خانهبررسی‌ها
بررسی تخصصی جی‌اس‌ام: هوآوی MediaPad T1؛ نامیرا

بررسی تخصصی جی‌اس‌ام: هوآوی MediaPad T1؛ نامیرا

امروز سراغ یک تبلت ارزان‌قیمت ساخت هوآوی می‌رویم؛ دستگاهی مقرون به‌صرفه که می‌تواند کارهای بسیاری انجام دهد و آنها را ساده‌تر کند. اگر قصد دارید چنین محصولی بخرید، بهتر است به تبلت هوآوی مدیاپد تی1 هم نگاهی بیندازید. اما شاید این سوال را از خود بپرسید: «چرا نامیرا؟» کافی‌است نگاهی به بخش باتری بیندازید تا پاسخ سوال خود را بیابید.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۴/۸/۲۵

هوآوی نه‌تنها در بازار ایران بلکه در کارزارهای جهانی نیز نامی برای خود دست‌و پا کرده است. شاید هوآوی، برخلاف برخی کمپانی‌ها، محصولات خاص ارائه ندهد، اما محصولاتی که تولید می‌کند توجه گروه‌های بسیاری از جامعه را به سمت خود جلب می‌کند. در این بررسی به تبلت مدیاپد تی1 نگاهی می‌اندازیم که مشخصا پرچم‌دار نیست، پس اگر دنبال پرچم‌دار می‌گردید، این مطلب مناسب شما نیست. اما شاید میان دوستان و آشنایان، شخصی قصد خرید تبلتی کارآمد و ارزان‌قیمت داشته باشد و شما با کمک این مطلب می‌توانید اطلاعات خوبی در اختیار وی قرار دهید. شاید هم برای خودتان تبلتی پایین‌رده و معمولی کافی باشد. به‌هرحال این تبلت می‌تواند گزینه‌ای خوب برای فردی باشد که کار به‌خصوصی انجام نمی‌دهد و فقط نیازهای روزمره را با آن رفع می‌کند.

 

image

 

محتویات جعبه 

ملزومات تبلت درون جعبه قرار داده شده است. شکل‌وشمایل بسته‌بندی شاید چشم‌نواز نباشد، اما هرآنچه نیاز دارید در داخلش موجود است. باز شدن در جعبه یک تبلت هفت اینچی پیش روی شما قرار می‌دهد که ظاهر خوبی دارد و دوربین جلو و بلند‌گو روی پنل جلویش مشهود است. زیر تبلت یک کابل یو‌اس‌بی برای برقراری اتصال، یک دوشاخه برای اتصال به برق شهر و یک هدفون قرار دارد و البته جزو لاینفک هر دستگاه الکترونیکی یعنی دفترچه‌های راهنما. طبعا اگر محصول را  با گارانتی رسمی خریداری کنید، کارت گارانتی نیز به محتویات جعبه افزوده می‌شود.

 

image

 

شاید بسته‌بندی محصول چشم‌گیر نباشد، اما محتویاتش استاندارد است و هرآنچه هنگام استفاده از یک تبلت نیاز دارید در اختیارتان می‌گذارد.

 

طراحی

مدیاپد تی1 یک تبلت 7 اینچی است که روی پنل جلو خود دوربین دوم و بلندگو دارد. جنس بدنه محصول پلاستیکی است و البته چندتکه!
ضخامت بدنه احتمالا اولین نکته‌ای است که هنگام دست گرفتن این تبلت به چشم می‌آید. 8.5 میلی‌متر شاید زیاد نباشد، اما با توجه به تبلت‌ها و گوشی‌هایی که در ماه‌های اخیر با آنها روبرو شده‌ایم این عدد ممکن است اندکی بزرگ جلوه کند. وزن تبلت کمی زیاد است: 278 گرم برای تبلت هفت اینچی ناخوشایند است، اما در این تبلت باتری 4100 میلی‌آمپری قرار گرفته که سنگین بودن مدیاپد تی1 را توجیه می‌کند. اما همین باتری دلگرم کننده است و باعث می‌شود وزن محصول به چشم نیاید.

