خانهبررسی‌ها
بررسی ویدیویی تلویزیون 4K SUHD خمیده سامسونگ

بررسی ویدیویی تلویزیون 4K SUHD خمیده سامسونگ

در انتخاب یک تلویزیون هوشمند تنها کیفیت تصویر و نمای ظاهری آن نیست که اهمیت دارد بلکه ویژگی‌های مختلف و رابط کاربری آن نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد. در بررسی ویدیویی تلویزیون SUHD خمیده سامسونگ می‌توانید به‌خوبی با قابلیت‌ها و بخش‌های مختلف آن آشنا شوید.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۵/۱۲/۱۰

هنگام خرید یک تلویزیون جدید، اگرچه بررسی کیفیت تصویر و طراحی نمای ظاهری آن تا حدی برای تصمیم‌گیری در مورد خریدن یا نخریدنش کافی است اما اگر قصد استفاده طولانی مدت از تلویزیون جدیدتان را دارید بهتر است بررسی عمیق‌تری روی محصول انتخابی‌تان داشته باشید.

احتمالا در جریان قرار گرفته‌اید که تلویزیون‌های QLED جدید سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 معرفی شدند. اما در حال حاضر سری ۹ تلویزیون‌های SUHD سامسونگ جدیدترین و بهترین تلویزیون‌های این شرکت در بازار ایران هستند. 

تلویزیون‌های SUHD سامسونگ با رزولوشن 4K و بهره‌گیری از فناوری کوانتوم دات تجربه فوق‌العاده‌ای از تماشای تلویزیون را برای کاربر فراهم می‌کنند. مدلی که در دفتر جی‌اس‌ام آن را بررسی کردیم مدل ۵۵ اینچی و خمیده از سری ۹ تلویزیون‌های SUHD سامسونگ است. 

به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم و جشنواره فروش نوروزی سامسونگ برای لوازم خانگی و صوتی و تصویری برپاست. در صورتی که قصد خرید یک تلویزیون جدید دارید یا کسب اطلاعات در مورد جدیدترین تلویزیون‌های بازار و فناوری‌های بکار رفته در آنها برای شما جذاب و هیجان انگیز است پیشنهاد می‌کنیم بررسی این محصول دوست داشتنی را در ویدیوی زیر تماشا کنید.

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

پیام

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
معلومه که جی فایو طرح داشتی خخ

saeed

۱۳۹۵/۱۲/۱۹
در ضمن یه چیزی برای طرفداران که در مورد گوشی هم ازالجی حمایت میکنن اپل بدون شک یکی از بهترین گوشی هاست و تا به امروز هم جز سامسونگ کسی باهاش رقابت کرده الجی حتی در حد اکسپریا سونی نیست من هم g5 داشتم هم سونی اشکالات سونی لاک بودن بوت لودر هنگ کردن زیاد باگ های فراوان رام کند شدن گوشی به هنگام استفاده از sdو همین موارد در g5 شاید کسانی که از این برند طرفداری میکنن گوشی خوب الجی داشتن ولی بنده بدشانس بودم من با توجه به تجربه خودم میگم از نظر قدرت پردازنده اپل عالی ولی به شخصه از سیستم عاملش متنفرم این نظر من بود امیدوارم از دستم ناراحت نشین

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۹
بنده هم الجی داشتم هم سامسونگ نه تنها در تلویزیون بلکه در گوشی هم حرف اول میزنه تنها ضعف سامسونگ استفاده از تایزن از نظر قیمت و کیفیت ریموت الجی نسبت به سامسونگ بهتره من خودم الی دی ال جی داشتم پرمو دراورد گوشی الجی یه بند هنگ اما تو گوشی که اصلا حرفی برا گفتن نداره الجی سعی میکنه از تکنولوژی ها ی گرانتری استفاده کنه مثل 3d پسیو که ممکنه بهتر باشه اما قیمت تلویزیون بالا میبره نازکی تلویزیون کیفیت حساب نمیشه کیفیت یعنی دوام که 6 سال از تلویزیون استفاده میکنه اخ نمیگه کیفیت یعنی پردازنده اگزنوس که الجی خوابش میبنه

آرش

۱۳۹۵/۱۲/۱۹
اینکه جی اس ام تلویزیون های سامسونگ رو مورد بررسی قرار میده خوبه اما خود این کار یک نوع تبلیغ برای سامسونگ حساب میشه
سامسونگ برند خوبی هست اما ممکنه مصرف کننده به این موضوع فکر کنه که چرا این همه تبلیغ
صد درصد سامسونگ هزینه این همه تبلیغ رو از مصرف کننده میگیره

پیام

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
آقا سعید سامسونگی اماتور تو و امثال توهه که کورکورانه سرتونو مثل کبک کردین زیر برف و بیخود و بی جهت از این گوشی های بی کیفیت ویتنامی سانسونگ دفاع میکنی و ندونسته و طبق آمارهای غلط سایت و وبلاگ های خارجی حرف میزنی و قضاوت میکنی!!!