خانهاخبار
گلکسی اس 10 با 6 ما اشتراک پریمیوم اسپاتیفای عرضه می‌شود

گلکسی اس 10 با 6 ما اشتراک پریمیوم اسپاتیفای عرضه می‌شود

سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای قرار است امسال به صورت پیش‌فرض روی همه موبایل‌های سامسونگ نصب شود و گلکسی اس 10 نیز از اشتراک پریمیوم 6 ماهه این سرویس بهره‌مند خواهد بود.
۱۳۹۷/۱۲/۱۹

همه کاربران اندروید و iOS به دنبال اپلیکیشن‌های مفید و کاربردی هستند و هیچ چیزی به اندازه اپلیکیشنی که به صورت پیش‌فرض روی دستگاه نصب شده باشد نمی‌تواند این کاربران را خوشحال کند. به همین دلیل است که اپ Maps و Apple Music در آیفون در مدتی کوتاه به محبوبیتی بسیار زیاد رسیدند.

بر همین اساس، اسپاتیفای نیز به تازگی اعلام کرده که قرار است در همه تلفن‌های هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ به صورت پیش‌فرض در اختیار کاربران قرار بگیرد. فهرست دستگاه‌هایی که همراه با اسپاتیفای عرضه می‌شوند شامل خانواده گلکسی اس ۱۰ و گلکسی فولد نیز می‌شود. نکته قابل توجه اما این است که خریداران موبایل‌های سامسونگ می‌توانند از ۶ ماه اشتراک پریمیوم اسپاتیفای بهره‌مند شوند.

یکی از مسئولان شرکت اسپاتیفای به نام استن گارمارک در نشستی خبری گفت:

وقتی چند ماه پیش با سامسونگ به توافق رسیدیم تا اپ ما به صورت پیش‌فرض به گوشی‌های این شرکت اضافه شود بسیار هیجان‌زده بودیم. خبرهای امروز هم صرفا به ما اطمینان می‌دهد که کاربران‌مان بتوانند در سراسر جهان به راحتی از این سرویس استفاده کنند. این همکاری به کاربران موبایل‌های سامسونگ اجازه می‌دهد هر جا که هستند و هر طور که می‌خواهند به موسیقی و پادکست‌های مورد علاقه خود در اسپاتیفای دسترسی داشته باشند.

این حرکت روی هم رفته تصمیمی هوشمندانه و راهبردی برای اسپاتیفای است، خصوصا با توجه به گزارشات متعددی که درباره عملکرد فراتر از انتظار سامسونگ شنیده می‌شود.

بزرگ‌ترین رقیب اسپاتیفای با ۹۶ میلیون مشترک پولی در صنعت استریم موسیقی اپل موزیک است که در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون مشترک دارد. اگرچه بعضی‌ها اعتقاد دارند که اپل موزیک در نهایت اسپاتیفای را پشت سر خواهد داشت، ولی این سرویس در چند سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۲/۱۹
کلیه‌ی اصناف کشور مِن‌جمله: متخصصین غدد و فوق‌کلیوی، جراحان زانو، دامپزشکِ اسب، اتحادیه سیمان پاکتی، تعاونی واردکنندگان کودشیمیایی و ... انتخاب‌ همگی +s10 خواهد بود