 

image

 

در پنل جلو یک نمایشگر ال‌سی‌دی قرار دارد که حاشیه‌ای مشکی‌رنگ دارد که البته در بالا و پایین عرض حاشیه‌ها کمی زیاد است. ولی در کل پنل جلو شکیل به‌نظر می‌رسد. این پنل را یک فریم پلاستیکی (پلی کربنات) از کناره‌های بدنه جدا کرده است. رنگ این فریم با رنگ حاشیه‌های پنل جلو یکسان است و این ترکیب باعث زیبا شدن تبلت شده. 

 

image

 

کناره سمت راست گوشی محل قرارگیری دکمه‌های پاور و کنترل صداست. البته در قسمت پایینی شاهد درگاه سیم‌کارت (از نوع میکرو) هستیم که از 3جی (3G) پشتیبانی می‌کند و همچنین درگاه حافظه میکرو اس‌دی. کناره سمت چپ صاف و یکدست است، چون هرآنچه نیاز بوده در کناره سمت راست قرار داده شده. 

 

image

 

قسمت بالایی گوشی محل قرار گرفتن درگاه صداست و جک 3.5 میلی‌متری در این بخش واقع شده. بیشتر بدنه پشتی نقره‌ای مات است که نه آن‌چنان اثر انگشت جذب می‌کند و نه سریع کثیف می‌شود. البته حاشیه‌های سفید قاب پشت که بالا و پایین قرار گرفته‌اند سریع‌تر کثیف می‌شوند و باید در نگهداری آن کوشید و تمیزش کرد.

 

image

 

قسمت‌های سفیدرنگ قاب پشت کمی زبرند تا درنتیجه دستگاه هنگام کار کردن با آن از دست سر نخورد. این ویژگی ممکن است در پاییز و زمستان بسیار کارآمد باشد.

 

image

 

دست گرفتن تبلت دشوار نیست و می‌توان به‌راحتی آن را با یک دست گرفت و بعضی کارها را انجام داد. این یکی از خصلت‌های خوب تبلت‌های 7 اینچی است.
 

در کل از نظر طراحی شاید مدیاپد تی1 شکل‌وشمایل تبلتی رده‌بالا مثل آیپد نداشته باشد، اما مشکل خاصی هم ندارد. شاید اگر حاشیه‌های پنل جلویی دستگاه کمی کمتر بود، زیبایی بیشتری به آن می‌بخشید.

 

نمایشگر

از طراحی فاصله می‌گیریم و بر پنل جلویی و دراصل نمایشگر دستگاه تمرکز می‌کنیم. صفحه نمایش این محصول 7 اینچی است و رزولوشن 600 در 1024 پیکسل دارد که برای صفحه نمایشی با این اندازه کم ولی پاسخگوی نیازهاست. در هر اینچ از صفحه نمایش 177 پیکسل قرار گرفته و این عدد نشان می‌دهد که نباید انتظار وضوح بالا یا بسیار باکیفیت داشته باشیم. کیفیت خروجی نمایشگر در حد متوسط است. اگر به آیکون‌های اپلیکیشن‌ها دقت کنید، در گوشه‌ها می‌توان پیکسل‌ها را دید.

 

image

 

هرچند برای دیدن آنها باید دقت زیادی داشته باشید، اگر از افرادی هستید که به این موضوع حساسیت دارند بهتر است به فکر محصول دیگری با بودجه متفاوت باشید. خوانایی نمایشگر در زیر نور آفتاب نیز مناسب است و مشکل چندانی در زیر نور پیدا نمی‌کنید. تقریبا در هر زاویه‌ای می‌توان نوشته، رنگ‌ها و آیکون‌های روی نمایشگر را دید. در مورد رنگ‌ها باید براساس کیفیت نمایشگر صحبت کرد. هرچند نمایشگر این محصول نمی‌تواند در حد نمایشگر Full HD باشد، در حد خود کیفیت مطلوبی ارائه می‌دهد و دوست‌داشتنی است.

