خانهاخبار
معرفی چندراهی تسکو مدل TPS 548U

معرفی چندراهی تسکو مدل TPS 548U

تسکو فقط در زمینه لوازم جانبی معمول موبایل فعالیت ندارد و در بخش‌هایی مانند چند راهی و لوازمی از این دست هم که به نوعی برای گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود تبحر دارد.
۱۳۹۷/۱۲/۲۱

تولید محصولات تکنولوژی همیشه به لوازم جانبی مخصوص گوشی‌های هوشمند ختم نمی‌شود. محصولاتی هستند که با پیشرفت دنیای فناوری به‌خوبی توانسته‌اند به‌روز شوند و خودشان را با این بخش هماهنگ کنند. تسکو که درزمینهٔ تولید محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه زبان زد است چندراهی برقی را تولید و روانه بازار کرده که می‌تواند نیاز خیلی از کاربران گوشی‌های هوشمند را به‌خوبی مرتفع کند. محصولی که امروز به شما معرفی می‌کنیم TPS 548U است.

image

برای خرید این محصول می‌توانید به وبسایت رسمی تسکو مراجعه کنید.

TPS 548U

چند راهی برق تسکو علاوه بر مزیت‌هایی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم ظاهری بسیار زیبا دارد که نیازی نیست حتما آن را زیر میز کامپیوتر خودتان قرار دهید تا دیده نشود بلکه با ظاهر زیبایش می‌تواند تکمیل کنند دکوراسیون شما هم باشد.

image

این چند راهی از پلاستیک سخت درست شده و کابلی به طول 2 متر برایش در نظر گرفته شده است. شاید تصور کنید که وزن برای این‌گونه محصولات خیلی اهمیت ندارد اما کاملا اشتباه می‌کنید زیرا اگر بخواهید این چند راهی را با چسب دو طرفه به‌جایی متصل کنید نباید وزن خیلی زیادی داشته باشد که بعد از مدتی شل یا کنده شود. وزن این محصول فقط 470 گرم است که به‌راحتی به شما امکان می‌دهد آن را هرجایی دوست دارید بچسبانید و نگرانی‌ای بابتش نداشته باشید. 4 پریز برای این چند راهی در نظر گرفته شده که مجهز به پوشش محافظ کودک هستند و همین محافظ‌ها کمک می‌کنند تا گرد و غبار هم به داخل محصول نفوذ نکند.

image

علاوه بر این 4 پریز بخشی دیگر را روی این چند راهی مشاهده می‌کنید که جنسی از فلز دارد و 4 درگاه USB روی آن قرار گرفته است. کمی بالاتر از این درگاه‌ها کلیدی فیزیکی تعبیه شده که با فشردن آن می‌توانید جریان برق را در کل چند راهی قطع یا وصل کنید.

image

حداکثر آمپر خروجی از درگاه‌های USB برابر 3.4 ولت است که به طور خودکار هر کدام از دستگاه‌ها که توانایی شارژ با آمپر بالاتر داشته باشند را تشخیص می‌دهد و جریان بیشتر را به سمت آن‌ها می‌فرستد. با کمک این درگاه‌ها دیگر نیازی نیست از سری‌های بزرگ شارژ استفاده کنید. در نهایت حداکثر توان خروجی هم برابر 2500 وات است.

با کمک این چند راهی نیازی نیست نگران جا گذاشتن سری شارژ خودتان باشید در عین حال که ظاهر جذابش هم آن را به محصولی کاملا شیک تبدیل کرده که اگر در دیدتان باشد مشکلی ایجاد نمی‌کند.

image

www.tsco.ir

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)