خانهمقاله‌ها
آموزش ساخت اپل آی دی به صورت ساده و رایگان

آموزش ساخت اپل آی دی به صورت ساده و رایگان

اپل آی دی مهم‌ترین بخش در اکوسیستم سرویس‌های اپل محسوب شده و به کاربران اجازه استفاده از سرویس‌های کاربردی و متفاوت این شرکت را می‌دهد. در این مطلب آموزشی، نحوه ساخت اپل آی دی به صورت ساده و رایگان را به شما نمایش خواهیم داد.

۱۴۰۲/۱۰/۱۱

اپل آی دی از اهمیت فراوانی در اکوسیستم اپل برخوردار است و امکان تعامل یکپارچه با سرویس‌های متعدد و کاربردی این شرکت را برای کاربران فراهم می‌کند. در سال‌های گذشته، ساخت اپل آی دی با توجه به محدودیت‌های کاربران ایرانی مقداری دشوار بود و همین امر موجب آن شد تا برخی از فروشندگان موبایل، اپل آی دی‌های آماده را با قیمت‌هایی بالا به کاربران بفروشند.

خوشبختانه، روش‌های بسیار ساده‌ای برای ساخت اپل آی دی وجود دارد و شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی، اپل آی دی اختصاصی خود را ایجاد کنید. در ادامه این مطلب، بهترین و بی‌دردسرترین روش ساخت اپل آی دی را با شما در میان خواهیم گذاشت؛ با ما همراه باشید.

apple id main.jpg

 

چگونه اپل آی دی اختصاصی خود را بسازیم؟

 

بهترین و ساده‌ترین راه برای ساخت اپل آی دی، استفاده از سرویس استریمینگ موسیقی اپل موزیک است. در صورتی که از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید؛ این اپلیکیشن را از طریق گوگل پلی روی دستگاه خود نصب کنید و در سوی دیگر، کاربران آیفون و کامپیوتر نیز با مراجعه به وب‌سایت اپل موزیک امکان انجام این کار را دارند.

پس از ورود به اپلیکیشن یا وب‌سایت اپل موزیک، روی گزینه Sign In تپ کنید. در صفحه باز شده، گزینه Create Apple ID را انتخاب کنید. اطلاعات خود مانند آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و پسوورد را وارد کرده و سپس گزینه Next را لمس کنید.

id 1.jpg

یک کد تایید به ایمیل شما ارسال خواهد شد؛ آن را وارد کرده و سپس روی دکمه Continue تپ کنید. 

id 2.jpg

پس از انجام این کار، فرآیند ساخت اپل آی دی اختصاصی شما به همین سادگی کامل شده و امکان استفاده از آن را خواهید داشت. لازم به ذکر است که برای استفاده از برخی سرویس‌های خاص اپل، نیاز به تهیه یک شماره مجازی گوگل وویس برای فعالسازی تایید دو مرحله‌ای را دارید. این شماره‌ها با قیمت حدودی ۱۰ تا ۱۲ دلار در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر قابل تهیه هستند. 

 

درباره این روش ساده و کاربردی برای ساخت اپل آی دی چه می‌اندیشید؟ در صورتی که سوالی دارید یا طی این پروسه به مشکل خاصی برخورد کرده‌اید؛ در بخش نظرات با ما و سایر کاربران جی اس ام همراه باشید.

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (162 نظر)

حبیب

۱۳۹۶/۸/۲۵
سلام و تشکر از سایت خوبتون.مشکل من اینه اصلا برنامه های رایگان یاfree apps را که میزنم اصلا برنامه رایگان برام نمیاره....