 

در کل نمایشگر این محصول کیفیت مناسبی دارد. رزولوشن و کیفیتش در حد مطلوب و جوابگوی کارهای عادی و روزمره است. شاید نمایشگر کیفیت چندان بالایی نداشته باشد، اما از طرف دیگر باعث می‌شود باتری زیادی صرف روشن نگهداشتن پیکسل‌های صفحه نمایش نشود.

 

سخت‌افزار و کارایی

نمایشگر را کنار می‌گذاریم و نگاهی به قسمت‌های درونی تبلت هوآوی می‌اندازیم؛ جایی که قلب تپنده این محصول واقع شده است، یعنی تراشه اصلی.
تراشه اصلی این دستگاه Spreadtrum SC7731G است که پردازنده 4 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Mali 400 MP و رم 1 گیگابایتی داخل خود جای داده. این محصول در دو مدل ارائه می‌شود که حافظه داخلی متفاوتی دارند: مدل پایه حافظه 8 گیگابایتی دارد و مدل دوم حافظه 16 گیگابایتی.
پردازنده 4 هسته‌ای این محصول فرکانس 1.2 گیگاهرتز دارد.

 

image

 

البته این عدد نشان‌دهنده بیشترین قدرت پردازنده است و فرایند پردازش اطلاعات همیشه با این سرعت صورت نمی‌گیرد، بلکه فقط در مواقع نیاز از حداکثر توان پردازنده استفاده می‌شود. پردازنده دستگاه در اجرای اپلیکیشن‌های کاربردی و معمول مانند تلگرام، اینستاگرام، کلش آو کلنز و... مشکلی ندارد، اما نباید انتظار داشت از پس پردازش‌های سنگین برآید و اپ‌های تخصصی و بعضا سنگین را به‌خوبی و روانی اجرا کند. هنگامی که از دستگاه استفاده خاصی نشود، تنها یک هسته پردازنده به امور سیستم رسیدگی می‌کند. فرکانس این هسته 768 مگاهرتز است که کمینه فرکانس تولیدی پردازنده است و بیشینه‌اش نیز همان 1.2 گیگاهرتز. میزان درگیر شدن پردازنده در فرایند پردازش اطلاعات زیاد نیست و در بدترین حالت میزان بارگذاری (Load) پردازنده به 50 درصد می‌رسد. دمای پردازنده همیشه در بازه‌ای مشخص بالا و پایین می‌شود و معمولا دمای معمول آن 35 درجه سانتی‌گراد است.

 

image

 

پردازنده گرافیکی تبلت چندان قوی نیست و برای پردازش‌های سه‌بعدی یا بازی‌هایی که جزئیات بسیار دارند به‌هیچ‌وجه مناسب نیست. اما به‌خوبی از پس بازی‌های آنلاین موبایل برمی‌آید و هنگام بازی اذیتتان نمی‌کند. به‌عنوان مثال، بازی Mission Impossible: Rouge Nation روی این دستگاه اجرا می‌شود، ولی بازی Lara Croft: Relic Run روی آن نصب نمی‌شود. رندر گرافیکی این محصول مشکلی ندارد، اما اگر کیفیت بالا و جزئیات زیاد باشد، عملکرد پردازنده گرافیکی افت می‌کند. هنگام پخش ویدئو‌های باکیفیت، سه‌بعدی و با جزئیات زیاد تعداد هشت فریم در ثانیه نمایش داده می‌شود که عملکرد ضعیفی محسوب می‌شود. ولی خب با توجه به قیمت پردازنده گرافیکی قابل قبول است و بیش از حد انتظار ظاهر می‌شود.

