خانهبررسی‌ها
تماشا کنید: نگاه اولیه جی‌اس‌ام به Huawei Y7 Prime 2018

تماشا کنید: نگاه اولیه جی‌اس‌ام به Huawei Y7 Prime 2018

قبل از شروع بررسی تخصصی Y7 Prime 2018 نگاهی کوتاه به ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن انداخته‌ایم. در صورتی که به دنبال یک میان‌رده خوش قیمت و با کیفیت هستید این ویدیو را از دست ندهید.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۷/۲/۱۵

تجربه موفق Y7 Prime 2017‌ برای هوآوی باعث شد تا این شرکت برای عرضه نسخه جدید این گوشی دست به‌کار شود و حالا شاهد عرضه Y7 Prime 2018 در بازار هستیم. میان‌رده باکیفیت و مقرون‌بصرفه‌ای که می‌توان گفت نیاز اغلب کاربران گوشی‌های هوشمند را پوشش می‌دهد و امکانات مناسب و کافی برخوردار است.

در این ویدیو نگاهی کوتاه به این گوشی داشته‌ایم و مشخصات سخت‌افزاری آن را مرور می‌کنیم. اگر هنوز با Y7 Prime 2018 آشنا نشده‌اید تماشای این ویدیو را از دست ندهید.

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

نیما

۱۳۹۷/۴/۲۶
سلام دوستان، کسانی که دنبال یه گوشی شیک، با رابط کاربری خوب و به روز، پردازنده خوب و روان، دوربین خوب و امکانات نسبتا خوب و از همه مهمتر قیمت مقرون به صرفه میخوان این گوشیرو به اونا پیشنهاد میدم،، درسته که صفحه نمایشگر خوبی نداره ولی با توجه به پولی که دارید میدید باید ازش انتظار داشته باشید و اگر دقت کنین، گوشی های هم قیمت این گوشی مثل هانر 6x درسته که صفحه نمایشگر بهتری داره و باتری هم بهترهولی بجاش از نظر طراحی، رابط کاربری قدیمی، پردازنده نسبتا ضعیفتر، دوربین ضعیفتر و همینطور امکانات کمتر از این گوشی پایینتره، گوشی p smart هم که میگید بهتره، خب باید بهتر باشه چون شما داری دویست سیصد هزار تومن بیشتر پول میدید که در اینصورت شما میتونید تو اون رنج قیمت گوشی های بهتر از اونم پیدا کنید. ممنونم
به طور خلاصه :
طراحی شیک و مدرن،رابط کاربری و نرم افزار به روز، پردازنده خوب، دوربین اصلی و سلفی خوب، قابلیت های جدید

محمدحسین

۱۳۹۷/۴/۲۶
میشه گفت در مجموع طراحی ساده‌ی این گوشی با وجود بدنه‌ی پلاستیکی و فریم فلزی،‌ گوشه‌های گرد یک طراحی نسبتا تکراری اما نوآورانه در این رده‌ی کاربری است. کارکردن با این گوشی راحت است و در دست گرفتن آن با وجود لبه‌های صیقلی و گرد حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.در کنار سیستم‌عامل اندروید، هوآوی از رابط کاربری EMUI 8.0 استفاده کرده که با شخصی‌سازی محیط اندروید تجربه‌ی کاربری بهتری را برای مصرف‌کننده فراهم کند.در قلب تپنده‌ی این دستگاه پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز قرار گرفته که می‌توان این موضوع را یکی از نقاط قوت Huawei Y7 Prime 2018 شمرد.در کنار تمامی این امکانات، شرکت سازنده روی این مدل از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است. به نظر می‌رسد باتری این دستگاه با توجه به سخت‌افزارش به‌راحتی بتواند نیازهای کاربران را برطرف کند. با این مدل به‌راحتی می‌توانید به شبکه موبایل نسل چهارم یا همان 4G متصل شوید. به گفته‌ی شرکت سازنده،‌ این گوشی در حالت استندبای یا همان آماده‌به‌کار تا ۲۰ روز می‌تواند شارژ نگه دارد.

