خانهاخبار
امکان استریم و انجام بازی‌های PC روی ایکس باکس وان به اپ Wireless Display اضافه شد

امکان استریم و انجام بازی‌های PC روی ایکس باکس وان به اپ Wireless Display اضافه شد

در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن Wireless Display، مایکروسافت امکان استریم بازی‌های ویدیویی از PC بر روی ایکس باکس وان را فراهم کرده و به شما اجازه می‌دهد از کنترلر کنسول خود استفاده کنید.
۱۳۹۷/۱۲/۲۳

مایکروسافت حالا این امکان را برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان فراهم کرده تا بازی‌های کامپیوتر را در کنسول استریم و آن‌ها را با کنترلر بازی کنند. اپلیکیشن Wireless Display که به تازگی به‌روزرسانی شده به شما اجازه می‌دهد بازی‌های استیم یا سایر بازی‌ها را مستقیما بر روی ایکس باکس وان انجام دهید. برای کنترل از راه دور کامپیوتر می‌توانید از کنترلر عادی ایکس باکس استفاده کنید.

اپ Wireless Display مایکروسافت برای ایجاد ارتباط میان PC و ایکس باکس وان از Miracast استفاده می‌کند و با استفاده از دکمه‌های ترکیبی Win + P می‌توانید استریم خود را آغاز کنید. در این برنامه مودهای لتنسی مختلفی برای گیمینگ و تماشای استریم وجود دارد که می‌توانید روی کامپیوتر به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اگر می‌خواهید استریمی را روی ایکس باکس به نمایش بگذارید این اپلیکیشن بهترین گزینه موجود است. البته امکان استریم محتواهای محافظت شده مثل نتفلیکس در این نرم‌افزار وجود ندارد.

اپ Wireless Display از ماه‌ها قبل تحت عناوین مختلف در دسترس آزمایش‌گران قرار گرفته بود، اما حالا به صورت رسمی در دسترس تمام دارندگان ایکس باکس وان قرار گرفته است. نام این اپلیکیشن قبلا Connect on Windows بود و به عنوان اپی برای Surface Hub کار خود را شروع کرد. مایکروسافت چندی قبل پشتیبانی از موس، کیبورد، تاچ و قلم را برای کنترل این سیستم به اپلیکیشن خود اضافه کرد و حالا امکان پشتیبانی از کنترلر برای نسخه ایکس باکس نیز در دسترس قرار گرفته است. اگرچه این شرکت از سال‌ها پیش مشغول کار روی سیستمی برای استریم بازی روی ایکس باکس وان بود، ولی به نظر می‌رسد که راهکار فعلی آن‌ها بهترین روش برای اجرای عناوین استیم در ایکس باکس وان است.

این اپلیکیشن متاسفانه از کیبورد و موس پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین فعلا نمی‌توانید بازی‌های PC را روی ایکس باکس وان استریم کنید و به ورودهای سنتی دسترسی داشته باشید. با این حال همواره احتمال تغییر وجود دارد چرا که مایکروسافت اواخر سال گذشته امکان پشتیبانی از کیبورد و موس را برای تعدادی از بازی‌های خود فراهم کرده بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)