خانهاخبار
احتمال تولید گوشی مچی با پتنت جدید موبایل تاشوی سامسونگ

احتمال تولید گوشی مچی با پتنت جدید موبایل تاشوی سامسونگ

به تازگی پتنتی از سامسونگ منتشر شده که طراحی جدیدی از گوشی‌های تاشو را به نمایش می‌گذارد. این طراحی به گونه‌ای است که می‌تواند امکان بستن گوشی دور مچ دست را فراهم کند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۲

در چند وقت اخیرا پتنت‌های زیادی در زمینه موبایل‌های تاشو منتشر شده است. حالا پتنت جدیدی از شرکت سامسونگ در سطح اینترنت پخش شده که نشان از نوعی طراحی متفاوت اما بسیار جذاب دارد.

این پتنت که توسط وبسایت LetsGoDigital کشف شده گوشی تاشویی را نشان می‌دهد که نمایشگری باریک و دراز دارد و طوری به نظر می‌رسد که انگار قابلیت بسته شدن دور مچ دست را دارد.

بخش عمده اطلاعات این پتنت به زبان کره‌ای نوشته شده، اما طرح‌های زیادی در آن وجود دارد که شکل ظاهری این دستگاه را به خوبی به تصویر می‌کشد. در این طراحی‌ها به نظر می‌رسد که بخش بالایی دستگاه قابل تا شدن نیست چون دوربین‌های جلو و عقب (و احتمالا اکثر قطعات الکترونیکی) در آن قرار گرفته است.

نوار باریک پایین گوشی هم ظاهرا تاشدنی نیست اما در اواسط بدنه این محصول شیارهایی مشاهده می‌شود که حاکی از سطح انعطاف‌پذیری بالای این دستگاه و نمایشگر آن است.

البته اگر قرار باشد این دستگاه را دور مچ دست ببندیم، طراحی آن در شرایط فعلی آن قدرها ایده‌آل یا مطلوب به نظر نمی‌رسد، اما نوآوری سامسونگ به خودی خود شایسته تقدیر است.

در حال حاضر هیچ مدرک یا سندی از احتمال عرضه این محصول خبر نمی‌دهد و این اتفاق کاملا طبیعی است، زیرا بسیاری از شرکت‌ها خیلی از پتنت‌های خود را صرفا برای محافظت از ایده‌های خود به ثبت می‌رسانند؛ ایده‌هایی که ممکن است هرگز عملی نشوند.

اگر این طراحی را می‌پسندید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که گوشی Nubia Alpha را ببینید. این دستگاه در MWC 2019 معرفی شد، ولی شاید در هیاهوی کنگره جهانی موبایل آن قدرها که باید نتوانست توجه مردم را به خود جلب کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)