خانهاخبار
هوآوی Watch GT، بند 3 پرو و بند 3e در هند عرضه شد

هوآوی Watch GT، بند 3 پرو و بند 3e در هند عرضه شد

هوآوی امروز واچ GT، بند 3 پرو و بند 3e را به طور رسمی در هند معرفی کرد. این سه محصول جدید به صورت انحصاری از طریق آمازون هند در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
۱۳۹۷/۱۲/۲۲

ساعت هوشمند Huawei Watch GT که در اکتبر سال گذشته همراه با سری میت ۲۰ معرفی شده بود حالا به صورت رسمی در هند عرضه می‌شود. این دستگاه دو مدل اسپورت و کلاسیک دارد. مدل اسپورت با قیمت ۲۲۹ دلار و مدل کلاسیک با قیمت ۲۴۳ دلار به فروش می‌رسد. هر دو مدل مذکور به صورت انحصاری از تاریخ ۱۹ مارس در آمازون هند در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

Watch GT نمایشگری ۱.۳۹ اینچی از نوع AMOLED دارد که کیفیت آن ۴۵۴ و ۴۵۴ پیکسل است. این دستگاه از استیل ضدزنگ 316L ساخته شده و در برابر آب مقاوم است.

این ساعت هوشمند از GPS استفاده می‌کند و می‌تواند فعالیت‌های مختلفی مثل دوچرخه‌سواری، دویدن، شنا و پیاده‌روی را ردیابی کند. Watch GT همچنین قابلیت‌هایی برای پیگیری وضعیت خواب و ضربان قلب دارد و از یک باتری ۴۲۰ میلی آمپری استفاده می‌کند که اگر روزانه یک ساعت و نیم از آن استفاده کنید، می‌تواند تا دو هفته دوام بیاورد.

image

هوآوی علاوه بر این Watch GT، از Band 3e و Band 3 Pro نیز رونمایی کرده است. این دو دستگاه به ترتیب با قیمت ۲۴ و ۶۸ دلار به فروش می‌رسند. Band 3e از تاریخ ۱۹ مارس و Band 3 Pro از تاریخ ۲۶ مارس به طور انحصاری در آمازون در دسترس قرار می‌گیرند.

Band 3e نمایشگری ۰.۵ اینچی از نوع POLED دارد که عمر باتری آن دو هفته است. این دستگاه می‌تواند تا عمق ۵۰ متری داخل آب برود و قابلیتی دارد که اگر آن را روی آن را به کشف‌تان وصل کنید، با کمک Footwear Mode می‌تواند خیلی دقیق‌تر اطلاعات مربوط به پیاده‌روی یا دویدن‌های شما را گردآوری کند.

از آن سو، Band 3 Pro نمایشگری ۰.۹۵ اینچی از نوع AMOLED دارد و از یک باتری ۱۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند. این دستگاه از قابلیت‌هایی مثل GPS، مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری، سیستم ردیابی ضربان قلب و پیگیری وضعیت خواب برخوردار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مجتبی

۱۳۹۷/۱۲/۲۲
با اینکه هیچ علاقه ای به این جور ساعت ها ندارم ولی تو بررسی ها مشخص شده هواوی بهتر از سامسونگ ساعت های هوشمندش کار میکند و رابطه کاربری باز تر و شکیل تری دارند
تو دیجی کالا هم به این موضوع اشاره شده