خانهاخبار
گوشی شیائومی Mi 9 SE به‌زودی به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد

گوشی شیائومی Mi 9 SE به‌زودی به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد

شرکت چینی شیائومی چندی پیش از گوشی‌ Mi 9 SE رونمایی کرد که از امکانات بالایی بهره می‌برد. اکنون پس از گذشت یک ماه از رونمایی دستگاه، شایعاتی مبنی بر عرضه جهانی دستگاه به گوش می‌رسد.
۱۳۹۸/۱/۴

 

گوشی شیائومی Mi 9 SE که در ماه گذشته رونمایی شد، در‌حالحاضر تنها در چین در دسترس است. البته از آنجا که نام این دستگاه در لیست گوشی‌های بین‌المللی در وب‌سایت شیائومی درج شده، انتظار می‌رود این دستگاه به‌زودی در دیگر نقاط دنیا نیز عرضه شود.  

البته نباید این موضوع را حتمی دانست، چرا که پیش‌تر نام گوشی‌های دیگری در این صفحه درج شده بود که هرگز خارج از چین عرضه نشدند. با این حال در خصوص گوشی Mi9 SE شواهد موجود، سبب شده تا باور کنیم که دستگاه مذکور به‌ صورت جهانی عرضه خواهد شد.

image

 

تاکنون شیائومی در مورد عرضه جهانی این دستگاه سکوت کرده است، بنابراین برای اطمینان از این موضوع باید منتظر بمانیم تا  اطلاعات بیشتری از جانب شیائومی منتشر شود.

دستگاه مذکور مدل پایین رده سری Mi 9 محسوب می‌شود و اولین دیوایسی است که از پردازنده اسنپدراگون 712 در آن استفاده می‌کند. رم گوشی 6 گیگابایت ظرفیت دارد و 128 گیگ حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای نمایشگر فول اچ‌دی 5.97 اینچی است و سه دوربین با کیفیت‌های 48، 13 و 8 مگا پیکسل در آن تعبیه شده است. دوربین سلفی دستگاه نیز 20 مگا پیکسل کیفیت دارد.

 حسگر اثرانگشت درون نمایشگر و باتری 3070 میلی‌آمپری از دیگر مشخصات شیائومی Mi 9 SE هستند. باتری دستگاه نیز از شارژر سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند.  

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)