خانهبررسی‌ها
بررسی تخصصی Galaxy S7 edge؛ بر لبه تکامل

بررسی تخصصی Galaxy S7 edge؛ بر لبه تکامل

گلکسی اس 7 اج از آن دست گوشی هایی است که برای خرید آن به بررسی زیادی نیاز است؛ زیرا سامسونگ با معرفی گوشی های خمیده مفهومی تازه را وارد دنیای گوشی های موبایل کرده است و اینکه این نوع محصول برای شما مناسب است یا خیر توصیه می کنیم بررسی تخصصی آن را در جی اس ام بخوانید.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۵/۱/۲۵

سال گذشته سامسونگ با معرفی Galaxy S6 edge طراحی متفاوتی با آنچه درگوشی‌های سامسونگ دیده بودیم ارائه کرد. در آن زمان متفاوت‌ترین گوشی توسط سامسونگ ارائه شد که طراحی بسیار زیبا و شیکی داشت. حال نسل جدید این محصول با نام Galaxy S7 edge معرفی شده است. سامسونگ نشان داد که از تجربه اپل استفاده کرده و تصمیم گرفته برای یکسال جدید طراحی گوشی خود را تغییر ندهد و به احتمال قوی در برای Galaxy S8 باید منتظر یک طراحی کاملا متفاوت باشیم. به هر حال نتیجه تلاش امسال سامسونگ گوشی‌ای بود که شباهت زیادی به نسل قبل داشت اما با وجود این شباهت شاهد تکامل آن هستیم. در این مقاله خواهیم دید این تکامل به چه صورتی انجام گرفته و اگر شما نسل قبل این گوشی را دارید به روز کردن به این نسل جدید لازم است یا خیر؛ با جی اس ام همراه باشید.

طراحی

شیشه و فلز، صفحه خمیده، ضد آب

همان‌طور که گفتیم سامسونگ در این نسل از نظر ظاهری تغییرات قابل‌توجهی ایجاد نکرده است. این موضوع چندان برای ما نگران‌کننده و عجیب نیست زیرا هنوز این طراحی زیبا و دوست داشتنی است.

image

در جلوی گوشی صفحه‌نمایشی قرار گرفته که لبه‌های آن خمیده شده و تا کناره‌ها کشیده شده‌اند. کلید Home در جای خودش یعنی وسط گوشی و زیر صفحه‌نمایش قرار دارد. در بالای صفحه‌نمایش نیز دوربین دوم و سنسورهای نور و مجاورت در اطراف خروجی صدای مخاطب قرار گرفته‌اند. سمت راست گوشی میزبان کلید پاور و سمت چپ نیز کلید کم‌وزیاد کردن صدا دیده می‌شود که مانند نسل قبل جدا از هم هستند.

در بالای گوشی میکروفون دوم گوشی در کنار درگاه سیم‌کارت و کارت حافظه خارجی قرار گرفته است. این درگاه در نسخه‌های دو سیم‌کارته به‌عنوان درگاه سیم‌کارت دوم در عوض کارت حافظه خارجی نیز استفاده می‌شود. کیفیت ساخت داخلی این درگاه خوب نیست و از پلاستیک ساخته شده و با کمی فشار احتمال شکست آن می‌رود، بنابراین توصیه می‌کنیم زمانی که می‌خواهید سیم‌کارت خود را داخل آن قرار دهید فشار زیادی به آن وارد نکنید.

image
image


image

 

در پایین اس 7 اج شاهد اسپیکر گوشی، میکروفون اصلی، درگاه ارتباطی MicroUSB و جک 3.5 میلی‌متری صدا هستیم. قاب پشتی جایی است که تفاوت را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید. دیگر خبری از بیرون زدگی دوربین نیست و تقریبا دوربین با قاب پشتی هم‌سطح شده است؛ این امر نیز به لطف افزایش ضخامت گوشی انجام گرفته است (کاری که اپل نیز باید در فکر آن باشد). سنسور ضربان قلب نیز در پشت گوشی و در کنار فلاش در کنار دوربین قرار گرفته است. قاب پشتی بر خلاف نسل قبلی دارای انحنا است و در دو لبه خمیدگی دارد این موضوع باعث می‌شود که دست گرفتن اس 7 اج از قبل راحت‌تر شود.