 

image

 

رم 1 گیگابایتی (در اصل 950 مگابایتی) این محصول برای تبلتی ارزان‌قیمت مناسب است، اما وقتی پای مولتی تسکینگ وسط بیاید، شاید کمی ضعف نشان دهد. البته اگر تعداد برنامه‌های در حال اجرا زیاد نباشد، مشکلی پیش نمی‌آید، ولی نباید انتظار داشت که این دستگاه به‌خوبی با 10 اپ در حال اجرا کار کند و هیچ‌گونه لگ یا ضعفی از خودش نشان ندهد. استفاده معمول از این تبلت برایتان مسئله ایجاد نمی‌کند و می‌توانید مدت‌ها بدون کوچک‌ترین افت عملکردی به کارهای خود سامان دهید.

 

image

 

دستگاهی که در اختیار ما قرار گرفته حافظه داخلی 16 گیگابایت دارد که 11.78 گیگابایت آن در دسترس است. چنین حافظه‌ای برای این محصول مناسب است، به‌علاوه اینکه در صورت نیاز به حافظه بیشتر می‌توانید با اضافه کردن کارت حافظه 32 گیگابایتی به خواسته خود برسید.
حال نگاهمان را از سخت‌افزار برمی‌داریم و به سیستم عامل و رابط کاربری مدیاپد تی1 چشم می‌دوزیم. اندروید 4.4.2 وظیفه دارد میان کاربر و سخت‌افزار ارتباط برقرار کند. هوآوی نشان داده که به استفاده از اندروید خالص گوگل علاقه‌ای ندارد و ترجیح می‌دهد از رابط کاربری خودش استفاده کند تا حال‌وهوایی تازه به اندروید ببخشد. این تبلت نیز، مانند بسیاری دیگر از محصولات هوآوی، از رابط کاربری اموشن استفاده می‌کند.

 

image

 

نسخه سوم این رابط کاربری پل ارتباطی میان شما و اندروید است. در صفحه قفل می‌توانید از میان‌برها استفاده کنید تا کارها را سریع‌تر پیش ببرید و نیازهای اولیه را بدون فوت وقت پوشش دهید. 
تم پیش‌فرض رنگ‌بندی جالبی دارد و چشم‌نواز است؛ البته در صورتی که به آن علاقه ندارید، می‌توانید از تم‌های دیگر نیز استفاده کنید. سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها بسیار مناسب است. استفاده از صفحه‌کلید سوایپ هوآوی در این محصول بسیار جالب است. دکمه‌های این صفحه‌کلید مجازی بسیار مناسب‌اند و البته می‌توانید از Flow نیز استفاده کنید تا بدون برداشتن انگشت از روی صفحه‌کلید متن‌ها را بنویسید. این صفحه‌کلید از زبان فارسی به‌خوبی پشتیبانی می‌کند و جای حروف به‌درستی انتخاب شده تا کاربر هنگام استفاده از صفحه‌کلید به مشکل خاصی برنخورد. 

 

image

 

کاربر حتی اگر تازه‌کار باشد، برای استفاده از تبلت مشکلی نخواهد داشت و در کمترین زمان می‌تواند به آن عادت کند، چون هوآوی سعی کرده تا حد امکان دو اصل سادگی و کاربرپسند بودن را در رابط کاربری‌اش رعایت کند.
نکته جالب در طراحی مدیاپد تی1 نمایش قدرت سیگنال اینترنت دیتای موجود در محدوده اطراف گوشی است. به‌طور مثال، اگر در محدوده‌ای قرار دارید که اپراتور شما از 3G در آن منطقه پشتیبانی می‌کند، علامت 3G در کنار شاخص آنتن سیم‌کارتتان نمایش داده می‌شود تا از اینترنت خود بهتر استفاده کنید.

 

در کل مدیاپد تی1 از نظر سخت‌افزار و کارایی شاید تبلت قدرتمندی نباشد، اما با توجه به برچسب قیمتش می‌توان گفت تبلت خوبی است که می‌تواند نیازهای کاربر معمولی را برطرف کند. همان‌طور که در متن هم اشاره کردیم، نباید از این محصول انتظار عملکردی مانند یک میان‌رده یا پرچم‌دار داشته باشیم و باید آن را با تبلت‌های پایین‌رده مقایسه کنیم که باید گفت جایگاه خوبی در این رده دارد.

