خانهبررسی‌ها
بررسی ویدئویی Huawei Nova 2 Plus

بررسی ویدئویی Huawei Nova 2 Plus

خانواده شیک و رویایی نوا صاحب فرزندی جدید به نام نوا 2 پلاس شده است. این فرزند جدید در کنار زیبایی امکانات سخت افزاری خوبی نسبت به رقبای هم قیمتش دارد.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۶/۶/۲۰

از اواخر سال 2016 شاهد تولد خانواده‌ای جدید در کمپانی هوآوی با نام نوا (Nova) بودیم. هدف از خلقت این خانواده جذب کاربرانی است که به استایل خودشان اهمیت زیادی می‌دهند و به دنبال گوشی هوشمند و مدرنی هستند که در سخت‌افزار و به‌خصوص دوربین هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. نوا 2 پلاس جدیدترین عضو این خانواده با پرستیژ است که در کنار طراحی به‌روز دوربین اصلی دوتایی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی دارد. در این بررسی با این هوشمند زیبا آشنا و از معایب و مزایایش مطلع می‌شوید.

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۰
سلام .اول از همه ی سری متن درباره هواوی ،هواوی دومین برند گوشی سازمحبوب جهان هست سامسونگ رو هم پشت سر گذاشته بعد از اپل برترین برند مبایل در جهان شناخته میشه یعنی هرچی برند مبایل به ذهنت میرسه پشت سر این برند وایساده دیگه شما به چی میگی برند که بهش پول بدی دومین برند جهان برند نیست؟ پس ما پول برند هم میدیم ولی اونا الکی مثل اپل جیب مارو خالی نمیکنن و این خودش یک خدمت بزرگ به مردم هست من واقا ازشون راضی ام امکانات بیشتر قیمت کمتر خدمت به خلق اما درباره این گوشی قبل از این گوشی سامسونگ داشتم وراجب گوشیایه هواوی برداشتم بد بود ولی الان میفهمم اشتباه میکردم فقط میتونم بگم عالیههه پول برند ندین لطفا این گوشی خیلی سره هواوی داره میترکونه راستی باتریشون نمیترکه تو دست خخخخ در کل گوشی خوبیه من راضیم من راضی تو راضی.... خب اما باتری بدک نیست خوبه ب اگ از اینترنت گوشی استفاده کمتر کنین عالیه دیر خالی میشه دوربینو سرعت گوشیم ک بیسته امکاناتش نصبت ب قیمتش خوبه حس گر اثر انگشتشم عالیه مثل سامسونگ الکی نیست مبارکش باشه هرکی میگیره ولی بدونین یاره همیشگیتون ک نیست اگ میخاین لذت ببرین این گوشی واقعا عالیه...

امین

۱۳۹۶/۱۲/۲۵
سلام به دوستان و سایت خوب GSM
دوستانی که قصد خرید این گوشی رو دارن چند تا سوال عمده دارن که میخواستم جوابگوشون باشم:
قبل از هرچیز باید بگم این گوشی هر دو سیم کارتش 4G رو ساپورت میکنه. من تعجب میکنم که چرا بعضی ها تو نظرات گفتن که این گوشی فقط یه سیمش 4G ساپورت میکنه در صورتیکه اصلا اینطوری نیست!
تنها کاری که شما برای استفاده از اینترنت 4G سیم کارت دوم باید انجام بدین اینه که تو قسمت تنظیمات سیم کارت، داده گوشی رو روی استفاده از سیم کارت دومم بذارید. به همین راحتی! که اینم با سه حرکت انجام میشه و اصلا وقتی رو از شما نمیگیره.
از بحث سیم کارت که خارج بشیم میرسیم به امکانات سخت افزاری گوشی
رم 4 و حافظه 64 اونم تو یه گوشی میانرده با این قیمت فوق العاده است. ضمنا CPU این گوشی هم یه مدل 8 هسته ای و فوق العاده سریعه جوریکه اصلا موقع اجرای بازی یا برنامه های سنگین لگ و کندی نداره.
ضمنا حسگر اثر انگشت این گوشی فوق العاده سریع و دقیقه. مثلا تو مقایسه با گوشی A7 2017 سامسونگ که قیمتش هم از این گوشی بیشتره حسگر گوشی سامسونگ اصلا سرعت و دقت نداره و بعضی مواقع برای باز کردن قفل گوشی باید سه چهار بار تلاش کنید تا صفحه باز بشه ولی توی نوا 2 پلاس اصلا اینطوری نیست و حسگر اثر انگشت به حدی سریعه که گاهی اوقات که من حواسم نیست و انگشتم باهاش تماس پیدا میکنه قفل صفحه باز میشه!
عالیه این گوشی

امیر

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
منظور کادر فنی جی اس ام که کلا تعریف کرده نسبت به رنج قیمته گوشیه... از نظر من که تو این رنج قیمت فقط فقط سی پیوشه که پایینه . در کل این گوشی از بقیه میون رده ها بهتر نباشه ک هس مطمعن باشید بدترم نیس

راز

۱۳۹۶/۷/۱۱
سلام خسته نباشید میشه مقایسه این گوشی و انر ۸ رو بزارید ممنون میشم

ALI

۱۳۹۶/۷/۱
سلام چندتا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید، اول اینکه این گوشی چراغ اعلان داره؟ باتریش چجوریاس یعنی چند روز بدون نیاز به شارژ دوام میاره و کسی که این گوشی رو خریده راضی هس، بعدشم قیمتش دقیقا چنده، میخوام بخرم تورو خدا جواب بدید، با تشکر