خانهاخبار
لپتاپ Mi Notebook شیائومی با پردازنده Core i5 در Geekbench رویت شد

لپتاپ Mi Notebook شیائومی با پردازنده Core i5 در Geekbench رویت شد

مدل جدید لپتاپ شیائومی با نام Mi Notebook با پردازنده اینتل Core i5 در پایگاه داده Geekbench رویت شد. این لپتاپ توانسته نمره قابل قبولی از این تست کسب کند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۲

شیائومی اولین بار در سال ۲۰۱۶ وارد بازار لپتاپ شد و Mi Notebook Air را معرفی کرد تا در برابر آیپد ایر اپل قد علم کند. می نوت‌بوک طراحی شیک و سخت‌افزاری قدرتمند دارد. شیائومی از آن زمان تاکنون چندین مدل تازه را به این خط تولید اضافه کرده است. حالا دستگاه جدیدی که پیش‌بینی می‌شود یکی از مدل‌های می نوت‌بوک باشد به تازگی در Geekbench مشاهده شده است.

این دستگاه با شماره مدل Tim TM1814 به ثبت رسیده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این دستگاه همان مدل بعدی Mi Book است. همان طور که در تصویر می‌بینید، این دستگاه از پردازنده چهار هسته‌ای اینتل Core i5-8265U استفاده می‌کند و ۸ گیگابایت رم دارد. مطابق معمول، در پایگاه داده Geekbench اطلاعات دیگری ارائه نمی‌شود، بنابراین نمی‌توانیم از اندازه یا رنج قیمت این دستگاه اطمینان داشته باشیم.

این لپتاپ در حالت تک هسته‌ای موفق به کسب نمره ۴۴۱۲ و در حالت چند هسته‌ای موفق به کسب نمره ۱۲۴۱۴ شده که با توجه به برخورداری از پردازنده Core i5 نمره قابل انتظار و متداولی به حساب می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)