خانهاخبار
برقراری اینترنت همراه در ۱۸ استان کشور (آخرین وضعیت اتصال به اینترنت)

برقراری اینترنت همراه در ۱۸ استان کشور (آخرین وضعیت اتصال به اینترنت)

از لحظاتی پیش و بنا بر گزارش کاربران، اینترنت همراه در بعضی مناطق کشور به حالت عادی بازگشته است. به نظر می‌رسد ادامه‌ی دسترسی به اینترنت در سایر مناطق کشور نیز در حال انجام است.
۱۳۹۸/۹/۶

۲ آذر ۹۸: از ۱۰۰ ساعت پیش و بنا بر تصمیم شورای عالی امنیت ملی، دسترسی به اینترنت محدود به سایت‌ها و سرورهای داخلی ایران شده بود که به نظر می‌رسد این محدودیت در بعضی از مناطق و تامین‌کنندگان خدمات اینترنت به پایان رسیده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر تمامی دانشگاه‌های کشور و همچنین استان‌های هرمزگان، یزد، کرمان، کرمانشاه، فارس و برخی نقاط تهران موفق به اتصال به اینترنت شده‌اند. در صورتی که اینترنت شما به حالت عادی بازگشته، نوع اتصال خود (ADSL، TD-LTE- Mobile Data) و محل اتصال خود را در بخش نظرات قرار دهید. 

به روزرسانی ۶ آذر ۹۸: دسترسی به اینترنت همراه در ۱۸ استان کشور برقرار شده است. این استان‌ها به ترتیب تهران، مرکزی، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، چهارمحال بختیاری، همدان ،اردبیل، زنجان، یزد و ایلام بوده است.

به روزسانی ۲ آذر ۹۸: بنا به گزارش‌های رسمی، اینترنت ثابت خانگی در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام به حالت عادی بازگشته است. همچنین بنابرگزارش Netblocks در حال حاضر سطح دسترسی در ایران به ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به روزرسانی 2 آذر ساعت 15:00: بنابر خبرهایی که منتشر شده اینترنت خانگی به سرعت در مناطق مختلف در حال اتصال است و آمار نت بلاکس هم نشان از این موضوع دارد. اینترنت موبایل هم بنابر خبرها تا فردا یکشنبه 3 آذر متصل می‌شود.

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (763 نظر)

قائم

۱۳۹۸/۹/۱۳
سلام
نت تو شهرما (زابل) هم قطعه چندین بار هم زنگ زدم به 9990 همراه اول میگن وصله در صورتیکه وصل نیست وهردفعه یه چیزی میگن یه دفعه میگن عیب از گوشی وقتی قانع شون میکنی که عیب از گوشی نیست میگن عیب از تنظیماته گوشیه میگی از اونم نیست میگن عیب از سیم کارته و.....

Violin25

۱۳۹۸/۹/۱۱
اقایون شهرتون نت وصل شد خیالتون راحته الان..؟! بابا بنی ادم اعضای یکدیگرند زاهدان هنو نت همراه قطه...

Masoud

۱۳۹۸/۹/۸
اصفهان از ساعت یک ظهر وصل شد

باران

۱۳۹۸/۹/۸
سلام امروز دیگه 9 من شیرزام هنوز نت قطه والا خسته شدیم

طبیعت

۱۳۹۸/۹/۸
خودشوم میدونن مردم نیاز دارن و کلا تغریحی هم ندارن جز اینترنت..بخاطر همین میخوان تلافی کنن