خانهاخبار
گلکسی نوت 10 نسخه 5G خواهد داشت

گلکسی نوت 10 نسخه 5G خواهد داشت

همان طور که انتظار داشتیم، با توجه به چیزهایی که از کد منبع هسته خانواده گلکسی اس 10 رویت شده، گلکسی نوت 10 نیز احتمالا نسخه 5G خواهد داشت.
۱۳۹۷/۱۲/۲۲

سامسونگ به تازگی کد منبع هسته خانواده گلکسی اس ۱۰ را منتشر کرده است. اکنون اعضای وبسایت XDA Developers با بررسی این کد دریافته‌اند که در این کد ظاهرا اشاره‌ای به نسخه 5G گلکسی نوت ۱۰ وجود دارد.

با توجه به این که چند وقت پیش نسخه 5G اس ۱۰ معرفی شد، این تصمیم از سوی سامسونگ اتفاق عجیب و غافل‌گیرکننده‌ای نیست، با این حال تایید این موضوع آن هم از طریق کدهای منبع چیزی است که می‌تواند خیال ما را از بابت نوت ۱۰ راحت کند.

البته فراموش نکنید که این نتیجه‌گیری مبتنی بر خبری صورت گرفته که چند ماه پیش منتشر شده و نوت ۱۰ را با نام davinci معرفی کرده بود. حالا در این کد شاهد خطی هستیم که در آن به نام davinci5G اشاره شده است.

image

این خطوط به هسته دستگاه نشان می‌دهد که برای دوربین باید از کدام درایور استفاده کند. در همین تصویر می‌توانید ببینید که عبارت beyond0 برای گلکسی اس ۱۰ ای، beyond1 برای گلکسی اس ۱۰، beyond2 برای گلکسی اس ۱۰ پلاس و beyond برای گلکسی اس ۱۰ فایو جی نوشته شده است.

به‌علاوه، در این کد اشاره به نام دیگری تحت عنوان luge نیز دیده می‌شود. در گذشته حدس زده می‌شد که این اسم به تلفن هوشمند تاشوی سامسونگ مربوط باشد، ولی بعدها مشخص شد که نام رمزی گلکسی فولد winner است. با این حساب به نظر می‌رسد که luge موبایل دیگری باشد که این غول بزرگ کره‌ای در حال تولید آن است.

image

در حال حاضر می‌دانیم که گلکسی نوت ۱۰ دوربینی چهارگانه و نمایشگری ۶.۶۶ اینچی دارد. فعلا اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی خبرها و شایعات بیشتری منتشر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۲۳
عالی عالی سامسونگ هر روز و با هر گوشی فاصله اش رو با رقباش بیشتر و بیشتر میکنه

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۲۲
حال آدم بهم میخوره ازین تبلیغات مسخره.. گلکسی اس 10 هم اومد و حتی در قیاس با میت 20 هم چیز خیلی شاخی نبود.. شروع کردن به تعریف و تمجید از نوت 10 که دم داره و سم داره و شاخ داره و...
حتی اونیم که علاقمند به این برند هست و گوشی هاش هست زد حرصش میگیره

آرش

۱۳۹۷/۱۲/۲۲
مثل همیشه تکراری و از مد افتاده