خانهاخبار
احتمال معرفی دستگاهی با نمایشگر تاشو، همزمان با گلکسی اس7

احتمال معرفی دستگاهی با نمایشگر تاشو، همزمان با گلکسی اس7

سامسونگ در نظر دارد در ابتدای سال 2016 و همزمان با معرفی گلکسی اس7 از یک دستگاه جدید دیگر هم رونمایی کند که از طراحی تاشو بهره‌مند است.
۱۳۹۴/۸/۶

سامسونگ در حال کار روی دستگاهی آزمایشی است که در حال حاضر Project Valley خوانده می‎شود؛ دستگاهی که طراحی و نمایشگر تاشو دارد و احتمالا حول‌وحوش ژانویه 2016 از آن رونمایی می‌شود.

 

image

 

این دستگاه، که به نظر می‌رسد هم‌سو با پتنت‌های اخیر سامسونگ در زمینه ساخت دستگاه‌هایی با طراحی تاشو ساخته شده باشد، شماره مدل SM-G929F را به خود اختصاص داده که به شماره مدل گلکسی اس6 اج پلاس بسیار نزدیک است. بر این اساس می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که این دستگاه تاشو سخت‌افزارهایی مشابه گلکسی اس6 اج پلاس در اختیار خواهد داشت و شاید از نمایشگری خمیده بهره ببرد.
نکته‌ای که باید در مورد Project Valley به آن اشاره کرد این است که این دستگاه، حداقل در ابتدا، به‌صورت جهانی عرضه نخواهد شد و معرفی آن تنها مختص به کشور کره و چند کشور اروپایی دیگر مثل انگلیس، ایتالیا و آلمان خواهد بود. هرچه باشد، به نظر می‌رسد شروع 2016 زمان شلوغی برای سامسونگ خواهد بود؛ تاریخی که علاوه بر گلکسی اس7 باید منتظر دیدن یک گوشی هیجان‌انگیز دیگر نیز بود.


منبع: Talkandroid

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

shahdad

۱۳۹۴/۸/۷
عجب چیز شاخیه
الان باز میگن اینو که از اپل تقلید کرده
ولی بزار بگن
در کل خیلی چیز متفاوتیه

alirerza

۱۳۹۴/۸/۶
فقط در یک جمله.شرکتی که کارش کپی ازاین و اون توانایی همچین کاریو نداره.