خانهاخبار
متن ساز هوشمند جیمیل هم اکنون در همه دستگاه‌های اندروید در دسترس قرار دارد

متن ساز هوشمند جیمیل هم اکنون در همه دستگاه‌های اندروید در دسترس قرار دارد

بدون شک قابلیت پاسخگویی هوشمند و متن ساز هوشمند از ویژگی‌های بسیار مفید گوگل هستند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۰

بدون شک قابلیت پاسخگویی هوشمند و متن ساز هوشمند از ویژگی‌های بسیار مفید گوگل هستند. هر شخصی به صورت حداقلی در هنگام کار با پست الکترونیکی خود با این ویژگی‌ها برخورد دارد. با این حال، در زمینه گوشی‌های هوشمند، همه چیز تا اوایل این هفته متفاوت بود. این بدان دلیل است که متن ساز هوشمند در ماه اکتبر هم زمان با عرضه پیکسل 3 عرضه شده بود. اما هم اکنون می‌توانید در دستگاه اندروید خود از این ویژگی سودمند استفاده کنید. این ویژگی در تلاش است تا آن چه شما در پاسخ به ایمیل خود می‌نویسید را پیش بینی نموده و متن ان را بصورت خودکار بر روی صفحه نمایش به شما نشان دهد. نمونه این نحوه نمایش را در شکل زیر می‌توانید مشاهده نمایید:

image

 

بصورت پیش فرض شما می‌توانید از پیشنهاد جدید گوگل استفاده نمایید و یا به تایپ کردن سنتی در پاسخ ایمیل خود ادامه دهید. اندروید پلیس در گزارش هفته جاری خود اعلام نمود که متن ساز هوشمند در حال حاضر در تمامی دستگاه‌های اندرویدی در دسترس می‌باشد. این موضوع بدان معنی است که انحصار پیکسل 3 به پایان رسیده است. این ویژگی ابتدا در پیکسل 2، OnePlus 6T و GalaxyS9+ در دسترس قرار گرفت.

image

 

این گزارش می‌گوید که متن ساز هوشمند در حال حاضر در داخل برنامه جیمیل به همراه فایل آموزشی پیش فرض خود به شما نشان خواهد داد که به سادگی می‌توانید به نامه‌های الکترونیکی خود پاسخ دهید. برنامه بسته به نظر شما پاسختان را تایپ می‌کند و همه چیزهایی که باید انجام دهید را به بهترین نحو انجام خواهد داد. اگر شما همچنان به تایپ نمودن خود ادامه دهید، پیشنهاد متن ساز هوشمند ناپدید شده و ممکن است بعدا ظاهر شود. اگر ویژگی‌هایی مانند پاسخ هوشمند و متن ساز هوشمند را مناسب با سلیقه خود نمی‌دانید و می‌خواهید آن را غیر فعال کنید، می‌توانید این کار را با رفتن به تنظیمات برنامه و اعمال تنظیمات انجام دهید.

قابلیت متن ساز هوشمند در نسخه آیفون جیمیل ارائه نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)