خانهبررسی‌ها
بررسی ویدئویی Huawei Mate 10 Pro

بررسی ویدئویی Huawei Mate 10 Pro

هوآوی میت 10 پرو یکی از بهترین‌گوشی‌های هوشمندی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید. این گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ و تقریبا بدون حاشیه‌اش رقیبی سرسخت برای بزرگانی است که در حال حاضر در این عرصه هستند.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۶/۱۰/۳۰

همان‌طور که تا کنون متوجه شده‌اید هوآوی گوشی‌های خانواده میت 10 را در 4 نسخه عرضه کرد. میت 10 پرو قوی‌تری نسخه در این خانواده است که صفحه‌نمایشی تقریبا بدون حاشیه هم در کناره‌ها و هم در بالا و پایینش دارد که از HDR 10 هم پشتیبانی می‌کند. هوش مصنوعی یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این گوشی است که در میت 10 نسخه اصلی هم دیده می‌شود. مهم‌تر از همه قیمت قابل‌رقابت این گوشی است که ارزان‌تر از دیگر گوشی‌های هم‌رده خودش است.

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

hamed

۱۳۹۷/۱۰/۷
درود بر همه .کاش دوستانی که حدود یک سال از خرید گوشیشون گذشته هم نظرات خودشون رو بگن ایا از لحاظ سرعت افتی داشته این گوشی؟ در برابر ضربه چه قدر مقاومه؟

hemmatifar

۱۳۹۷/۴/۲۶
سلام به همگی با این سرعتی که هواوی تو تکنولوژی و نوآوری پیش میره تا 2 سال دیگه هیچ برندی قادر به رقابت باهاش نخواهد بود حالا این وسط بعضی ها که طرفدار برند های مغلوب شده هستند تلاش میکنن بگن این برند بده جایگاه برند رو امکانات و امتیاز محصولات نشون میده چی خوبه چی بده نه حرف یه عده حسود که میگن چینیه این دسته از افراد که خیلی حسودی میکنن همون هایی هستن که نمیدونن تمام گوشی هایی که دیدن تو چین تولید شده و فرق چین درجه 1 و دو و غیره رو نمیدونن و اگه پی به قدرت هواوی و ضعف گوشی های خودشون نبرده بودن سختی نمیدادن به خودشون سرچ کنن میت 10 پرو نمیومدن تو پیج میت 10 نظر بدن و سعی نمیکردن مارو از خریدش منصرف کنن این حسادت قدرت هواوی رو نشون میده همین که سرچ میکنید هواوی میت 10 پرو بسه. تو یه مدت خیلی خیلی کوتاه تمام برند های غول رو مثل ال جی اچ تیسی و بلک بری کلا هر برندی به ذهنتون میرسه و در آخر اپل رو پشت سر گذاشته....

diba

۱۳۹۷/۴/۲۶
به جرات میتونم بگم که رقیب‌های این گوشی مثل S8 PLus و Note8 به غیر از بزرگتر بودن صفحه نمایششون، هیچ برتری دیگه‌ای نسبت به این گوشی ندارن!!!
از نظر سیستم سخت افزاری و پردازشی بخوایم مقایسه کنیم، پردازشگر میت 10 پرو، سری970 چیپ‌ست‌های Kirin که تنها پردازنده با هوش مصنوعیه یا همون AI هست و سرعت پردازش CPU هشت هسته‌ایش بیشتر از دو گوشی سامسونگه و تو تمام بنچ‌مارک‌ها از این 2 گوشی جلوتر بوده !! مثلا هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) قوی‌ترین گوشی اندرویدی در لیست بنچمارک AnTuTu تا ژانویه 2018 بوده!!
از نظر سیستم عامل هم که جدیدترین اندروید یا همون اندروید 8 رو داره که رابط کاربریش خیلی راحت و قشنگه و به مصرف کمتر باتری کمک می‌کنه.
از نظر دوربین هم که همکاریش با برند لایکا، یه تجربه جدید و زیبا از عکاسی با گوشی براتون ایجاد میکنه که با استفاده از هوش مصنوعی پردازشگر این سری، شما میتونین عکس‌های سلفی بسیار طبیعی و زیبا بگیرین.
رم این گوشی هم بیشتر از 2 رقیب دیگشه و 6GB هست که بالاترین مقدار رم تو گوشی‌های امروزه و باعث میشه هیچ لگ و کندی موقع کار کردن یا بازی‌های سنگین احساس نکنین و تا مدت‌ها با خیال راحت از گوشی استفاده کنید !!
و در آخر باتری فوق‌العاده قویه این سری از گوشی‌های هوآوی!! 4000mha و فست شارژ فوق‌العاده که بهترین زمان شارژ رو بین گوشی‌های اندرویدی داره !!

hadi

۱۳۹۷/۴/۲۶
به نظر من واقعا شک نکنید برای خریدش . فقط کافیه یه نگاهی به امکاناتش بندازین و مقایسه کنین با گوشی های هم ردش . گوشی های هم ردش تو سامسونگ مثل note 8 یا مثلا galaxy s8 plus . هم از لحاظ قیمتی مقایسه کنین و به اینم توجه کنین که واقعا تو این نوسانات هیچ تغییر خاصی نکرد قیمتش و هم امکاناتی که در اختیارتون میذاره . بذارین مثلا سیستم عاملشون رو بگم که mate10 pro اندروید Android 8.0 (Oreo) EMUI 8.0 داره ولی گوشی note 8 samsung اندروید (Android 7.1.1 (Nougat داره و گوشی galaxy s8 samsung اندروید (Android 7.0 (Nougat که خودتون قضاوت کنین و ببینین که پایین تره . تازه رمشم بیشتره و هنگی نداره .رم این گوشی فوق العاده 6 مگابایته ولی رم گوشی note 8 دقیقا 4 مگابایته و رم گوشی s8 plus هم 4.6 مگابایته . بازم میبینین که این گوشی واقعا نقطه ضعفی نداره . به نظرم یه گزینه ی خیلی مناسب برای خریده . خودتون با یه مقایسه ی ساده متوجه میشین .

فرکوش

۱۳۹۷/۴/۲۶
سلام به همگی چند روزی هست دستم رسیده و دارم ازش استفاده میکنم.
خودم برنامه نویس اندروید هستم و با گوشی های زیادی کارکردم و کارمیکنم. رو هیچ گوشی خاصی هم تعصب ندارم. سامسونگ داشتم، اچ تی سی داشتم، ال جی داشتم. در خصوص این گوشی باید بگم که بسیار سرعت بالایی داره، با اینکه شیش اینچه ولی دستت که میگیری اصلا بزرگ و بد اندازه نیس، گوشی قبلیم پنج و نیم اینچ بود ولی فرقی احساس نمیکنم در دست گرفتن این گوشی و گوشی قبلی. رمش شیش گیگه که باعث میشه هرچی برنامه باز کنی هیچ مشکلی پیش نیاد و میتونی برگردی به ده تا برنامه عقب تر و میبینی که کاملا تو حافظه مونده و اگه اطلاعاتی هم داشتی همشون سرجاشن. در گوشی های با رم پایین این امکان وجود نداره و مثلا برگردی ده برنامه عقب تر میبینی برنامه باز میشه ولی اطلاعاتت دیگه نیس (مثلا اگه فرمی پر کرده باشی یا متنی نوشته باشی)
در کل از خریدم خیلی راضیم. گوشی خوبیه واقعا