image

image

 

یکی دیگر از تفاوت‌های این نسل با نسل قبلی در این است که آلومینیوم فریم اطراف گوشی نسبت به نسل قبل کوچک‌تر شده و دیگر خبری از لبه‌های تیز آلومینیوم نیست و این لبه‌های تیز دستان شما را آزار نمی‌دهند.

در مجموع گلکسی اس 7 اج یک گوشی بسیار خوش‌دست و زیبا است؛ لبه‌های گردی که در 4 گوشه دستگاه دیده می‌شود به زیبایی هر چه بیشتر آن کمک می‌کند؛ همانند نسل قبل لیز خوردن یکی از ویژگی‌های منفی آن محسوب می‌شود. اما لبه های دستگاه دیگر تیز نیستند و دست گرفتن این دستگاه لذت بخش تر از نسل قبلی شده است.

image

image

 

ضد آب بودن

دو سال قبل سامسونگ با معرفی گلکسی اس 5 ویژگی ضد آب بودن را وارد پرچم‌داران خود کرد، در گلکسی اس 6 این ویژگی حذف شد و در گلکسی اس 7 بار دیگر شاهد لایسنس IP68 هستیم. اما بر خلاف گلکسی اس 5 روی درگاه‌های ارتباطی دستگاه دیگر خبری از پوشش نیست. اما IP68 به چه معناست؟

این لایسنس نشان می‌دهد که کاربر می‌تواند گوشی را بدون هیچ نگرانی تا عمق 1 متری و به مدت 30 دقیقه به حال خود رها کند. اما بهتر است اینکار را نکنید. اما می‌توانید بدون هیچ نگرانی در زیر باران از این گوشی استفاده کنید و نگران خراب شدن گوشی خود نباشید.

image

image

 

صفحه‌نمایش

خمیده، 5.5 اینچ با کیفیت QHD

اگر تصور می‌کنید که طراحی گلکسی اس 7 اج بسیار جذاب است، کلمه جذاب برای صفحه‌نمایش این گوشی نیز لغت شایسته‌ای محسوب می‌شود. در هر زمینه ای که بتوان به سامسونگ ایراد گرفت درزمینهٔ صفحه‌نمایش هیچ کلامی نمی توان به زبان آورد. گلکسی اس 7 اج به صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی از نوع سوپرآمولد و کیفیت QHD (چهار برابر کیفیت HD) مجهز است. این صفحه‌نمایش نور بسیار خوبی دارد و رنگ‌ها در آن به حدی اشباع هستند که چشمان شما را نوازش می‌دهند. تراکم پیکسلی این صفحه‌نمایش 534 پیکسل در اینچ است و نمایش فیلم و تصاویر در آن به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

image

 

همان‌طور که گفتیم صفحه‌نمایش از نوع سوپر آمولد است که به جز این از سامسونگ انتظار نداشتیم. در مقایسه با صفحه‌نمایش‌های LCD این صفحه‌نمایش عمق رنگ مشکی بسیار خوبی دارد و اشباعیت صفحه‌نمایش مانند نسل‌های گذشته آن‌چنان در ذوق کاربر نمی زند؛ زیر نور خورشید نیز شاهد کارآیی بسیار خوب این صفحه‌نمایش هستیم و هیچ محتوایی را در این مورد از دست نخواهید داد. با اینکه صفحه‌نمایش کیفیت بسیار خوبی دارد اما در اس 7 اج یک مشکل عجیب دیده می‌شود. مشکل این است،  زمانی که یک تصویر در لبه‌های گوشی قرار می‌گیرد یک رنگ آبی قوی دیده می‌شود که این موضوع زمانی که عکسی با پس‌زمینه سفید باشد بسیار بیشتر خود را نشان می‌دهد؛ اما این موضوعی نیست که در نگاه اول متوجه آن شوید و اگر به آن دقت نکنید مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد.