 

دوربین

 

image

 

در حال حاضر دوربین به یکی از ارکان اصلی دستگاه‌های هوشمند تبدیل شده‌ است. هرچند دوربین تبلت خیلی کاربردی نیست و صرفا می‌توان از آن برای مکالمه ویدئویی استفاده کرد، به‌هرحال بودن آن از نبودنش بهتر است. مدیاپد تی1 به دو دوربین مجهز است؛ دوربین اصلی و دوم هر دو 2 مگاپیکسلی هستند.

 

image

 

دوربین‌های این دستگاه امکان فیلم‌برداری نیز فراهم می‌کنند. کیفیت عکس‌ها در حد متوسط است و نویز تصاویر کمی مشهود. البته هنگام عکس‌برداری در طول روز مشکلی نخواهید داشت. نبود فلاش ال‌ای‌دی کار را هنگام عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور سخت می‌کند. با این مگاپیکسل دو دوربین یکسان است اما دوربین اصلی عکس‌های باکیفیت‌تری ثبت می‌کند.

 

image

 

باید به این نکته اشاره کرد که نباید از دوربین‌های این محصول انتظار عکس‌های باکیفیت در حد یک پرچم‌دار داشت. کیفیت عکس‌ها قابل قبول است و نیازهای کاربر را برطرف می‌کند. اگر از آن دست افرادی هستید که به مکالمات ویدئویی علاقه دارند، می‌توانید از دوربین این تبلت نهایت استفاده را بکنید و به مکالمه ویدئویی بپردازید. باتری نیز کمک می‌کند تا مدت زمان مکالمه تصویری زیاد باشد.

 

image

 

image

 

سرعت اجرای اپ دوربین و شاترش مناسب است و در مدت کمی بین 1 تا 2 ثانیه اجرا می‌شود. اپ دوربین امکانات چندانی در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد، اما هرآنچه نیاز اساسی نامیده می‌شود در آن قرارداده شده است تا کاربر مشکلی نداشته باشد.

 

image
 
image
 
image

 

معمولا دوربین تبلت‌ها بیشتر برای مکالمات ویدئویی استفاده می‌شود. کیفیت دوربین این محصول هوآوی نیز برای برقراری مکالمه ویدئویی بسیار مناسب است و عکس‌ها کیفیت قابل قبولی دارند، هرچند نباید از دوربین مدیاپد تی1 انتظار زیادی داشت.

 

بلندگو و کیفیت مکالمه

در این بخش در مورد بلندگو، هدفون و کیفیت مکالمه مدیاپد تی1 صحبت می‌کنیم. بلندگوی این محصول روی پنل جلویی و بالای آن قرار گرفته و میکروفونش در پایین دستگاه نزدیک به درگاه میکرو یو‌اس‌بی جای گرفته است. کیفیت بلندگو قابل قبول است؛ یعنی نه عالی است و نه ضعیف و در حدی است که جوابگوی نیاز‌های شما باشد، البته اگر در مکان‌های شلوغ و پرسروصدا کار نمی‌کنید! 

 

image

 

هدفون این محصول کیفیت چندان مطلوبی ندارد. پس اگر اهل موسیقی هستید یا با هدفون به تماس‌های خود پاسخ می‌دهید، بهتر است به فکر خرید هدفونی مناسب‌تر باشید. هرچند این هدفون نیازهای شما را برطرف می‌کند، مطمئنا رضایت شما را جلب نخواهد کرد. 

 

image

 

از آنجا که مدیاپد تی1 از سیم‌کارت پشتیبانی ‌می‌کند، باید در مورد کیفیت مکالمه آن نیز صحبت کنیم. کیفیت خروجی بلندگو هنگام مکالمه مطلوب است و صدای شخص مقابل به‌خوبی شنیده می‌شود. البته اگر در مکان‌های پرسروصدا کار یا زندگی می‌کنید، بهتر است از هدفون استفاده کنید تا به مشکل برنخورید. میکروفون دستگاه صدا را به‌خوبی منتقل می‌کند، طوری که طرف مقابل به‌خوبی صدای شما را می‌شنود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

درکل بلندگو و کیفیت مکالمه انتظار را برآورده می‌کندحتی در محیط‌های شلوغ مشکلی از بابت شنیدن صدا نخواهید داشت.

