خانهاخبار
اولین تصویر زنده از گلکسی S21 پلاس و S21 الترا لو رفت

اولین تصویر زنده از گلکسی S21 پلاس و S21 الترا لو رفت

با توجه به این‌که امسال سری گلکسی S21 احتمالا زودتر از همیشه معرفی می‌شود، اولین تصویر زنده از این خانواده هم زودتر از راه رسیده و اطلاعات جالبی را درباره دو عضو این سری در اختیار ما قرار می‌دهد.
۱۳۹۹/۹/۱۸

سرانجام نخستین تصویر زنده از سری بعدی پرچمداران سامسونگ به سطح اینترنت راه پیدا کرد. این تصویر که گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ الترا را نشان می‌دهد، از سوی یوتیوبری به‌نام Sakitech منتشر شده و منبعی ناشناس دارد که هویت آن مشخص نیست. فعلا عکس زنده‌ای از گلکسی اس ۲۱ لو نرفته اما گفته می‌شود که آن دستگاه شبیه نسخه کوچک‌تری از گلکسی اس ۲۱ پلاس است.

آن‌چه بیش از همه در این تصاویر توجه ما را به خودش جلب می‌کند ماژول دوربین است. گلکسی اس ۲۱ پلاس دوربینی سه‌گانه و گلکسی اس ۲۱ الترا دوربینی پنج‌گانه دارد. منتشرکننده این تصاویر اطلاعاتی را درباره پیکربندی این دستگاه‌ها اعلام نکرده، اما با توجه به گزارش‌های قبلی می‌دانیم که گلکسی اس ۲۱ الترا یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیسکلی، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و یک سنسور پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابری دارد. سنسور پنجم هم احتمالا نه یک دوربین زمان پرواز بلکه سیستمی برای فوکوس خودکار لیزری خواهد بود.

در گلکسی اس ۲۱ پلاس دوربین ارزان‌تری به کار رفته است. گفته می‌شود که این دستگاه از همان دوربین‌های گلکسی اس ۲۰ استفاده می‌کند. با این حال انتظار داریم که بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری جذابی را روی آن شاهد باشیم.

image

تصویر زنده حاضر احتمالا اولین نگاه واقعی به پرچمداران نسل بعدی سامسونگ است که این بار در تاریخی زودتر از همیشه معرفی می‌شوند. سری گلکسی اس معمولا در اواخر ماه فوریه یا اوایل ماه مارس معرفی می‌شد، اما امسال در گزارش‌ها اعلام شده که خانواده گلکسی اس ۲۱ در ماه ژانویه رونمایی می‌شود. طبق گزارش‌ها سامسونگ احتمالا در تاریخ ۱۴ ژانویه از این خانواده پرده برمی‌دارد و در تاریخ ۲۹ ژانویه آن را روانه بازار می‌کند.

سری گلکسی اس ۲۱ در تصویر زنده امروز به رنگ Phantom Black دیده می‌شود که پرداختی مات دارد. در حال حاضر مشخص نیست که گلکسی اس ۲۱ معمولی هم پرداخت مات خواهد داشت یا نه، ولی قبلا در گزارش‌ها گفته شده بود که گلکسی اس ۲۱ الترا همچنین در رنگ Phantom Silver، گلکسی اس ۲۱ پلاس در رنگ‌های قبلی و Phantom Violet و گلکسی اس ۲۱ در رنگ‌های فانتوم خاکستری، سفید، بنفش و صورتی عرضه می‌شود.

جنس بدنه گلکسی اس ۲۱ الترا از شیشه خواهد بود اما گمانه‌زنی‌ها در مورد جنس بدنه گلکسی اس ۲۱ الترا همچنان ادامه دارد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که واکنش‌ها نسبت به بدنه پلاستیکی گلکسی نوت ۲۰ بهتر از چیزی بوده که سامسونگ انتظارش را داشته است، بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که گلکسی اس ۲۱ بدنه‌ای پلاستیکی داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)