خانهاخبار
آیپد اقتصادی بعدی تاچ آیدی و جک هدفون خواهد داشت

آیپد اقتصادی بعدی تاچ آیدی و جک هدفون خواهد داشت

بر اساس گزارشات جدید گفته می‌شود که نسل هفتم آیپد ظاهری شبیه آیپد 9.7 اینچی دارد و از تاچ آیدی و جک 3.5 میلی متری هدفون برخوردار است.
۱۳۹۷/۱۲/۱۸

به گزارش وبسایت Mac Otakara، به نقل از منابع مطلع، ظاهرا اپل قصد بازطراحی آیپد ۹.۷ اینچی خود را ندارد. این تبلت با هدف عرضه در بازارهای آموزشی طراحی و تولید شده بود.

البته یکی از تامین‌کنندگان قطعات باور دارد که مدل ۱۰ اینچی این تبلت در راه است، اما جزئیات و مشخصات این دستگاه هنوز تایید نشده است. این شایعه با پیش‌بینی‌های تحلیل‌گر سرشناس برنامه‌های اپل، مینگ-چی کو، مطابقت دارد؛ او روز جمعه گفته بود اپل می‌خواهد با تبلتی اقتصادی با نمایشگر ۱۰.۲ اینچ بازار را هدف قرار دهد. با این حال در حال حاضر مشخص نیست که آیا اندازه بدنه این تبلت بزرگ‌تر خواهد شد، یا این نمایشگر بزرگ در همان بدنه ۹.۷ اینچی جای خواهد گرفت.

این محصول مثل آیپد سال گذشته از تکنولوژی تاچ آیدی استفاده خواهد کرد تا قیمت دستگاه پایین بیاید. این در حالی است که اکثر آیپد پروهای ۲۰۱۸ این شرکت سیستم احراز هویت فیس آیدی را جانشین سنسور اثر انگشت کرده‌اند.

علاوه بر این، به گفته Mac Otakara تبلت بعدی کوپرتینویی‌ها از جک ۳.۵ میلی متری هدفون استفاده می‌کند. این جک از سال ۲۰۱۶ یعنی همزمان با معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از دستگاه‌های اپلی حذف شده بود و در سال ۲۰۱۸ نیز شاهد کنار گذاشتن پورت مذکور از آیپد پرو بودیم.

در این گزارش ذکر نشده که تبلت بعدی اپل برای شارژ و انتقال اطلاعات از پورت لاتنینگ استفاده می‌کند یا USB-C. با این حال گفته می‌شود که نسل هفتم آیپد در کنار آیپد مینی ۵ که شایعات آن از مدت‌ها پیش شروع شده بود عرضه خواهد شد. فعلا تاریخی برای عرضه این دستگاه در دسترس نیست، ولی با توجه به مدارکی که در پایگاه‌های اطلاعاتی سازمانی ثبت شده، می‌توانیم تا چند هفته آینده انتظار معرفی آن را داشته باشیم.

در این گزارش گفته می‌شود که تبلت جدید اپل به لحاظ مشخصات سخت‌افزاری تغییرات بزرگی نخواهد داشت. اما کو در یادداشت خود اذعان دارد که هم تبلت اقتصادی این شرکت و هم آیپد مینی ۵ از پردازنده‌های سریع‌تری استفاده می‌کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)