خانهاخبار
Inbox by Gmail رسما 13 فروردین به کار خود پایان می‌دهد

Inbox by Gmail رسما 13 فروردین به کار خود پایان می‌دهد

اپلیکیشن کلاینت ایمیلی Inbox by Gmail که توسط گوگل توسعه یافته بود قرار است در تاریخ 13 فروردین 98 رسما به کار خود پایان دهد و از دسترس خارج شود.
۱۳۹۷/۱۲/۲۹

گوگل مدتی قبل تایید کرد که اپلیکیشن محبوب ایمیل این شرکت موسوم به Inbox by Gmail در بهار ۲۰۱۹ به کار خود پایان می‌دهد. این شرکت در خبر اولیه خود اشاره‌ای به تاریخ دقیق این اتفاق نکرده بود، اما امروز اعلام شد که اپلیکیشن مذکور به صورت رسمی در تاریخ ۲ آوریل (۱۳ فروردین) متوقف خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه‌ای که در چند ساعت گذشته برای کاربران اپ Inbox فرستاده شده، گوگل در نظر دارد تا ظرف ۱۵ روز آینده فعالیت اپلیکیشن خود را متوقف کند. بدین ترتیب Inbox by Gmail نیز همزمان با گوگل پلاس در تاریخ ۲ آوریل از دسترس خارج می‌شود.

پیش از این فقط اعلام شده بود که اپ مذکور در انتهای ماه مارس از کار خواهد افتاد، ولی حالا در اطلاعیه جدید این برنامه آمده است:

این اپلیکیشن تا ۱۵ روز دیگر از دسترس خارج می‌شود. قابلیت‌های محبوب این برنامه در اپلیکیشن Gmail هم وجود دارد. پیغام‌های شما در آن اپلیکیشن منتظرتان خواهند بود.

در کنار این اعلان، لینکی توسط گوگل در اختیار کاربران قرار داده شده که با کمک آن می‌توانند اپلیکیشن Gmail را باز کنند. بدیهی است که این شرکت به مرور قابلیت‌های بیشتری را از اپ Inbox به Gmail منتقل می‌کند، ولی در این میان به هر حال ممکن است بعضی از قابلیت‌ها از دست برود. خوشبختانه اما گوگل می‌گوید شدیدا مشغول کار است تا قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۱/۳
من ک نداشتمش. همون جی میل رو داشتم