خانهبررسی‌ها
بررسی دوربین P Smart و مقایسه با دوربین Galaxy J5 Pro 2017 و Galaxy J7 2017

بررسی دوربین P Smart و مقایسه با دوربین Galaxy J5 Pro 2017 و Galaxy J7 2017

مقایسه دوربین گوشی‌های میان رده می‌تواند جذاب باشد زیرا هر کدام معایب و مزایایی دارند که سبب می‌شود عکس نهایی کاملا متفاوت باشد.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۶/۱۱/۲۸

در این بررسی ویدئویی ابتدا دوربین هوآوی پی اسمارت را بررسی می‌کنیم و در مورد عملکرد و کیفیت تصاویرش صحبت می‌کنیم و سپس به سراغ مقایسه دوربین آن با دو گوشی سامسونگی یعنی گلکسی جی 5 پرو 2017 و گلکسی جی 7 پرو 2017 می‌پردازیم.

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

kiarash

۱۳۹۸/۳/۱۷
عزیز شما انگار ساکن اروپا یا امریکایی وگرنه ان اف سی رو برتری در نظر گرفتی الان؟

علی

۱۳۹۷/۱۲/۲۱
P smart من دارم عالیه بهتر از سامسونگ که همش هنگ میکنه

ali

۱۳۹۷/۷/۲۳
به نام خدا
دوستان این برسی به نظر من اصلا خوب نیست چرا ؟
چون فیلم بارگیری شده باید حداقل دارای کیفیت 1080 باشه تا جزئیات به خوبی مشخص باشه یا اینکه تصاویر جداگانه با کیفیت اصلی در سایت باشه و برسی متنی باشه
و دوربین j7 pro واقعا باکیفیت تره
مدرکم هم ایناست
فیلم های معتبر یوتیوپ
سایت معتبر gsmarena
https://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=4&idPhone1=8561&idPhone2=8961
امیداورم که راهنمایتون کرده باشم
خداحافظ

مهرداد

۱۳۹۷/۳/۳
قسمت پشتی P Smart با دو قطعه پلاستیکی در بالا و پائین که با نوارهای نقره‌ای رنگی از بخش فلزی مرکزی جدا شده‌اند به سه قسمت تقسیم شده و از این لحاظ ظاهری مشابه آنر 7X دارد با این تفاوت که در 7X، دوربین‌های دوگانه روی نوار جداکننده بالائی قرار داشتند اما این بار دو لنز دوربین به بالاترین قسمت در لبه سمت چپ منتقل شده‌اند. لنزهای دوربین هر دو در حدود نیم میلی‌متر از بدنه فاصله داشته و در کنار آنها تک فلش LED این مجموعه دیده می‌شود. در بخش فلزی مرکزی و در بالا، ‌سنسور اثر انگشت قرار داشته و در پائین نیز به نشان هواوی، نام مدل و برخی نوشته‌های راهنما بر می‌خوریم. هواوی در اکثر گوشی‌های مجهز به پروسسور Kirin 659 در سال 2017 از یک دوربین 2 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی بخش پشتی برای تعیین عمق میدان و افکت بوکه استفاده کرده که از آن میان می‌توان به میت 10 لایت، آنر 7X و آنر 9 لایت اشاره کرد؛ این ماجرا در مورد P Smart نیز به همین صورت تکرار شده و این بار نیز در کنار دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی دستگاه لنز نزدیک به فلش (LED)، از یک دوربین 2 مگاپیکسلی فاقد فوکوس خودکار صرفا برای کمک به بهبود تصویر در دوربین اصلی استفاده شده است.

محمد

۱۳۹۷/۳/۳
درهواوی Y6 2018 از پروسسور 16 نانومتری Kirin 659 استفاده شده است.پردازش در این چیپ‌ست با 8 هسته ARM A53 مرتب شده در دو کلاستر 2.36 و 1.7 گیگاهرتزی (به ترتیب برای پردازش‌های سنگین و سبک) انجام شده و گرافیک آن نیز از نوع دو هسته‌‌ای Mali-T830 MP2 است. حافظه رم این مدل 3 گیگابایت بوده و از 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز در اولین بوت نزدیک به 22.85 گیگابایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با اینکه حضور حافظه eMMC در این گوشی با توجه به قیمت و کلاس کاری آن کاملا مسجل است اما طبق معول تست AndroBench را برای تحقیق نوع حافظه در این گوشی انجام می‌دهیم. امتیاز خواندن ترتیبی (Sequential Read) در این تست که معیاری برای کیفیت حافظه است در پی اسمارت به سرعت 259MB/s ختم می‌شود که اندکی پائین‌تر از میت 10 لایت با سرعت 294MB/s به حساب می‌آید اما هنوز به روشنی از حضور حافظه eMMC سخن می‌‌گوید.