شهرام

۱۳۹۶/۴/۲۷
راهی ساده برای ساختن ایدی
من سه روز تلاش کردم تا ای پی بسازم نشد بعد فهمیدم یه راه بسیار بسیار ساده برای این کار هست. فقط کافیه یه دوست یا اشنا یه گوشی اپل داشته باشه
اگر گوشی اپل داره حتما ایدی هم دارد و باید این مسیر را بروید
اول، اون گوشی باید یه وی پی ان داشته باشه اگر داره فعالش کنید اگرم نداره از اپ استور دانلود کنه
دوم، اون گوشی بره تو اپ استور بیاد پایین صفحه sign out کنه خودشو
سوم، بعد sign out یه اپلیکیشن رایگان انتخاب کنه
چهارم ، بعد انتخاب اپلییشن ، وقتی دکمه install را میزنه، چون sign in نیست یه پنجره باز میشه که باید create new account را بزنه
پنجم ، یه ایمیل و پسورد بده (تو پسورد از حروف بزرگ و کوچک و اعداد استفاده بشه حتما)
ششم، هر چی خواسته را پر کنید تو قسمتی که کریدیت کارد می خواد رو دکمه none کلیک کنید(اگر این none نیست یعنی اپلیکیشنی که انتخاب کردید رایگان نبوده) ؛ تو قسمت ادرس یه ادرس بیربط از امریکا بزنید(از گوگل مپ استفاده کنید و یه خیابان تو یه شهر امریکا پیدا کنید) ؛ برای زیپ کد کافیه مثلا تو گوگل اسم اون شهر انتخابی را با عبارت zipcode سرچ کنید تا زیپ کد هم بهتون بده بعد وارد این فرم کنید
هفتم برای شماره تلفن هم کد شهر انتخابی را با هفت تا شماره وارد کنید
هشتم ، یه پیام میاد که یه کد میاد به ایمیلتون که باید وارد این فرم کنید
نهم تماممممممم
در تمامی مراحل باید وی پی ان فعال باشد

Hamid

۱۳۹۶/۱/۱۸
Ali

s.shokouh

۱۳۹۵/۱۲/۴
راه حل پیام: for assistance, contact iTunes Support at: www.apple.com/support/iTunes/ww
با سلام خدمت شما دوستان
اول یه گلگی از دوستان میکنم که اینجا این همه کامنت تکراری میزارن!!! خوب یه زحمت به خودتون بدید کامنت ها رو بخونید، دوستان زحمت کشیدن جواب دادن شما باز رو جوابشون سوال تکراری میکنید.
خوب حالا راه حل:
من برای یکی از دوستام از سایت خود اپل ، اپل آیدی ساختم که نه آدرس میخواست نه Payments Method. ولی وقتی از App Store خواست برنامه دانلود کنه این اطلاعات و ازش خواست. پس از وارد کردن اطلاعات پیام خطای بالا ظاهر شد.
پوستم کنده شد، کلی سایت ایرانی انگلیسی خوندم فقط متوجه شدم به خاطر تحریم هاست.
با احترام فراوان به دوستمون " مهرداد رجبی " که برای آموزش بالا زحمت کشیدند
1- بهتره برای ساخت Apple ID به سایت خود اپل برید -(https://appleid.apple.com/account#!&page=create) اینم برای راحتی کار - و Apple ID خودتون رو اونجا سریع بسازید و وارد گوشیتون کنید. (در اینجا فعلا نیازی به آدرس و Payments Method ندارید)
2- بعد یک " پی پی ان" با سرور امریکا خریداری کنید و روی گوشی در قسمت settings > general > ***PN وارد کنید
3- پس از کانکت شدن این پی پی ان به App Store برید و یک برنامه free رو دانلود کنید. به صورت اتوماتیک از شما میخواد که اطلاعات تکمیلی مثل آدرس و ... وارد کنید.
4- از آدرس http://www.iosknowledgebank.info/2014/06/fake-address-for-apple-id-us-canada.html میتونید این اطلاعات رو وارد کنید ( حتما دقیق وارد کنید).
5- در آخر وقتی همه این کارها رو انجام دادید Next رو بزنید و میبینید که کارو به راحتی تموم کردید. ( شرکت اپل از اینکه شمارو تحریم کرده و شما به راحتی دورش زدید تشکر میکنه :دی)
=========توجه داشته باشید از مرحله 3 به بعد حتما پی پی ان باید وصل باشه در غیر این صورت در آخر با Error بالا مواجه میشید========

mahdi

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
یه راهنمای نمیتونین بکننین