سرویس خبر
19 اسفند 1397 ساعت 10:27
0 نظر

 

نرم افزار به روز شده تسلا، مالکان را از وضعیت تعمیر خودرو خود مطلع می‌کند

این پاسخ به سوالی است که مالک می‌پرسد: خوردروی من در چه وضعیتی قرار دارد؟

تسلا دیروز اعلام کرد علاوه بر باز کردن سفارشات جدید، تغییرات زیادی در مورد نحوه فروش خودروهایی خواهد داد که در بسیاری از نمایشگاه ارائه می‌شود. این شرکت همچنین اعلام کرد در حال حاضر بر روی حل یکی دیگر از چالش‌های بسیاری از مالکان خودروها که مراکز خدماتی است تمرکز نموده است.

تسلا در خبر ارائه «مدل سوم استاندارد» خود اعلام کرد: «ما سرمایه گذاری خود را در سیستم سرویس خودروهای تسلا افزایش خواهیم داد. این افزایش سرمایه گذاری با هدف یکپارچه شدن خدمات تسلا در عرضه خدمات و همچنین فارغ از ساعات کاری و یا محدوده جغرافیایی اعمال می‌شود. ما می‌خواهیم برای همه مالکان خودروهای تسلا امکان دسترسی به خدمات را فراهم کنیم.» به این ترتیب، شرکت تسلا برنامه خدماتی خود را به روز کرد که این به روز رسانی شامل وضعیت خودروی مورد درخواست می‌باشد. اطلاعیه تغییر وضعیت خودرو از زمان دریافت و انجام خدمات تا زمان تحویل به دست استفاده کنندگان این نوع خدمات خواهد رسید.

این برنامه حتی سرویس روزانه و ساعتی را  نیز برای هر مرکز خدمات سخت افزاری شامل می‌شود. تسلا می‌گوید که زمانی مشتریان می‌توانند به سرعت متوجه شوند که وضعیت خودروشان تغییر کرده و یا اینکه چه مدت طول می‌کشد تا ماشین خود را تحویل خواهند گرفت، دیگر کارکنان شرکت زمان کمتری را در پاسخگویی تلفن صرف می‌کنند و این زمان بیشتر برای تعمیرات صرف خواهد شد. برای مشتریان، این اطلاع رسانی منحصر به فرد باعث می‌شود تا زندگی خود را بهتر و بهینه‌تر برنامه ریزی نمایند.



  19 اسفند 1397
890 بازدید
0 نظر
5.00
  1 رای

نظرات کاربران

در حال بارگذاری