 

باتری 

راز نامیرایی تبلت تی1 در باتری‌اش نهفته است!

 

image

 

به جذاب‌ترین ویژگی این محصول می‌رسیم؛ یعنی باتری آن. شاید سایر ویژگی‌های این دستگاه شما را جذب نکرده باشد، اما وقتی در مورد باتری‌اش صحبت کنیم، احتمال در مقابل دوست داشتن آن نمی‌توانید مقاومت کنید! مدیاپد تی1 به باتری 4100 میلی‌آمپری مجهز است! درست شنیدید؛ باتری لیتیومی 4100 میلی‌آمپری که با شنیدن میزان ظرفیتش می‌توان حدس زد که با تبلتی جان‌سخت و نامیرا مواجهیم؛ تبلتی که مدت زیادی شما را همراهی می‌کند و نیازهایتان را برطرف می‌کند. برای تست باتری این محصول آزمایشات مختلفی انجام داده‌ایم که به شرح زیر است:
در آزمایش اول زمان رسیدن باتری را از صد درصد تا صفر درصد تخمین زدیم؛ یعنی باتری محصول در ابتدای کار 100 درصد بود. در طول آزمایش از اینترنت دیتا، اینترنت وای‌فای، تلگرام، اینستاگرام، دوربین (6 عکس گرفته شد)، مرورگر کروم (برای وبگردی)، پخش‌کننده موزیک و کلش آو کلنز استفاده شد، البته روشنایی نمایشگر نیز در بیشترین مقدار خود بود که درنهایت با نتیجه خارق‌العاده‌ای روبرو شدیم. باتری این محصول حدود 10 ساعت و 30 دقیقه دوام آورد که در نوع خود بسیار جالب توجه است و می‌تواند مورد علاقه کاربران بسیاری قرار بگیرد. این نکته را باید اضافه کرد که در طول تست تقریبا نیمی از زمان را با اینترنت دیتا پیش رفتیم و نیم دیگر را با اینترنت وای‌فای.

 

image

 

آزمایش دوم مربوط به زمان صفر تا صد باتری بود. پیش‌بینی می‌کردیم به‌دلیل ظرفیت بالای باتری شارژ شدن آن زمان زیادی ببرد که البته همین‌طور هم شد. در این آزمایش باتری محصول صفر بود و قصد ما رساندن آن به صد و تخمین مدت زمان حدودی این عملیات بود که نتایج آن به شرح زیر است:
ساعت 23:10 شب زمان شروع آزمایش بود؛ یعنی زمانی که باتری صفر بوده. ساعت 00:15 ظرفیت باتری از صفر درصد به سی درصد افزایش یافت. یک ساعت و نیم پس از آن، یعنی ساعت 01:45 بامداد، ظرفیت باتری به 60 درصد رسید. البته این پایان ماجرا نبود؛ تقریبا نزدیک به یک ساعت و نیم دیگر طول کشید تا باتری دستگاه به صد برسد! پس این دستگاه برای شارژ صفر تا صد به حدود 4 ساعت زمان نیاز دارد! قبول داریم که زمان زیادی است، ولی به این نکته دقت کنید که تبلت تی1 باتری 4100 میلی‌آمپری دارد. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که این تبلت فقط شب‌ها نیاز به شارژ پیدا می‌کند، چون، همان‌طور که در آزمایش اول دیدیم، باتری این محصول تقریبا 11 ساعت دوام می‌آورد.