امسال سال صفحه‌نمایش‌های همیشه روشن است. سامسونگ این ویژگی جدید را در گوشی خود Always-on می‌نامد. Always-on درزمینهٔ عمر باتری به کمک گوشی می‌آید.

Always-on چیست؟

اول از همه باید بدانید که این ویژگی را می‌توانید در قسمت تنظیمات صفحه‌نمایش فعال و یا غیر فعال کنید. چیزی شبیه به این ویژگی را پیش از این درگوشی‌های نوکیا و گوشی‌های ویندوزی نوکیا دیده بودیم اما اکنون شاهد تکامل این ویژگی و قابلیت شخصی‌سازی آن هستیم. زمانی که Always-on را فعال کنید با قفل کردن صفحه‌نمایش اطلاعاتی روی صفحه‌نمایش خاموش نشان داده می‌شود. این اطلاعات بنابر سلیقه شما می‌تواند متفاوت باشد و عبارت‌اند از: ساعت، تقویم و عکس.

اگر ساعت را انتخاب کنید چند مدل ساعت برای شما قابل انتخاب شدن است که عکس پس‌زمینه آن ساعت را می‌توانید از عکس‌های آماده‌ای که برای اینکار در نظر گرفته شده انتخاب کنید.

اگر تقویم را انتخاب کنید دو مدل تقویم را برای نمایش می‌توانید انتخاب کنید و اگر گزینه عکس را انتخاب کرده باشید از میان 3 عکس موجود در برنامه می‌توانید 3 عکس را انتخاب کنید.

حالت ساعت بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد در این حالت می توانید درصد شارژ باتری، تاریخ، ساعت و نوتیفیکیشن پیامک و تماس بی پاسخ را مشاهده کنید؛ اما در حالت تقویم فقط به درصد شارز باتری دسترسی دارید و در حالت عکس هیچ گزینه ای جز تصویر برای شما نمایش داده نخواهد شد. اگرچه این ویژگی باعث می‌شود که یک نگاه سریع به اطلاعات موجود داشته باشید و لازم نباشد تا صفحه‌نمایش را روشن کنید و میزان کمتری باتری مصرف شود اما قابلیت کم شخصی‌سازی آن باعث می‌شود تا تکامل هنوز راهی در پیش داشته باشد.

image

image

 

سامسونگ در زمان معرفی این محصول اعلام کرد که این ویژگی در هر ساعت تنها 1 درصد از شارژ باتری را مصرف می‌کند که تست ما این ادعا را اثبات کرد. به هر حال این یک شروع خوب برای این ویژگی است که به طور حتم در نسل‌های بعدی شاهد تکامل آن و کارکرد بهتر این ویژگی خواهیم بود.

 

سیستم عامل و رابط کاربری

اندروید مارشمالو، جدیدترین رابط کاربری تاچ ویز

هر روز که می‌گذرد و با معرفی هر نسل جدید از خانواده گلکسی اس ها شاهد این هستیم که رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ تر و تمیز تر از قبل می‌شود. در گلکسی اس 7 اج در نهایت این رابط کاربری به حدی از تکامل و کاربرد رسیده که می‌توانیم به جرئت بگوییم هیچ اثر منفی‌ای در عملکرد دستگاه ندارد. اگرچه هنوز این رابط کاربری به تروتمیزی اندروید مارشمالو نیست اما بسیاربه آن نزدیک شده است.

