خانهاخبار
قابلیت اسکرین میرورینگ در اپ Your Phone وارد فاز آزمایشی شد

قابلیت اسکرین میرورینگ در اپ Your Phone وارد فاز آزمایشی شد

مایکروسافت به‌تازگی قابلیت Screen Mirroring را در اپ Your Phone وارد فاز آزمایشی کرده و آن را به زودی عمومی می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد از روی کامپیوتر به موبایل خود دسترسی داشته باشند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۳

بر اساس خبرهای جدید، مایکروسافت آزمایش قابلیت‌های تازه برای اپلیکیشن Your Phone را آغاز و امکان اسکرین میرورینگ (Screen Mirroring) را برای شمار محدودی از دستگاه‌ها فعال کرده است. این امکان در حال حاضر فقط در گلکسی اس ۸ و گلسی اس ۹ در دسترس قرار دارد و به گفته مایکروسافت، سرفیس گو تنها سرفیسی است که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. اما ظاهرا در آینده قرار است این ویژگی را در دستگاه‌های بیشتری مشاهده کنیم.

اسکرین میرورینگ موبایل قابلیتی است که مایکروسافت آن را در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند مستقیما از طریق کامپیوتر با موبایل‌شان تعامل داشته باشند. به این ترتیب وقتی مشغول کار هستید و مثلا می‌خواهید نگاه کوچکی به اسنپ‌چت یا واتس‌اپ داشته باشید، دیگر لازم نیست به گوشی خود دست بزنید، چون می‌توانید از روی کامپیوتر آن را بررسی کنید. این قابلیت از بلوتوث و WiFi استفاده می‌کند و به نسخه ۱۸۰۳ ویندوز ۱۰ یا نسخه‌های بالاتر این سیستم عامل نیاز دارد. در گوشی هم حداقل باید اندروید ۷ داشته باشید.

مایکروسافت اعلام کرده که این قابلیت فعلا در فاز پیش‌نمایش قرار دارد و به همین دلیل ممکن است در حال حاضر نتوانید به آن دسترسی داشته باشید. با این حال همه کاربران با کمی صبر به زودی می‌توانند از این ویژگی جدید استفاده کنند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)