 

image

 

آزمایش سوم مربوط به دوام باتری هنگام پخش ویدئوست. در این آزمایش از ویدئویی با کیفیت 640 در 360 استفاده کردیم تا ببینیم در طول یک ساعت پخش ویدئویی باتری چه مقدار کاهش می‌یابد. در این آزمایش تبلت در حالت Airplane Mode قرار گرفت، صدا به‌طور کامل قطع بود و میزان روشنایی صفحه بیشینه بود. هنگام شروع آزمایش ساعت 11:30 بود و باتری 95 درصد را نشان می‌داد.
پس از گذشت یک ساعت و در ساعت 12:30 باتری 82 درصد را نشان می‌داد. پس در یک ساعت پخش ویدئو باتری به میزان 13 درصد کاهش یافته که عدد معقول و مناسبی است.
البته اگر به باتری بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از حالت ذخیره باتری و حالت الترا نیز استفاده کنید تا عمر باتری دستگاهتان حین استفاده بیشتر شود. البته اگرحالت الترا را فعال کنید، ویژگی‌های اندروید غیرفعال می‌شوند.

 

دریک کلام یکی از بهترین ویژگی‌های مدیاپد تی1، باتری‌اش است.

 

هوآوی مدیاپد تی1 برای چه کسانی مناسب است؟

 

image

 

  • مدیاپد تی1 می‌تواند گزینه‌ای پشتیبان (بک‌آپ) برای افرادی باشد که از گوشی یا تبلت استفاده زیادی می‌کنند. به‌دلیل عمر بالای باتری، می‌توان از دستگاه ساعت‌ها بدون نیاز به شارژ استفاده کرد. پس بی‌راه نیست اگر بگوییم همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • در دنیای امروز لازم است دانش‌آموزان با اینترنت آشنایی داشته باشند و از آن استفاده کنند. با توجه به قیمت، این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای دانش‌آموزان دبیرستانی باشد: قیمت آن زیاد نیست و می‌تواند جوابگوی نیازهای دانش‌آموز باشد. 
  • کودکان نیز می‌توانند از این تبلت استفاده کنند؛ البته استفاده آنها باید تحت نظارت والدینشان باشد.

 

جمع‌بندی نهایی

مدیاپد تی‌1 تبلتی ارزان‌قیمت یا همان پایین‌رده است، پس باید سطح توقع خود را پایین بیاوریم. از لحاظ عملکرد، این تبلت مشکلی ندارد و نیازهای کاربر عادی را، که از اپ‌های پیام‌رسان، شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های آنلاین (نظیر بوم بیچ و کلش آو کلنز) استفاده می‌کند، برطرف می‌سازد. دوربین این محصول امکان برقراری مکالمه ویدئویی باکیفیت را فراهم می‌کند. مهم‌ترین نکته‌ای که در این محصول دیده می‌شود باتری 4100 میلی‌آمپری آن است که سبب شد لقب نامیرا به آن دهیم. باتری تبلت بسیار ستودنی است، چراکه ضمانت می‌کند در طول روز نیازی به شارژ و پریز برق پیدا نکنید و بدون کوچک‌ترین نگرانی از آن استفاده مداوم بکنید.
در کل آنچه هوآوی در این محصول ارائه کرده بسیار خوب است، طوری که می‌توانیم آن را تبلت نامیرا، مقرون‌به‌صرفه و کار راه انداز بنامیم! اگر قصد دارید تبلت ارزان‌قیمت بخرید، بهتر است پیش از خرید خود به این تبلت هم نگاهی بیندازید و آن را در فهرست خود قرار دهید.

 

  • پشتیبانی از 3G
  •  باتری 4100 میلی‌آمپری
  • طراحی مناسب
  • قیمت ارزان
  • نمایشگر معمولی
  • هدفون ضعیف
  • کثیف شدن سریع قسمت سفید قاب پشتی

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ashena60

۱۳۹۴/۹/۲۳
برای مبتدیان و بچه ها گزینه بسیار عالی، نسبت به قیمتش امکاناتش خیلی خوبه

sobhan228

۱۳۹۴/۸/۲۶
قیمتش330تومنه, خلاصه این تبلت برای کسی خوبه که برا بچش بخره یا کسی که فقط برای تلگرامو اینا بخواد بدرد بازیای سنگین که بیشتر افراد بزرگ سال انجام میدن نمیخوره