خانهبررسی‌ها
مقایسه دوربین Galaxy Note 8، Mate 10 Porsche Design و V30 Plus

مقایسه دوربین Galaxy Note 8، Mate 10 Porsche Design و V30 Plus

در این مقایسه می توانید نمونه عکس‌های سه گوشی را کنار هم مشاهده و عکس‌ها از جوانب مختلف با هم مقایسه کنید.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۷/۱/۱۹

در این مقایسه دوربین 3 گوشی پرچم‌دار و مطرح بازار را کنار یکدیگر قرار داده‌ایم و نمونه عکس‌هایی از آن‌ها در شرایط نوری مختلف برایتان آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید این نمونه عکس‌ها را مشاهده و با هم مقایسه کنید و در آخر هم به گوشی‌ای که نمونه عکس‌هایش شما را بیشتر جذب کرد رأی دهید و در بخش کامنت‌ها هم نظرات خودتان را در مورد عملکرد بهتر هر کدام از گوشی‌ها با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

Galaxy Note 8

یکی از مطرح‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار که در حال حاضر در بازار می‌توانید پیدا کنید نوت 8 است. این گوشی علاوه بر سخت‌افزار و نرم‌افزار به‌روز و مدرن و قدرتمند به دوربینی با کیفیت با ویژگی‌های جدید از جمله حالت پرتره مجهز شده است. هر دو دوربین این گوشی سنسورهای 12 مگاپیکسلی دارند و به OIS هم مجهز شده‌اند. یکی از لنزها عکس‌های معمولی و لنز دیگر برای عکاسی در حالت زوم 2 برابر بدون افت کیفیت و عکاسی پرتره استفاده می‌شود. دوربین سلفی گوشی هم سنسور 8 مگاپیکسلی دارد و علاوه بر فوکوس خودکار به ویژگی‌ای مانند اندازه دهانه دیافراگم f/1.7 مجهز شده است.

 

Mate 10 Porsche Design

این گوشی نسخه لوکس میت 10 پرو است که ازنظر سخت‌افزاری دقیقا مشابه آن است به جز حافظه داخلی. دوربین گوشی دوتایی است و یکی از لنزها سنسور 12 مگاپیکسلی و رنگی و لنز دیگر سنسور 20 مگاپیکسلی و تک رنگ دارد. هر دو لنز به اندازه دهانه دیافراگم f/1.6 مجهز شده‌اند اما فقط لنز رنگی به OIS مجهز است که منطقی هم به نظر می‌رسد زیرا این لنز قرار است رنگ‌ها را ثبت کند و لنز سیاه‌وسفید نیازی به ثبت رنگ‌ها و پیرو آن OIS ندارد. با وجود اینکه دوربین مخصوص گرفتن عکس‌های پرتره در این گوشی وجود ندارد اما به لطف هوش مصنوعی که داخل گوشی قرار گرفته و با دوربین هم ادغام شده است توانایی گرفتن عکس‌های پرتره در این دستگاه دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی هم سنسور 8 مگاپیکسلی دارد و اندازه دهانه دیافراگمش f/2.0 است.

 

LG V30+

نسخه‌ای از ال‌جی وی 30 که حافظه داخلی بیشتری دارد. این گوشی هم به دو دوربین مجهز است اما کارآیی دو دوربین با آن چیزی که در دو گوشی دیگر می‌بینیم تفاوت دارد. یکی از لنزهای دوربین اصلی سنسور 16 مگاپیکسلی دارد و به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌شود و لنز دیگر که سنسور 13 مگاپیکسلی دارد به عنوان لنزی با زاویه دید بالا محسوب می‌شود. لنز اصلی به OIS مجهز است و اندازه دهانه دیافراگمش برابر f/1.6 است در حالی که لنز دیگر حتی قابلیت فوکوس خودکار هم ندارد و اندازه دهانه دیافراگمش هم برابر f/1.9 است. دوربین سلفی این گوشی سنسور 5 مگاپیکسلی دارد و با وجود اینکه تکی است اما می‌توانید عکس‌هایی با زاویه دید متفاوت با آن بگیرید.

 

برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی روی آن‌ها کلیک کنید.

 

نمونه عکس‌های دوربین اصلی در نور روز

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

 

نمونه عکس‌های دوربین اصلی در نور شب

 

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

 

نمونه عکس دوربین اصلی در حالت عادی، زوم 2 برابر و زوم 100 درصد

image

image

 

image

 

نمونه عکس دوربین سلفی نور روز حالت عادی و حالت پرتره

image

 

image

 

 

نمونه عکس دوربین سلفی نور شب با فلاش و بدون فلاش

image
 
image
 
 
 
نمونه عکس‌های دوربین اصلی در حالت پرتره
image

 
 
image

 
 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (70 نظر)

مهدی

۱۳۹۷/۹/۱۵
به زودی نوکیا به قدرت بر میگرده و این آشغالای چینی و کره‌ای باید برن دنبال کشک

Seven son

۱۳۹۷/۲/۱۰
خدمت دوستانی که میگن صفحه نمایش سام بهتره و....این حرفتون خیلی مسخرست مگه شما عکس این سه گوشی رو توگوشیت نمیبینی؟(گوشیت که کیفیتش تکون نمیخوره?)لطفا کمی فکرکنید

Seven son

۱۳۹۷/۲/۱۰
برادر؟جک میگی ما کل کالاهامون داره ازچین میاد و شغل برای ایرانی نیست همینه پیشرفت نمیکنیم

Seven son

۱۳۹۷/۲/۱۰
اسم فون هارو نمیزاشتن نظرت جالب میشد

Seven son

۱۳۹۷/۲/۱۰
هواوویی جابرای پیشرفت داره نمیدونم این مشکل عکس هارو روشن یاتاریک میکنه توp20هنوز هست