که او هنوز شما را دنبال می‌کند.
  • اما اگر در نتایج جستجو عبارت  «No users found» (هیچ کاربری یافت نشد) نمایش داده شود، بدین معناست که آن فرد شما را آنفالو کرده است.
بررسی فهرست فالوورهای خود در اینستاگرام؛ چه کسی ما را فالو یا آنفالو می‌کند؟

با این روش ساده، می‌توانید به راحتی فهمید که چه کسانی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند و اقدامات لازم را برای مدیریت فهرست دنبال‌کنندگان خود انجام دهید.

استفاده از یک برنامه جانبی

استفاده از یک برنامه جانبی؛ آنفالویاب

در میان روش‌های مختلف برای دیدن کسانی که شما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند، استفاده از یک برنامه جانبی مانند Followmeter ابزاری کارآمد است. شما می‌توانید این برنامه را از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید. 

با استفاده از این برنامه، می‌توانید به راحتی فعالیت‌های دنبال کردن خود را ردیابی کرده و افرادی را که شما را آنفالو کرده‌اند، شناسایی کنید.

برای شروع، باید به حساب کاربری اینستاگرام خود در برنامه Followmeter دسترسی دهید.

سپس با اجازه دادن به این برنامه تا به اطلاعات حساب کاربری شما دسترسی پیدا کند، می‌توانید به سادگی فهمید که چه کسانی اخیراً شما را آنفالو کرده‌اند.

به طور خاص، پس از ورود به برنامه Followmeter، با فشردن دکمه Unfollowers، لیستی از افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند، به شما نمایش داده می‌شود. این ابزار ساده و موثر می‌تواند به شما کمک کند تا افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند را به راحتی شناسایی کنید.

برنامه followmeter for instagram

سخن نهایی

همانطور که در این مقاله مشاهده کردید، روش‌های مختلفی برای مشاهده‌ی لیست افرادی که شما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند، وجود دارد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که تعداد فالوور اینستاگرام تنها معیار سنجش موفقیت شما در این پلتفرم نیست. محتوای باکیفیت، تعامل با مخاطبان و دنبال کردن یک استراتژی درست در اینستاگرام، از جمله عوامل مهمی هستند که می‌توانند به شما در رسیدن به اهدافتان در این شبکه‌ی اجتماعی کمک کنند.

سوالات متداول 

آیا می‌توان در اینستاگرام به صورت دسته‌جمعی افراد را آنفالو (Unfollow) کرد؟

اینستاگرام به شما امکان می‌دهد در هر روز حداکثر ۲۰۰ حساب کاربری را آنفالو کنید.

چگونه می‌توانم پست‌های اینستاگرام کسی را بدون آنفالو کردن آنها، دیگر نبینم؟

بهترین راه برای این کار، بی‌صدا کردن (Mute) آن کاربر است. با این کار، می‌توانید برای مدت زمانی که می‌خواهید، انتخاب کنید که چه چیزی از آن‌ها در فید خود ببینید.

آیا می‌توانیم ببینیم چه کسی ما را در اینستاگرام بلاک (Block) کرده است؟

بله. برای اینکه متوجه شوید چه کسی شما را در اینستاگرام بلاک کرده است، می‌توانید از یک اپلیکیشن شخص ثالث (Third-party app) استفاده کنید.

آیا می‌توانم در اینستاگرام فالوورهای تقلبی بخرم؟

بله، می‌توانید فالوورهای تقلبی را از طریق وب‌سایت‌ها و خدمات مختلف خریداری کنید. با این حال، این کار توصیه نمی‌شود، زیرا فالوورهای تقلبی هیچ تعاملی با محتوای شما نخواهند داشت و ممکن است به اعتبار شما آسیب برساند.

آیا استفاده از برنامه‌های جانبی برای یافتن کسانی که آنفالو می‌کنند، امن است؟

برخی از برنامه‌های جانبی ممکن است از شما بخواهند که به حساب کاربری اینستاگرام خود دسترسی داشته باشند. قبل از استفاده از هر برنامه‌ای، باید در مورد امنیت و اعتبار آن تحقیق کنید و مطمئن شوید که اطلاعات شخصی شما را در معرض خطر قرار نمی‌دهد.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)