خانهاخبار
لنوو Legion Phone Duel با اسنپدراگون 865+ و نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد

لنوو Legion Phone Duel با اسنپدراگون 865+ و نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد

موبایل گیمینگ جدید لنوو هیولایی پرتوان است که علاوه بر سخت‌افزارهای قدرتمند و منابع کافی از طراحی و ویژگی‌های گیمینگ خاصی برخوردار است.
۱۳۹۹/۵/۲

لنوو مدت‌ها پیش در ماه فوریه برای اولین بار به تلفن گیمینگی از برند Legion اشاره کرد و از آن زمان تاکنون شایعات گوناگونی درباره این گوشی منتشر شده است. اما حالا رسما می‌دانیم که این گوشی با اسم Lenovo Legion Phone Duel به بازار می‌آید و نام آن در بازار چین Legion Phone Pro خواهد بود.

لیجن فون دوئل در همان نگاه اول سخت‌افزارهای قدرتمند و رده‌بالایی دارد. در واقع، سخت‌افزارهای این محصول در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته‌اند. لیجن فون دوئل از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده می‌کند که همین چند وقت پیش با قابلیت‌های گیمینگ معرفی شد. این تلفن هوشمند ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. نمایشگر لیجن فون دوئل ۶.۵۹ اینچ از نوع OLED با رزولوشن FHD، نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است.

image

منتها این گوشی فقط با سخت‌افزارهای خود ما را شگفت‌زده نمی‌کند بلکه قابلیت‌های گیمینگ متنوعی دارد که هر کدام در نوع خود جذاب هستند. لنوو تلاش زیادی برای کنترل دما کرده و با کمک سیستم خنک‌سازی مبتنی بر مایع و کانال‌های مسی سعی کرده حرارت را مدیریت کند. باتری‌های این گوشی به کناره‌های بدنه و زیر دستان شما منتقل شده‌اند تا به مدار منطقی دستگاه فشاری وارد نشود. این باتری‌ها دو تکه ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستند که از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کنند و اجازه می‌دهند که از صفر تا ۵۰ درصد را در عرض ۱۰ دقیقه پر کنید. برای شارژ کامل این باتری ۳۰ دقیقه زمان لازم است.

image

لیجن فون دوئل برای استفاده در حالت افقی طراحی شده و دوربین سلفی آن در پهلوی دستگاه بیرون می‌زند. این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است و علاوه بر سلفی می‌تواند برای استریم بازی‌ها استفاده شود. وزن گوشی جدید لنوو ۲۳۹ گرم و ضخامت آن در بیشترین نقطه ۹.۹ میلی‌متر است. در قاب عقب نیز دوربین دوگانه‌ای قرار گرفته که شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.72 و لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی است.

لنوو لیجن فون دوئل یا لیجن فون پرو قرار است تا پایان ماه جاری میلادی روانه بازار چین شود و در آینده به آسیا اقیانوسیه، بخش‌هایی از اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین برود. قیمت این دستگاه حدود ۶۵۰ دلار خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)