خانهاخبار
کانسپت جدید watchOS 6 خبر از ویژگی‌های جدید در واچ فیس سیری و سنجش خواب می‌دهد

کانسپت جدید watchOS 6 خبر از ویژگی‌های جدید در واچ فیس سیری و سنجش خواب می‌دهد

اگر از علاقه‌مندان ساعت هوشمند اپل باشید قطعا از به‌روزرسانی‌ها و نسخه‌های جدید سیستم‌عامل اختصاصی آن Watch OS مطلع بوده و یا آن را پیگیری می‌کنید. به‌تازگی کانسپتی از نسخه ششم Watch OS منتشرشده که خبر از ویژگی‌های جدید و جذابی در این نسخه از این سیستم‌عامل می‌دهد
۱۳۹۷/۱۲/۱۹

 اگر از علاقه‌مندان ساعت هوشمند اپل باشید قطعا از به‌روزرسانی‌ها و نسخه‌های جدید سیستم‌عامل اختصاصی آن Watch OS مطلع بوده و یا آن را پیگیری می‌کنید. به‌تازگی کانسپتی از نسخه ششم Watch OS منتشرشده که خبر از ویژگی‌های جدید و جذابی در این نسخه از این سیستم‌عامل می‌دهد.

کانسپت جدید منتشرشده از watchOS 6 از به‌روزرسانی جدیدی خبر می‌دهد به‌روزرسانی که احتمالا بیشتر روی تغییر عملکرد واچ فیس سیریِ و هم‌چنین ردیاب خواب تمرکز دارد. از ویژگی‌های برجسته‌ای که از این کانسپت منتشرشده می‌توان برداشت کرد بهبود عملکرد ویژگی‌های جدید در watchOS 6 است:

Face Watch سیری: این ویژگی در این نسخه بهبودیافته است.

● ردیابی خواب: اپل با اضافه کردن ویژگی‌های جدید به فکر ردیابی درست‌تر و هم‌چنین کمک به کاربر برای آنالیز خواب کاربرانش است.

● طراحی: در این کانسپت اپل واچ قادر است 4 برنامه را به‌صورت همزمان بر روی صفحه‌نمایش نشان دهد.

● سینک شدن برنامه‌ها با آیفون: در این نسخه اپل واچ به‌سادگی با آیپد و آیفون سینک می‌شود.

● انتقال داده‌های بهتر برای برنامه‌های شخص ثالث: "یکی از نقاط مهم watchOS، گرفتن اطلاعات از گوشی شما به ساعت است که در این نسخه بهبود یافت است.

image

اپل احتمالا سیستم‌عامل هوشمند جدید خود را در جریان کنفرانس اختصاصی خود WWDC در ماه ژوئن منتشر خواهد کرد. با توجه به این کانسپت باید منتظر اتفاقات جذابی باشیم.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)