خانهبررسی‌ها
مقایسه دوربین Galaxy Note 8 و U11

مقایسه دوربین Galaxy Note 8 و U11

نوت 8 و یو 11 بهترین دوربین‌های موبایلی را در اختیار دارند. امروز می‌خواهیم مقایسه‌ای بین دوربین این دو گوشی اندرویدی داشته باشیم تا ببینیم در شرایط نوری متفاوت کدام دوربین عملکرد بهتری دارد.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۶/۷/۲۲

برای دیدن عکس‌ها در اندازه واقعی روی آن‌ها کلیک کنید

در نظرسنجی انتهای بررسی شرکت کنید

HTC U11

اچ تی سی از دوربین تکی در قاب پشتی این گوشی بهره برده است اما این دوربین به اندازه کافی خوب است تا بتوان آن را با دوربین‌های دوتایی مقایسه کرد. سنسور استفاده شده برای این دوربین 12 مگاپیکسلی است و اندازه دهانه دیافراگمش f/1.7 است. مجهز بودن به OIS، اچ دی آر خودکار و تشخیص فاز از ویژگی‌های جالب توجه این دوربین محسوب می‌شوند. در طرف دیگر گوشی هم دوربین دوتایی با سنسور 16 مگاپیکسلی مشاهده می‌شود که اندازه دهانه دیافراگمش F/2.0 است و به فلاش LCD مجهز است.

 

Samsung Galaxy Note 8

اولین گوشی خانواده نوت که از دوربین دوتایی در قاب پشتی بهره می‌برد. هر دو لنز این دوربین به سنسورهای 12 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. یکی از لنزها زاویه دید زیاد دارد و لنز دیگر، که تلفوتو نامیده می‌شود، برای عکاسی از سوژه با پس زمینه مات استفاده می‌شود. برای اولین بار در بین گوشی‌های با دوربین دوتایی هر دو لنز به OIS مجهز شده‌اند و با کمک لنز تلفوتو امکان زوم اپتیکال تا 2 برابر فراهم شده است.دوربین دوم این گوشی هم سنسور 8 مگاپیکسلی با اندازه دهانه دیافراگم f/1.7 دارد.

 

نمونه عکس‌ دوربین اصلی در نور روز

image

image

image

image

image

image

 

نمونه عکس دوربین اصلی در حالت عادی و زوم 100 درص

image

image

 

نمونه عکس دوربین اصلی در حالت ماکرو

image

 

نمونه عکس دوربین اصلی در حالت پانوراما

image

 

نمونه عکس دوربین دوم در روز

image

 


نمونه عکس دوربین اصلی در شب

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

نمونه عکس دوربین اصلی در شب بدون فلاش و با فلاش

image

image

 

نمونه عکس دوربین دوم در شب بدون فلاش و با فلاش LCD

image

image


 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (180 نظر)

امیر

۱۳۹۸/۴/۲۲
من که تجربه کار با پرچمدارهای سامسونگ رو داشتم واقعا میفهمم چی میگی
نظرت واقعا توی عکس های اون سنگه صدق میکنه

کوروش

۱۳۹۷/۱/۱
من اولین گوشیم htc بود desire 500 حدود دوسال هم E9 پلاس دارم از هردوش راضیم با اینکه میان رده بودن اما جواب کارمو دادن من بیشتر عکاسی و فیلمبرداری از مسافرتها و کارم میگیرم ، الانم نوت 8 دارم از هردو گوشی راضیم ، یادمه شرکت HTC اولین گوشی با قابلیت فیلمبرداری سه بعدی با دو دوربین رو حدود سال 87 یا 88 ازش تو بازار دیدم اون موقع حدود 870 با بیمه ایران بود ، اون زمان سامسونگ به همچین جایی هم نرسیده بود ، اگه HTC همون روند رو ادامه میداد شک نکنید الان جز دو گوشی پرطرفدار دنیا بود که حتی نه فقط سامسونگ بلکه شرکتهای دیگه هم از HTC تقلید میکردن ، به هرحال من هیچ تعصبی روی هیچ گوشی ندارم و برای خرید یه گوشی خوب اول برند سخت افزار رو در نظر میگیرم ، HTC بیشتر از لنز کانن و سونی استفاده میکنه که لنزهای خیلی خوبی هستن ، اما از چیپ ست های قوی و خوب خیلی استفاده نمیکنه مثلا چیپ های اسنپدراگون از سخت افزارهای خیلی خوبه اما متاسفانه خیلی کم تو HTC استفاده میشه ، سامسونگ هم پیشرفتهایی داشته که خیلی خوبه مثلا همین نوت 8 گوشیه خیلی خوبیه من حدود 3 ماهه دارم هنگ نداره باهاش راحتم ، سعی کنید تو بررسی ها برند سخت افزارها رو هم در نظر بگیرید من الان از هردو گوشی نوت 8 و E9 پلاس دارم بطور همزمان استفاده میکنم که اسپیکرهای E9 پلاس به مراتب بهتر از نوت هستش مخصوصا موقع فیلم دیدن که آدم فکر میکنه از سینما خانواده داره پخش میشه ، بخاطر اینکه دوتا اسپیکر جلوی گوشی هستش و دو حالت منوی صدا داره ، سعی کنید گوشی رو فقط با بازیهای سنگین تست نکنید ، تعصب روی برند هم نداشته باشید که الکی بازار گرمی برای دلال ها نداشته باشه!!!!!!!!!!!!!!!!

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۸
نوت8 کاملا برتر بود این اسباب بازی هنگ تی سی باید با glx مقایسه بشه

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۸
هنگی جان دوربین نوت8 از دکسو 92 گرفته و از هنگ تی سی بالاتره اس9 اومده که بالای 100 میگیره

رضایی

۱۳۹۶/۱۱/۹
نه شرکت سامسونگ به تو پول میده نه شرکت اچ تی سی به ما! فقط من تا حالا وقت نذاشتم واسه اینکه برم زیر گوشیای سامسونگ رو بخونم و کامنت هم بذارم!! پس این کار طرفداران سامسونگ نشون میده یه چیزی هست این وسط که ناراحتشون میکنه!!!!!