دراین رابط کاربری جدید تعداد اپلیکیشن های از پیش نصب‌شده، تعداد آیکون‌های بچه‌گانه کمتر شده؛ این موضوع تا جایی پیشرفته که سامسونگ به صورت پیش‌فرض حتی موزیک پلیر خود را نیز روی گوشی نصب نکرده و تنها گوگل پلی موزیک روی گوشی نصب است اما اگر بخواهید از موزیک پلیر سامسونگ که ظاهر زیبایی دارد استفاده کنید باید آن را از فروشگاه سامسونگ دانلود کنید.

یکی از برنامه‌های جدیدی که سامسونگ به گوشی‌های خود اضافه کرده Game Launcher نام دارد؛ بهترین تعریف برای گیم لانچر این است که یک فولدر در اختیار دارید که تمام بازی‌های شما در آن وجود دارند. اما این ساده‌ترین کاری است که گیم لانچر برای شما انجام می‌دهد؛ از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به خاموش کردن نوتیفیکیشن ها در طول مدت‌زمان بازی، مشاهده بیشترین بازی‌های انجام شده توسط کاربران گلکسی، مشاهده ویدئوهای جذاب از بازی‌ها، ذخیره انرژی در زمان انجام بازی و گیم تولز اشاره کرد. در Game Tools می‌توانید به گزینه‌های خوبی مانند اسکرین شات از آخرین رکورد خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر این با گیم تولز می‌توانید از بازی خود، فیلم بگیرید یا اینکه کلیدهای لمسی خازنی زیر گوشی را قفل کنید تا اینکه در زمان انجام بازی به طور ناخودآگاه آن را لمس نکنید.

image

image

 

از دیگر تغییرات جالب و مثبت این رابط کاربری می‌توان به انیمیشن‌های زیبایی که به صفحه‌کلید شماره‌گیر اضافه شده اشاره کرد؛ به‌علاوه با دو بار کشیدن انگشت خود به سمت پایین از بالای صفحه‌نمایش می‌توانید تمام سوییچ‌های تنظیمات را در این بخش مشاهده کنید.

image

 

با اینکه رابط کاربری تاچ ویز تا آنجا که امکان داشته سبک و جمع‌وجور شده اما بااین‌حال هنوز زمانی که گوشی را می‌خرید در حدود 7.14 گیگابایت از حافظه داخلی در اختیار فایل‌های سیستمی است و شما می‌توانید از باقی‌مانده فضای داخلی استفاده کنید.

حافظه رم دستگاه 4 گیگابایت است؛ زمانی که هیچ برنامه‌ای روی دستگاه باز نباشد در حدود 2 گیگابایت از این حافظه در اختیار دستگاه است و 1.6 گیگابایت از این رم برای اجرای برنامه‌ها در اختیار کاربر قرار دارد. اما با همین میزان رم هیچ مشکلی در اجرای برنامه‌ها نخواهید داشت و تمام برنامه‌ها با سرعت بسیار زیاد باز و بسته می‌شوند.

به هر حال کارکرد رابط کاربری تاچ ویز در این نسل در نهایت خودش قرار دارد و می‌توانید با لذت و بدون هیچ کندی‌ای با آن کار کنید.

 

ویژگی‌های edge یا همان لبه خمیده

صفحه‌نمایش خمیده در دو طرف سامسونگ گلکسی اس 7 اج این امکان را به سامسونگ داده تا بتواند امکانات اضافی و کاربردی‌ای را به تاچ ویز اضافه کند. در لبه سمت راست دستگاه یک نوار کوچک دیده می‌شود که با کشیدن آن به سمت داخل صفحه‌نمایش می‌توانید به امکانات اج دسترسی پیدا کنید. این موارد قابلیت شخصی‌سازی داشته و می‌توانید مکان آن را به سمت چپ منتقل کنید یا اینکه اندازه آن را تغییر دهید و حتی میزان شفافیت آن را بنا بر سلیقه خودتان انتخاب کنید. علاوه بر این اگر نوتیفیکیشنی مانند یک تماس بی پاسخ داشته باشید با لمس لبه گوشی یک منوی زیبا باز خواهد شد که به شما امکان تماس با آن مخاطب را خواهد داد.

