خانهاخبار
فیلم Captain Marvel توانست بهترین فروش آخر هفته سال را از آن خود کند

فیلم Captain Marvel توانست بهترین فروش آخر هفته سال را از آن خود کند

جدیدترین اثر از دنیای سینمایی مارول با نام Captain Marvel موفق شد با عملکردی که کمی بهتر از انتظارات ظاهر شد بهترین فروش آخر هفته سال جاری را از آن خود کند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۱

اگر استودیوهای فیلم‌سازی به دنبال مدرک دیگری می‌گردند تا ثابت کند که مردم هنوز طرفدار فیلم‌های ابرقهرمانی هستند، کافی است نگاهی به فروش فیلم‌های سینمایی در آخر هفته گذشته بیندازند.

فیلم جدید مارول و دیزنی با نام Captain Marvel یک بار دیگر ثابت کرد که مردم هنوز از فیلم‌های ابرقهرمانی خوششان می‌آید. این فیلم در آخر هفته گذشته موفق شد در سینماهای آمریکا حدود ۱۵۳ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

این فیلم تا این جای سال پرفروش‌ترین آخر هفته را به ثبت رسانده و کمی بهتر از انتظارات ظاهر شده است. با این حال باید ببینیم در ادامه چه عملکردی خواهد داشت.

فروش اولین آخر هفته فیلم کاپیتان مارول با درخشش بری لارسن در میان ۲۱ فیلم دنیای سینمایی مارول، پس از Iron Man 3 با ۱۷۴.۱ میلیون دلار و کمی بالاتر از Guardians of the Galaxy Vol. 2 با فروش ۱۴۶.۵ میلیون دلار در جایگاه هفتم قرار می‌گیرد. رتبه نخست این فهرست متعلق به Avengers: Infinity War با فروش آخر هفته ۲۵۷.۷ میلیون دلار است.

Captain Marvel اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول است که به طور اختصاصی برای یک ابرقهرمان زن ساخته شده. پیش از این کمپانی DC و وارنر براز با فیلم Wonder Woman در این زمینه موفق ظاهر شده بودند، اما کاپیتان مارول در همین گام اول از Wonder Woman که در سال ۲۰۱۷ کار خود را با فروشی ۱۰۰.۵ میلیون آغاز کرد، پیشی گرفته است. اثر سینمایی جدید مارول توسط آنا بودن و رایان فلک کارگردانی شده، در حالی که کارگردانی Wonder Woman فقط برعهده پتی جنکینز قرار داشت.

image

داستان فیلم کاپیتان مارول در کالیفرنیای دهه ۱۹۹۰ رخ می‌دهد، جایی که شخصیت بری لارسن با نیک فیوری با بازی ساموئل ال. جکسن متحد می‌شود تا ماموریتی مهم را انجام دهد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به بن مندلسون، جود لاو، انت بنینگ و لاشانا لینچ اشاره کرد.

این فیلم تاکنون با نقدهای مثبتی روبرو شده و در حال حاضر در وبسایت راتن تومیتوز امتیاز ۸۰ درصد را کسب کرده است، اما اقبال منتقدان نسبت به این اثر به اندازه سایر فیلم‌های مارول نظیر The Avengers با امتیاز ۹۲ درصد یا Captain America: Civil War با امتیاز ۹۱ درصد خوب نبوده است. اکنون باید صبر کنیم و ببینیم که نظرات منتقدان بر روند فروش این فیلم چه تاثیری می‌گذارد، با این حال شروع قوی کاپیتان مارول می‌تواند خبر خوبی برای کمپانی دیزنی باشد. این استودیو حدود یک ماه دیگر قسمت بعدی انتقام‌جویان با نام Avengers: Endgame را به روی پرده‌های سینما خواهد برد. کاپیتان مارول با بازی بری لارسن در کنار بسیاری از شخصیت‌های سرشناس این فیلم در قسمت چهارم انتقام‌جویان حضور خواهد داشت.

علاوه بر کاپیتان مارول، در آخر هفته گذشته فیلم How to Train Your Dragon: The Hidden World در سومین هفته از اکران خود موفق به کسب ۱۴.۷ میلیون دلار، و فیلم Tyler Perry's A Madea Family Funeral در دومین هفته از اکران خود موفق به کسب ۱۲.۱ میلیون دلار شدند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)