خانهاخبار
10 موبایل برتر اندرویدی ماه فوریه از نگاه AnTuTu

10 موبایل برتر اندرویدی ماه فوریه از نگاه AnTuTu

سرویس بنچمارک AnTuTu مطابق معمول فهرست 10 موبایل برتر اندرویدی ماه فوریه 2019 را منتشر کرده است. نام گلکسی اس 10 پلاس در صدر این فهرست دیده می‌شود.
۱۳۹۷/۱۲/۲۳

پلتفرم بنچمارک AnTuTu جدیدترین فهرست از ۱۰ تلفن هوشمند اندرویدی برتر ماه فوریه ۲۰۱۹ را منتشر کرد. این فهرست با استفاده از میانگین امتیاز هر تلفن هوشند در بازه زمانی ۱ فوریه تا ۲۸ فوریه و با استفاده از نسخه هفتم اپلیکیشن AnTuTu Benchmark تهیه شده است. آنتوتو می‌گوید از هر یک از مدل‌های موجود در این فهرست حداقل هزار دستگاه را آزمایش کرده است. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید در جایگاه اول پردازنده ۸ میلی متری اگزینوس ۹۸۲۰ متعلق به گلکسی اس ۱۰ پلاس قرار گرفته که توانسته امتیاز میانگین ۳۳۲٫۸۵۰ را کسب کند.

جایگاه دوم به Honor V20 اختصاص دارد که امتیاز میانگین آن ۳۰۵٫۵۹۹ است. هوآوی میت ۲۰ ایکس و میت ۲۰ عادی نیز با امتیازهای ۳۰۴٫۵۸۸ و ۳۰۲٫۹۸۵ در رتبه‌های بعدی قرار دارند. جایگاه پنجم با امتیاز ۳۰۰٫۷۳۴ متعلق به Honor Magic 2 است. همه تلفن‌های هوآوی و آنر موجود در این فهرست از پردازنده ۷ میلی متری Kirin 980 استفاده می‌کنند.

شیائومی می میکس 2S با برخورداری از اسنپدراگون ۸۴۵ و امتیاز ۲۹۸٫۰۰۷ در جایگاه ششم قرار گرفته و پس از آن به ترتیب وان پلاس ۶، ایسوس ROG Phone و شیائومی می ۸ دیده می‌شوند. در جایگاه آخر نیز شیائومی می میکس ۳ حضور دارد که با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ توانسته امتیاز ۲۹۶٫۹۲۰ را کسب کند.

با توجه به عرضه اسنپدراگون ۸۵۵ انتظار می‌رود موبایل‌های جدید در گزارشات بعدی آنتوتو جای اعضای حال حاضر این فهرست را بگیرند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

امیررضا

۱۳۹۸/۱/۲
سامسونگ هرسال فقط دو مدل پرچمدار میزنه، بعد تو این لیست دو مدل میت هستن درحالی که فقط s10+ هست، این گوشیای هواوی و آنر که هستن میان رده هاش نیستن که، هر شرکتی با بهترین پردازنده میتونه توی این لیست ده تا گوشی هم داشته باشه

امیررضا

۱۳۹۸/۱/۲
گوشیای سامسونگ هر سال وقتی میان اولن، اس ۹ بعد یک سال بیست و شیشمه با 15 هزار اختلاف نسبت به دهم کلا، وقتی خوشت نمیاد از یه برند لازم نیست انقدر خودتو کوچیک کنی مگه چند تا گوشی پرچمدار کلا امسال اومدن که میگی مال پارسال توشه عجیبه، view 20 رو چه حساب میان ردست؟ وقتی جهت دار حرف میزنی حواست باشه انقدر ضایع نباشی

سعید

۱۳۹۷/۱۲/۲۴
یادش بخیر یه زمانی یه مدل اچ تی سی یه مدل ال جی و یه مدل سونی توشون بود الان هیچ

mO

۱۳۹۷/۱۲/۲۳
سلام
اصلاح بفرمایین نانومتر نه میلیمتر

Arya

۱۳۹۷/۱۲/۲۳
جالبه که Xiaomi Mi 9 تو این لیست نیست ، زبان سایت AnTuTu بزارید رو چینی بعد لیست بهترین های ماه فوریه نگاه کنید ، Mi 9 با امتیاز 371849 صدرنشین