image

 

در ابتدای کار تعدادی برنامه مفید در این قسمت نصب هستند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

People edge: در این قسمت می‌توانید 5 مخاطب را تعریف کنید؛ زمانی که روی یکی از مخاطبان ضربه بزنید امکان تماس و یا ارسال پیام برای آن وجود خواهد داشت. علاوه بر این اگر گوشی شما از طرف صفحه‌نمایش روی میز باشد و آن مخاطبی که در این قسمت تعریف کرده‌اید با شما تماس بگیرد دو لبه خمیده گوشی به رنگ آن مخاطب در خواهد آمد و بدون برداشتن گوشی می‌توانید پی ببرید که چه کسی با شما تماس گرفته است. در نسخه‌های قبلی تنها یک لبه گوشی در هنگام تماس روشن می‌شد که در این نسل جدید هر دو لبه روشن می‌شوند.

image

image

 

آب‌وهوا: در این قسمت وضعیت آب‌وهوای محلی که در آن حضور دارید به شما نمایش داده می‌شود.

image

 

Apps edge: می‌توانید برنامه‌هایی که با آن‌ها بیشتر کارکرده‌اید را مشاهده کنید. به‌علاوه امکان اضافه کردن برنامه دلخواه شما نیز وجود دارد.

image

 

Task edge: یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین بخش‌هایی است که به‌تازگی وارد بخش اج شده است. در این بخش می‌توانید برای اجرای یک فرمان خاص میانبر تعریف کنید؛ به طور مثال می‌توانید با یک ضربه مستقیما به دوربین جلو منتقل شده و عکس سلفی بگیرید یا اینکه تایمر را فعال کنید و یا از همه مهم‌تر تنها با ضربه زدن روی یک آیکون یک ایمیل مشخص به یک شخص خاص ارسال کنید.

image

 

پردازنده و کارآیی

اگزینوس باز هم خود را ثابت کرد

در نسل قبلی یعنی گلکسی اس 6 سامسونگ تصمیم بزرگی گرفت و در عوض استفاده از پردازنده‌های اسنپدراگون به پرازنده های اگزینوس ساخت خودش روی آورد. این ریسک سامسونگ جواب خوبی داد و نشان داد که پردازنده‌های اگزینوس می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. در گلکسی اس 7 اج سامسونگ برای بیشتر بازارها از پرازنده ساخت خودش یعنی اگزینوس 8890 استفاده کرد و برای بازار امریکا و برخی بازار خاص از پردازنده کوآلکام بهره گرفته است. نسخه‌ای که در دست ما بود طبق انتظاری که داشتیم پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس را داشت.

در مدت‌زمانی که از گوشی استفاده کردیم دقیقا همان انتظاری که از یک گوشی هوشمند سال 2016 داشتیم برآورده شد. باز و بسته شدن تمام برنامه‌ها با سرعت خوبی روی دستگاه انجام شد و تمام بازی‌هایی که روی آن نصب کردیم بدون هیچ مشکلی اجرا شد. ما بازی‌های Fifa 2016، Real Racing 3 و Lara Craft Go را روی این گوشی تست کردیم و از اجرای آن‌ها روی گلکسی اس 7 اج نهایت رضایت را داشتیم.

image

 