دماوندی

۱۳۹۷/۴/۲۶
لباس جدید اژدهای خوش قیمت
امکاناتی که پیش از این تنها در گوشی های رده بالا و گران قیمت دیده بودیم مانند نمایشگر تمام صفحه با نسبت تصویر 18 به 9 و دوربین های دوگانه و کیفیت ساخت خوب همگی را میتوان در برخورد اول توی این گوشی دید .
نمایشگری 5.99 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 و کیفیت FHD+ و وضوح ۷۲۰×۱۴۴۰ پیکسل : از این حیث شاهد بهبود 12.5 درصدی در میزان محتوای قابل نمایش در Y7 Prime 2018 هستیم...
با استفاده از فناوری پوشش NCVM قاب پشتی گوشی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار شده که علاوه بر مقاومت اون در برابر خراشیدگی حس خوبی نیز هنگام استفاده به کاربر منتقل میکنه. همچنین هوآوی از فناوری IMT هم برای رنگ قاب پشتی Y7 Prime 2018 استفاده کرده تا شباهت بسیار زیادی به پرچمداران این برند پیدا بکنه.
حضور جک 3.5 میلیمتری خود یکی از نکات مثبتی است که درباره کاربرد های این گوشی محاسبه میگردد.
Huawei Y7 Prime 2018 تنها 155 گرم وزن دارد و بدین ترتیب از نسخه قبلی خود نیز کمی سبک تر شده است.

pedram

۱۳۹۷/۴/۲۶
اندروید نسخه 8.0 به‌عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض روی گوشی نصب شده است که این اندروید با رابط کاربری اموشن یو آی نسخه 8.0 تزئین شده و ظاهری متفاوت و البته کارآمدتر از اندروید خام را برای گوشی به همراه آورده است. همانند تمام گوشی‌های هوآوی صفحه قفل گوشی یک میانبر به دوربین دارد و با بالا کشیدن انگشت روی آن از بخش پایینی گوشی منویی باز می‌شود که 4 میانبر به ضبط صدا، ماشین‌حساب، چراغ‌قوه و تایمر در آن قرار دارند .یکی دیگرازویژگی‌های این گوشی مقرون به صرفه به حساب می‌آید که به کاربر امکان می‌دهد در یک زمان بتواند به دو دستگاه متفاوت ازطریق بلوتوث متصل باشد؛به طورمثال می‌توانید علاوه براینکه گوشی رابه ساعت هوشمندخودتان متصل کرده‌اید ازاتصال آن به خودروی خودتان و پخش آهنگ ازطریق بلوتوث یا تماس تلفنی بلوتوث لذت ببرید.برخلاف گوشی‌های هوآوی که ازپردازنده ساخت این کمپانی بهره می‌برند برای این گوشی از پردازنده ساخت کوآلکام استفاده شده است. هوآوی ازاسنپدراگون 430 برایوای 7 پرایم 2018 استفاده کرده است. این پردازنده که درسال 2016 معرفی شده است به 8 هسته مجهزاست که هر 8 هسته فرکانس 1.4 گیگا هرتزی دارند.

behzad

۱۳۹۷/۴/۲۶
جنس قاب پشتی دستگاهY7 Prime 2018 از پلاستیک ساخته شده اما با وجود این خللی در خوش رنگی و نمایش زیبای رنگ آبی به وجود نیاورده است. قاب پشتی اثرانگشت را به خودش جذب می‌کند اما این جذب اثرانگشت در حدی نیست که در گوشی‌های با قاب پشتی شیشه‌ای می‌بینیم. جنس فریم دستگاه از فلز است و طراحی نیمه براق دارد. گوشی به‌هیچ‌وجه راحت از دست سر نمی‌خورد و به‌خوبی به کف دست شما می‌چسبد. به لطف استفاده از پلاستیک در قاب پشتی وزن دستگاه به طرز چشمگیری کم است و با بلند کردن آن از روی میز و با توجه به قد و قامت بلندش باورتان نمی‌شود که این گوشی با این وزن کم عرضه شده است. علاوه بر این در تمام اطراف قاب پشتی خمیدگی‌ای مشاهده می‌شود که تمام این‌ها سبب می‌شوند با گوشی‌ای خوش‌دست روبرو باشید.هواوی Y7 پرایم از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به‌عنوان منبع تأمین انرژی خود بهره می‌برد که ممکن است روی کاغذ، چنین ظرفیتی چندان شگفت‌انگیز به‌ نظر نرسد؛ اما مواردی مانند رزولوشن +HD نمایشگر و فرکانس پایین پردازنده باعث می‌شوندمصرف انرژی محصول اقتصادی جدید هواوی بهینه باشد. هواوی مدعی است که وای ۷ پرایم به‌ لطف باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند به‌ مدت ۱۳ ساعت فیلم پخش کند و برای پخش ۵۸ ساعت موسیقی، همراه کاربر باشد.