خانهبررسی‌ها
بررسی ویدئویی Huawei Y7 Prime

بررسی ویدئویی Huawei Y7 Prime

وای 7 پرایم گوشی‌ای با ارزش خرید بالا است. جدیدترین عضو خانواده Y با قیمت رقابتی‌ای که برایش در نظر گرفته شده کار را برای رقیبانش سخت کرده است. در این ویدئو شما را با این گوشی دوست داشتنی آشنا می‌کنیم.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۶/۴/۲۱

Y7 Prime گوشی خوش ساختی است که با قیمت بسیار خوبی که برایش در نظر گرفته شده به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های میان رده بازار تبدیل شده است. این گوشی هم سخت‌اقزار قابل قبولی دارد هم نرم‌افزارش به‌روز است. این گوشی ارزان قیمت با باتری‌ای پرظرفیت عرضه شده تا کاربر در استفاده طولانی مدت و حتی سنگین نگرانی‌ای بابت شارژ دستگاه نداشته باشد.

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

jahan armani

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
قبل از هرچیز باید بگم این گوشی هر دو سیم کارتش 4G رو ساپورت میکنه. من تعجب میکنم که چرا بعضی ها تو نظرات گفتن که این گوشی فقط یه سیمش 4G ساپورت میکنه در صورتیکه اصلا اینطوری نیست!
تنها کاری که شما برای استفاده از اینترنت 4G سیم کارت دوم باید انجام بدین اینه که تو قسمت تنظیمات سیم کارت، داده گوشی رو روی استفاده از سیم کارت دومم بذارید. به همین راحتی! که اینم با سه حرکت انجام میشه و اصلا وقتی رو از شما نمیگیره
دوربین
هم دورین جلو و هم دوربین های عقب به لحاظ کیفیت فوق العاده هستند و هر دو از قابلیت بوکه پشتیبانی میکنن. بغیر از قابلیت کاربردی بوکه که الان خیلی از گوشی ها اونو ندارن ده ها قابلیت دیگه توی دوربین گوشی موجود هست مثل حرکت آهسته، نقاشی با نور، عکس در شب و... که هرکدوم از اینا خودشون بسیار کاربردی و بدرد بخورن.
جمع بندی
در مجموع گوشی Y7 prime به عنوان یه میان رده امکاناتی رو داره که شما توی یه پرچم دار دنبالش میگردین و قابلیت های مختلف اون سختگیرترین خریدارها رو راضی میکنه پس توی خریدش اصلا شک نکنید.

jahan armani

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
بعد از طوفانی که هواوی به پا کرده تو این یکی دو سال و حرکتی که سامسونگ سر المپیک زمستانی با ورزشکارامون داشت واقعا دیگه دلیلی وجود نداره که ما بریم باز گوشیای تکراری سامسونگو بخریم. من همون 2 سال پیش که S7 معرفی شد خریده بودمش. پرچمدار سامسونگ بود اون موقع ولی متاسفانه بعد از یه مدن گوشی کاملا کند شده بود و کلافم کرده بود. 2 ماه پیش Y7 PRime huawei گرفتم و واقعا راضیم .
دوربین فوق العاده با دو لنز و هوش مصنوعی عکسایی با کیفیت دوربینای عکاسی میگیره.
دو روز کامل با استفاده دایمی که من دارم شارژ نگه میداره.
صفحشم بدون حاشیه اضافه با رزولوشن فوق العاده که حتی زیر نور آفتاب هم به خوبی کار میکنی(چیزی که گوشیای میان رده سامسونگ واقعا ندارن)
رمش 3 گیگه که تو اجرای بازیا و اپلیکشین های سنگین اصلا هنگی نداره و با سرعت اجرا میکنه
کیفیت ساختش خیلی بالاس. گوشی هم با کلاس و خوش استایله هم اونقد مقاومه که چند باری هم که از دست من افتاده هیچیش نشده مطمئنم اگه سامسونگ بود کمه کم باید صفحشو عوض میکردم
از دوستانی که قصد خرید دارند حتما گوشیا رو بررسی و مقایسه کنند و بعد تصمیم نهاییشونو بگیرند

jahan armani

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
با سلام خدمت همه دوستان
قبل از هرچیز باید بگم این گوشی هر دو سیم کارتش 4G رو ساپورت میکنه. من تعجب میکنم که چرا بعضی ها تو نظرات گفتن که این گوشی فقط یه سیمش 4G ساپورت میکنه در صورتیکه اصلا اینطوری نیست!تنها کاری که شما برای استفاده از اینترنت 4G سیم کارت دوم باید انجام بدین اینه که تو قسمت تنظیمات سیم کارت، داده گوشی رو روی استفاده از سیم کارت دومم بذارید. به همین راحتی! که اینم با سه حرکت انجام میشه و اصلا وقتی رو از شما نمیگیره.رم 3 و حافظه 32 اونم تو یه گوشی میانرده با این قیمت فوق العاده است. ضمنا CPU این گوشی هم یه مدل 8 هسته ای و فوق العاده سریعه جوریکه اصلا موقع اجرای بازی یا برنامه های سنگین لگ و کندی نداره.ضمنا حسگر اثر انگشت این گوشی فوق العاده سریع و دقیقه. مثلا تو مقایسه با گوشی J7 2017 سامسونگ که قیمتش هم از این گوشی بیشتره حسگر گوشی سامسونگ اصلا سرعت و دقت نداره و بعضی مواقع برای باز کردن قفل گوشی باید سه چهار بار تلاش کنید تا صفحه باز بشه ولی توی Y7 Prime اصلا اینطوری نیست و حسگر اثر انگشت به حدی سریعه که گاهی اوقات که من حواسم نیست و انگشتم باهاش تماس پیدا میکنه قفل صفحه باز میشه!
عالیه این گوشی تو خریدش شک نکنید

علی

۱۳۹۶/۱۱/۲۲
سلام توضیحی راجب به این گوشی واستون بدم حقیقت، اول اسپیکره این گوشی در موقایسه با پی9لایت اشغاله در این حد که اسم اشغالو میارم، باتریشم که انقدر تعریف میکنن اصلا خوب نیس از پی 9لایتم باز ضعیف تر کار میکنه مخصوصاً وقتی نت روشن باشه دوربین از پی 9لایت بهتره کیفیت تصویرم بهتره اما باز نت پی 9 سرعتی تره به واضح حس میشه خلاصه چیزی خوبی که داره تو بازی جواب دادن از پی9لایت بهتره فقط همین اما یادتون باشه اصلا باتریش تعریفی نیست من با همون پی9لایت که داشتم واستون مقایسه کردم

Amir

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
سلام خسته نباشین ببخشید من میخوام گوشی بخرم من خیلی گوشی سنگین میکنم شدیدا میخوام که اصلا هنگ نکنه کم نیاره به هیچ وج لطفا بگین من از بین این گوشی ها کدوم بگیرم Honor7..honor 6x..Houwei Y7 prime.. کدوم از هر نظر قوی تر هست