اسپیکر و کیفیت مکالمه

اسپیکر متوسط، مکالمه بی نقص

از نظر صدای تولید شده توسط اسپیکر نمی‌توانیم نمره قابل قبولی به این گوشی بدهیم؛ این اسپیکر در پایین گوشی قرار گرفته و علاوه بر جای نه چندان مناسب کیفیت خوبی هم ندارد. بلندی صدا در حد قابل قبولی نیست و در بیشترین حد صدا تیز بودن آن نیز گوش را آزار می‌دهد. هر چه صدای اسپیکر مناسب نیست، کیفیت صدای مکالمه و صدای خروجی صدای مخاطب عالیست. در شلوغ ترین محیط‌ها نیز صدای شخصی که در طرف دیگر خط قرار دارد به‌وضوح شنیده می‌شود؛ اما این بلندی صدا باعث می‌شود که در محیطی مانند مترو کسانی که نزدیک شما هستند صدای مکالمه شما را بشنوند و به همین دلیل بهتر است با استفاده از کلیدهای ولووم صدای مکالمه را کم کنید.

image

 

دوربین

از نظر مگاپیکسلی کمتر از نسل قبل اما از نظر کیفیت بهتر

بالاخره سامسونگ هم به این موضوع پی برد که مگاپیکسل دیگر موضوع مهمی نیست و فاکتورهای زیادی هستند که در دوربین یک گوشی اهمیت بسیار بیشتری از مگاپیکسل دارند. در نسل قبل سامسونگ از دوربینی 16 مگاپیکسلی استفاده کرده بود این در حالی است که امسال شاهد استفاده از دوربینی 12 مگاپیکسلی هستیم. شاید برای کاربران عادی این سوءتفاهم به وجود بیاید که به علت مگاپیکسل کمتر کیفیت دوربین این نسل از نسل قبلی کمتر باشد اما این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و برعکس کیفیت عکس‌های اس 7 اج از کیفیت عکس‌های اس 6 اج پلاس بهتر هستند.

image

image

 

مهم‌ترین بهبود در این نسل نسبت به نسل قبلی در عکس‌برداری در نور کم و در شب دیده می‌شود. اندازه دهانه دیافراگم در دوربین این گوشی f/1.7 است که باعث ورود نور زیادی به داخل لنز خواهد شد و در نور کم می‌تواند برای عکاسی به‌خوبی به کاربر کمک کند. ویژگی دیگر که در نور کم به‌عکس خوب گرفتن توسط گوشی کمک می‌کند OIS است.

پیکسل‌هایی که روی سنسور عکس دوربین اصلی این گوشی قرار دارند مجهز به دو فتودیود هستند که این دوتایی شدن فتودیود باعث خواهد شد فوکوس کردن توسط دوربین سریع‌تر و دقیق ترانجام شود.

موشن پانوراما، ویژگی دیگری است که در دوربین گلکسی اس 7 اج خودنمایی می‌کند. این برای اولین بار است که شما می‌توانید یک عکس پانورما را در حالی تهیه کنید که تصویر متحرک توسط گوشی در حالت پانوراما ضبط می‌شود.

موشن فتو، ویژگی ای است که سه ثانیه قبل از اینکه عکس بگیرید شروع به تصویربرداری می‌کند و تصویری شبیه به حالت Live Photo آیفون را تهیه می‌کند.

دوربین اصلی می‌تواند با کیفیت 4K فیلم‌برداری کند که میزان فیلم‌برداری آن بستگی به فضای ذخیره‌سازی آزاد گوشی دارد. امکانات دوربین همان‌طور که مشاهده کردید بسیار زیاد است و این امکانات جدید به امکانات قبلی نیز اضافه شده‌اند و با این اوصاف شاهد حضور امکاناتی هستیم که در کمتر گوشی موبایلی مانند آن را می‌توانید مشاهده کنید.

کیفیت تصاویری که در نور روز توسط گوشی تهیه می‌شوند یکی از بهترین‌هاست، رنگ‌ها در آن به‌خوبی هر چه تمام‌تر اشباع هستند و هیچ نویزی در تصاویر مشاهده نمی‌شود. عملکرد دوربین در نور کم نیز بسیار خوب است و امکاناتی که سامسونگ برای آن در نظر گرفته به کاربر کمک خواهند کرد تا تصاویری با کیفیت را در نور کم تهیه کند.

image

image

 

نمونه تصاویر تهیه شده توسط دوربین توسط گلکسی اس 7 اج را در ادامه مشاهده کنید؛ برای دیدن عکس‌ها با کیفیت اصلی روی عکس کلیک کنید.

نمونه عکس های ماکرو

image
  
image

image
  
image

 

نمونه عکس های دوربین اصلی

image
  
image

image
  

 

نمونه عکس دوربین در شب

image

 

نمونه عکس دوربین دوم

image
  


 

باتری

در این نسل سامسونگ از یک باتری 3600 میلی آمپری بهره برده که نسبت به نسل قبلی با میزان باتری 2600 میلی آمپر عملکرد به مراتب بهتری خواهد داشت. با این وجود هنوز که هنوز است این باتری بهترین نیست و اگر یک کاربر با استفاده زیاد از گوشی باشید به طور حتم تا زمانی که می خواهید بخوابید برای شارژ گوشی به برق نیاز پیدا خواهید کرد. در استفاده ما از گوشی زمانی که می خواستیم آن را به شارژ متصل کنیم در حدود 15 درصد شارژ هنوز در دسترس بود.

در 15 دقیقه بازی فیفا 2016 با نور 100 درصد و وای فای روشن میزان 5 درصد از شارژ کم شد که برای یک گوشی با صفحه نمایش QHD قابل قبول است.

زمان شارژ شدن گوشی از صفر تا 100 درصد در حدود 90 دقیقه است و با استفاده از شارژ سریع می توانید در مدت 30 دقیقه به 50 درصد شارژ برسید.

داغ کردن

خیالتان راحت

داغ کردن دستگاه در حد بسیار معمولی است و هیچ مشکلی در انجام کارهای سنگین نیز با آن نخواهید داشت. به لطف پردازنده کم مصرف سامسونگ می توانید با خیال راحت با آن کار کنید و هیچ نگرانی ای در مورد داغ شدن در انجام فرامین سنگین نداشته باشید.

 

چه کسانی باید Galaxy S7 edge را بخرند؟

این گوشی برای هرکسی که به دنبال خرید یک گوشی تمام عیار و زیباست مناسب است؛ به‌سختی می‌توانیم گلکسی اس 7 اج را برای قشر خاصی از افراد محدود کنیم. گلکسی اس 7 اج یک دوربین قوی، صفحه‌نمایشی با کیفیت، پردازنده‌ای فرمان پذیر و از همه مهتر طراحی زیبایی دارد که به طور حتم خودش را در دستان شما نشان خواهد داد؛ اما اگر پیش از این گلکسی اس 6 اج  یا گلکسی اس 6 اج پلاس را خریداری کرده باشید بهتر است در خرید این گوشی کمی تامل کنید زیرا تفاوت این نسل با نسب قبلی در حدی نیست که شما را مجبور به خرید این نسل جدید کند.

image

 

رقبا

Nexus 6P

Galaxy Note5

V10

G5

Xperia Z5

Xperia Z5 Premium

10

 

image

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (286 نظر)

A.m

۱۳۹۸/۳/۲۵
ولی همه ویژگی های گوشی اصلی رو داره .الان یکسال از خریدش میگذره باید چیکارکنم حالا

زانا

۱۳۹۸/۳/۱۹
بله گوشی شما اصلی نیست

اعظم

۱۳۹۷/۱۰/۶
من گوشی s7edg گرفتم ولی بالای صفحه نمایشگرش مارک سامسونگ رو ندارع.یعنی گوشی فیک دادن بهم؟

شادی

۱۳۹۷/۸/۲۶
شک نکن.?
نوکیا ۱۲۸۰ بهترین انتخابه
همونو بخر. یادت نره ه . نوکیا ۱۲۸۰?

مهرشاد

۱۳۹۷/۸/۱۹
سلام میخواستم ببینم رنگ ابی مرجانی حافظه 128gداره یا حافظه 128gچه رنگ هایی داره ممنون پاسخ بدید